Uitstekend werk in zeer snelle tijd!

In een zeer korte tijd hebben Dennis en zijn mannen ons houtwerk op de begane grond en de keukenkastjes geschilderd/gespoten. Het resultaat is uitstekend! Ook de communicatie voor dat ze aan de slag gingen en tijdens het verrichten van de werkzaamheden is erg fijn. Een absolute aanrader!

TOP

Het hele traject verliep prima. Dennis Koekkoek kwam snel om het schilderwerk op te nemen, hij begreep wat de bedoeling was, stuurde snel een schappelijke offerte, kwam op de afgesproken datum op tijd, zelf vóór de afgesproken tijd. Als je gewend bent dat je moet gaan bellen waar je vakmensen blijven, is op tijd komen een verademing. Dennis en zijn maatje Jerry waren helemáál een verademing. Ze dekten de boel af, plakten de boel af, en gingen geruisloos aan het werk. Na een paar uur was klaar wat af kon, en ik was super-enthousiast...zo prachtig geschilderd, zo zorgvuldig, zo mooi...ook de kleuren...heel goed gekozen door Dennis... Een week later kwam Jerry terug voor de laatste loodjes...voor het herstellen van houtwerk en voor de rest....ook weer: prima. En gezellig. Vakmanschap is meesterschap...Dat klopt bij dit bedrijf. en ook nog gezellig! Ik vond het een verademing en het resultaat is om door een ringetje te halen. Ik ben nu aan het sparen voor volgend jaar, om Dennis Koekkoek en zijn mensen de buitenkant van mijn huis te laten schilderen. Aanbevelen? Natuurlijk. Met stip!

Top, komt altijd zijn afspraken na!

Niets is te veel voor deze mannen! Denken niet in problemen maar in oplossingen. Heel erg fijn om mee te werken. Voor mij echt nooit meer een andere schilder!

Vakmanschap met oog voor detail

Ik heb het als enorm prettig ervaren dat er wordt meegedacht om het beste eindresultaat te bereiken. Het stopt dus niet bij het schilderwerk alleen. Daarnaast worden de afspraken nagekomen en worden er ook extra's gedaan buiten de afspraken om als dit een mooier eindresultaat geeft. Kortom enorm blij met de service en het eindresultaat.

Moeilijke klus. Uitstekend werk verricht. Prettig personeel.

Moeilijke klus. Uitstekend werk verricht. Prettig personeel.

Vakmanschap

Twee schilders hebben het houtwerk van mijn semibungalow in 1 week tijd netjes opgeleverd. Ze werken keurig, precies en nauwgezet. De timmerman heeft sommige delen vervangen. Door de regen op de laatste dag was een klein deel “verregend”. Een week later is alles keurig afgewerkt. Super bedankt!

Perfect werk uitgevoerd

DKS heeft voor onze vve het buitenwerk van het appartementencomplex gedaan. Al het werk is volgens de afspraken gedaan, DKS is goed georganiseerd en hanteert een strakke planning. De kwaliteit van het geleverde werk is goed.

Een fantastisch team heeft hier een fantastisch werk afgeleverd.

Zie boven.

Super netjes!

En hele sociale collega's aan huis, dus naast het prachtige resultaat nog gezellig ook!

Snel, efficiënt en vriendelijk

We zijn super blij met alles

Prima werk geleverd

Goede kwaliteit schilderwerk

Uitstekend uitgevoerd werk

Onderhoud aan een VvE van 12 appartementen is best een ingewikkelde klus. Het werk werd grondig en tot eenieders tevredenheid uitgevoerd. Problemen met houtrot en slecht openende ramen werden snel teruggekoppeld in binnen de afgesproken tijd opgelost.

Uitstekend werk geleverd!

Doordat het vakmanschap van DKS door veel mensen gewaardeerd wordt, is het soms lastig om een gaatje in de bedrijfsagenda te vinden, maar als het dan zover is, dan is het mooie resultaat in no time zichtbaar.

Geweldig werk geleverd.

Het werk werd uitgevoerd door keurige en beleefde schilders. Geen rommel achteraf. Wel goede nazorg en service.

Zeer mooi werk met uiterst aardige mensen!

Super net bedrijf die goed werk levert en waar je van op aan kan gaan als er iets mis is dat het ook word opgelost.

GEWELDIG!!!

Snelle reactie (volgende dag) op ons verzoek voor een prijsopgave. Na twee dagen stond de baas zelf voor de deur en na een half uur en een kopje koffie was de deal rond. Onze verbazing was groot toen bleek dat de werkzaamheden (wanden en plafond) drie dagen later zouden aanvangen. Na twee dagen zag de huiskamer, keuken en hal er als nieuw uit. Over de schilders niets dan lof, alles grondig afgeplakt en nauwelijks gemorst. Dit is zoals je als consument wilt worden behandeld.

Top kwaliteit en goede kennis

Altijd keurig op tijd, afspraken worden nagekomen. Werken erg netjes. Hoge kwaliteit.

Uitstekende dienstverlening, normale prijzen en goede kwaliteit

De schilder kwam eerst kijken en opnemen. Toen volgde snel de offerte. Binnen veertien dagen was alles netjes geschilderd. Een dikke plus!

prettig personeel, professioneel werk met uitstekend resultaat

met bovenstaande heb ik eigenlijk al genoeg gezegd.

Uitstekende schilders, goede vakmensen,flexibel,en prettig in de omgang

Ons huis is van binnen en buiten geschilderd binnen de afgesproken tijd ,en butget.

Betrouwbaar. Zaken doen zonder zorgen.

Met Dennis is het vlot schakelen. Doet wat hij zegt. Betrouwbaar - en dat is een enorme plus. Het werk wordt goed gedaan. Als er iets is - geen gezeur; gewoon oplossen.

Betrouwbaar, snel en netjes

Betrouwbaar, snel en netjes

Betrouwbaar en ter zake kundige mensen.

Inmiddels drie klussen gedaan door Dennis Koekoek en zijn mensen. Zijn zeer tevreden over stiptheid en nauwkeurigheid.

Er wordt prima werk geleverd.

Prettige mensen, werken hard, zeer beleefd.

professioneel, beschaafd, uitstekende kwaliteit

de buitenkant van mijn huis ziet er mooier uit dan ooit; met eigen ogen gezien dat er niet vlotjes wordt gesopt, maar dat alle onderdelen grondig worden aangepakt - plezierig overleg over de noodzakelijke vervangingen en reparaties. DKS mag terugkomen voor het binnenwerk.