Goede service / aardige mensen!

Afspraken werden netjes nagekomen. Aardige mensen hebben ons geholpen en er werd goed omgegaan met zaken die niet geheel standaard waren terwijl de overeengekomen prijs niet veranderde. Complimenten!

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer

betrouwbaar & zorgvuldig

betrouwbaar en zorgvuldig, prettige samenwerking en mooi om vakwerk van dichtbij te zien.

Een bedrijf dat grote waardering geniet !

Kenmerken voor uw bedrijf zijn: Betrouwbaar, deskundig meedenkend en adviserend, professioneel, zeer klantvriendelijk en volstrekt schoon opleveren van de werkplek na gedane arbeid

Solide en betrouwbaar, levert degelijk werk

Davelaar heeft nieuwe dakbedekking bij ons huis gerealiseerd. Is uitstekend gegaan, heeft goed werk geleverd, steeds goed afgestemd, goed omgegaan met onverwachte ontwikkelingen, en conform begroting uitgevoerd.

Absoluut een betrouwbare partij !!!

We leggen geen steen meer zonder dit bedrijf, mee denken, eerlijk, cordaad zijn maar een paar woorden om weer te geven. Je hoopt op een volgende verbouwing om met dit bedrijf te werken.

Goede service en betrouwbare medewerkers

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar, betrokken en vakkundig

Renovatie van woning

Vakkundig en betrouwbaar.

Wij hebben diverse werkzaamheden door Davelaarbouw laten uitvoeren. Het bedrijf is betrouwbaar en komt zijn afspraken goed na. Wij zijn over het gehele werkproces erg tevreden. Daarom bevelen wij dit bouwbedrijf graag aan bij anderen. Met vriendelijke groet, Jos van Lent

Uitstekende service en door sympathieke vakmensen

Davelaar doet al vele jaren al ons onderhoudswerk

De Nort 3 3931NE WOUDENBERG

Over Bouwnu