Uitstekende service.

Zeer tevreden over de uitvaart. Ze ( ingrid) doet meer als alleen de uitvaart.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de moeder van Ine

geweldig goed en keurig

mijn ervaring met Uitvaart Maas en Waal is erg goed ze voelen alles goed aan , dit in een kwetsbare verdrietige tijd die je doorgaat de professionaliteit vriendelijkheid kennis van het vak zijn in een woord erg goed te noemen duidelijkheid bij vragen tot een luisterend oor. een woord geweldig... ga zo door met jullie bedrijf Ingrid Ton en Peter

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

hele goede ervaring

heel professioneel en met liefde

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via internet

Fijne, warme en goed georganiseerde begeleiding van moment van overlijden tot aan de uitvaart

Onze ervaring met Uitvaartverzorging Maas en Waal is uitstekend. Bij het verlies van iemand die je lief is, verlies je toch besef van tijd en belangrijkheid. Ingrid nam ons aan de hand bij alles wat er geregeld moest worden. Ze was continu bereikbaar en heel geduldig en super vriendelijk en liet ons op het juiste moment knopen doorhakken, zodat alles toch op tijd geregeld was. Er was genoeg ruimte voor onze eigen inbreng, alles was bespreekbaar en ze hielp ons hierin meedenken. We kijken terug op een fijne begeleiding vanaf het moment van overlijden tot aan de hele mooie en warme uitvaart. Dikke pluim voor jullie!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer was al bekend

Dik en dik tevreden met alles hoe het gegaan is

Helemaal tevreden met alles

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Was al bekend gezien de eerdere ervaringen

Prima verlopen, goede begeleiding, open en vriendelijk

De uitvaart van mijn vader is prima verlopen. In het voortraject, tijdens en na de uitvaart. De begeleiding, communicatie en de persoonlijke aandacht van Ingrid was top. Ook de geboden mogelijkheden door Ton en Peter zijn door ons als heel plezierig ervaren.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer klantrelatie

Fijn

Meedenken, snelle reactie, persoonlijke benadering.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Persoonlijk, "warm" en aandacht voor de kleine dingen!

In een hectische en emotionele tijd, werd er rust genomen voor de overledene, maar nog meer voor de nabestaande! Alles is bespreekbaar en ze maken het bijzonder door de "kleine" dingen, zoals een kaarsje met foto. Ze zijn altijd en overal bereikbaar ,niet alleen tijdens de moeilijke dagen, maar ook daarna!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer was bekend!

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, attent. Klaar staan voor de nabestaanden in deze moeilijke tijd.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Wij wisten jullie naam en zodoende gebeld, we komen bijna dagelijks langs gereden.

Zeer prettige samenwerking zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn. w

De ervaring die ik en mijn kinderen hebben gehad is zeer goed. Erg vriendelijk en rustig. Zijn in staat om in deze verdrietige tijd ook aandacht te hebben voor de nabestaanden.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer internet

Alles prima geregeld

Alles was prima geregeld en de afspraken die er gemaakt waren zijn allemaal keurig afgehandeld.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via internet

Fijne mensen die je het gevoel geven betrokken te zijn..

Vlotte manier van werken. Aandacht voor individuele wensen. Tijd nemen om een en ander door te spreken. Persoonlijke benadering. Afspraken goed na komen. Het was fijn om met Ingrid van Dijk- Visser het afscheid van ons pap te kunnen verzorgen. We zijn allemaal erg tevreden over de manier waarop dit ging. Dank!

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via internet

Prettig contact en alles was goed en op persoonlijke wijze geregeld

Prettig contact en alles was goed en op persoonlijke wijze geregeld.

Vriendelijk en meelevend.

Prima.

Gewoon goed

Komen afspraken na fijne mensen

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Krant

Perfect, Persoonlijk en Passie

Het afscheid van onze moeder is perfect verlopen. Het vertrouwen en de persoonlijke benadering vinden wij hierbij heel belangrijk. De wensen worden gerespecteerd en ingevuld.

• Respect voor alle wensen

Mensen waar je van op aan kunt.

Fijn dat jullie er altijd waren als we jullie nodig hadden. Jullie gaven ons de tijd om over dingen na te denken. Nooit geen haast. ( niets van gemerkt tenminste)

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de Waalkanter

Goede service en fijne mensen om mee samen te werken, duizend maal dank aan Karen Bakker

Wij vonden de service geweldig en er werd respectvol en liefdevol met onze wensen omgegaan

Goed geregeld

Perfect geregeld, aandacht, service

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

In een woord geweldig! Wat een service en aandacht. Afspraken worden nagekomen. Verwachtingen worden zelfs overtroffen. Dank je wel Ingrid en collega's voor jullie goede zorgen.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer van horen zeggen

Meedenkend, tijd nemend.

Ingrid heeft de uitvaart uitstekend begeleid, zoals we van haar al gewend zijn. Na het overlijden was er geen twijfel over welke uitvaartondernemer dit moest regelen. Ook dit keer heeft Ingrid alles gegeven om de uitvaart bijzonder te maken

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Eerdere ervaring

Perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede service: Karin dacht mee, gaf goede adviezen, was betrokken, kwam extra langs als het nodig was, was erg vriendelijk en we hadden een heel goede klik met elkaar.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via een andere uitvaartverzorging

Lieve mensen betrokken bij overledenen maar ook zeker voor nabestaande. Ik kan alleen maar zeggen dat ik t heel prettig vond. Bedankt voor alles in deze voor ons moelijke maar vooral mooi afscheid van ons pap. Lieve groet Leanda.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Zwager Frits / Ingrid Visser

meelevend, voelen sfeer goed aan

Doen hun best de ceremonie volgens de wensen van opdrachtgever te laten verlopen, en werken actief mee

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via mevr M Zeegers

Onze ervaring met Karen Bakker, was zeer aangenaam, vertrouwd, plezierig, attend

Door de prettige sfeer en meedenken en attenderen op allerlei zaken hebben we een mooi en waardig afscheid gehad van mijn vader

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via begrafenis ondernemer Sjaak Wessels

Koningstraat 99

6651KK Druten

Over Uitvaartverzorging Maas en Waal

Uitvaartverzorging Maas & Waal werkt in de regio Nijmegen en daarbuiten aan een eerbiedige uitvaart. Door nauw met u te overleggen, zoeken wij naar de juiste sfeer voor het afscheid van uw naaste. Wij regelen de gehele uitvaart, verzorgen de opbaring (ook na ongelukken), drukken uw rouwkaarten en leveren de uitvaartkist. Op de dag zelf hebben we rouwwagens beschikbaar voor het vervoer van de overledene en naasten. Is de ceremonie voorbij, dan houden we nog een tijdje contact om te kijken hoe het met u is. Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op.