Deskundige hulp in een moeilijke periode

We zijn heel goed geholpen door hen. Ze hebben ons professioneel door het woud aan mogelijkheden geloodst. Er is veel moeite gedaan om het opbaren en de uitvaart geheel naar onze wensen te laten verlopen. Men is aardig en zeer deskundig. 1 opmerking: onze vader had wel wonden aan zijn gezicht na het scheren voor het opbaren. Deze plekken verschenen na een paar uur. Dit is een tip om dat scheren heel voorzichtig te doen. Nogmaals hartelijk dank voor alles!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer van kennissen

Prima geregeld

Mijn schoonmoeder overleed aan Corona. We zijn goed begeleid. Alles prima afgehandeld.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Google

De begeleiding is goed.

Ik / ons gezin hebben veel goede begeleiding gehad en de uitleg rondom de uitvaart was perfect. Goed luisteren wat iemand wil was perfect.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via vrienden

Goed en respectvol

Luisteren goed naar je wensen en geven goed advies. Foto's bij dienst waren netjes door Ingrid op powerpoint gezet begeleidt met de door ons gekozen muziek. Al met al een mooie dienst begeleidt door Ingrid en Ton.

Erg prettig.

Vol empathie en begrip. Keurig verzorgd. Ingrid is een zeer fijn mens.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via krant {advertentie}

Geweldige vriendelijke gepaste bijstand in deze moeilijke dagen.

Wij hebben de inzet van uitvaartverzorging Maas en Waal als zeer behulpzaam ervaren. Zeer vriendelijk, komen met prima ideeën en voorstellen. Het was begin april tijdens de Corona epidemie. Als wordt ons inziens tot in de puntjes geregeld. Het uitvaartcentrum met alle voorzieningen rouwkamer, heel snelle verzorging van de benodigde rouwkaarten etc. Als wij weer een uitvaart zouden moeten regelen voor een familielid dan is er geen twijfel dan staan zij boven aan het verlanglijstje.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer internet

Hebben ons goed geholpen Alles naar wens uitgevoerd

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via internet

Jullie hebben het zeer goed gedaan

Jullie zijn op de achtergrond gebleven maar toch heel betrokken en alert. Ondanks alles was er veel rust, veel betrokkenheid en werd er bewogen binnen de regels. We kijken zeer positief terug.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de Maas en Waler

Hele goede ervaring..

Alles wat er op 23 maart 2020 mogelijk was ivm coronavirus hebben we in goed overleg kunnen realiseren. Alles wat we wilden doen om een waardig afscheid te geven aan mijn moeder hebben we gedaan..het was een waardig afscheid. Ik heb ondanks het grote verdriet om mijn moeder een goed gevoel gehad bij de begrafenis. Het was erg keurig geregeld door de uitvaartverzorging en mij ook keurig bijgestaan in het regelen van alles. Vele goede reacties over de begrafenis was keurig verzorgt en door velen gevolgd via live streken. Namens Gerrie Coppes en mij erg bedankt..stream..groeten Henk van Haalen..

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via Gerrie Coppers

Hartverwarmend in de moeilijke /zwaarste tijd die je kunt meemaken

Begripvol / luisterend / voldoet aan wensen niet meer en niet minder / ze zijn er voor je en dat geeft een zeer goed gevoel . Dank daarvoor

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via zoon

zeer correct en accuraat

Goed bereikbaar en klantvriendelijk

Creatief, zorgzaam

Het was een bijzondere ervaring ook mede door de corona. Ondanks dat er weinig mensen aanwezig mochten zijn was het afscheid zeer intiem en geheel naar onze wens verlopen. We hebben de laatste eer goed kunnen voldoen voor mijn man, ons pap, opa. We zijn goed geholpen...Ingrid is zeer meedenkend en creatief. We zijn zeer tevreden.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de krant en mondeling

prima uitvaartverzorging!

Wij hebben alles volgens de wens van de overledene kunnen uitvoeren. Prettige samenwerking!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer uit eerdere ervaring bekent

Uitmuntend!

De warmte en professionaliteit die Uitvaartverzorging Maas & Waal biedt, heb ik nog nergens anders ervaren. Ze staan dag en nacht voor je klaar. Alles is mogelijk zoals jij het voor ogen hebt. Zij geven daarbij zeer goed advies om je wensen op de juiste manier te kunnen uitvoeren. Ondanks de verdrietige situatie hebben wij de samenwerking met deze organisatie als prettig ervaren en dat geldt niet alleen voor ons als gezin. Ook onze vrienden en familie om ons heen waren zeer positief over alles wat uitvaartverzorging Maas & Waal voor ons heeft gedaan. Een review nu op papier voor alle mensen die Uitvaartverzorging Maas & Waal niet kennen maar jullie werk zorgt sowieso waarschijnlijk al wel voor voldoende mond op mond reclame.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Bekenden

We zijn geweldig ontzorgt en hebben veel steun ontvangen.

We hebben als familie veel en geweldige ondersteuning gehad na het overlijden van onze moeder. Ingrid en Ton hebben ons fantastisch en op een hele fijne manier met persoonlijke aandacht bijgestaan in het gehele proces tot en met de uitvaart toe. Het is heel fijn om in zo'n periode terug te kunnen vallen op zoveel medeleven en bovenal kennis van zaken en hun inlevingsvermogen. Nooit kunnen denken dat een uitvaartonderneming/verzorging zo'n belangrijke en fijne rol kan spelen bij een dergelijk verlies. Ook de fijne communicatie, het meedenken, adviseren, op alle tijden bereikbaar zijn om een "helpende hand", steun of advies te geven hebben wij erg gewaardeerd.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

Het was allemaal keurig verzorgd

Zie hierboven

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via bekenden

Uitermate tevreden

De dochters, partners, kleinkinderen en ikzelf zijn heel erg tevreden met de begeleiding, het meedenken en mogelijk maken van onze wensen. Ingrid en Ton hebben ons in alle rust én begripvol begeleid. Zij hebben ons gesteund in heftige, zeer emotionele dagen. Wij zijn Ingrid en Ton heel dankbaar. Hartelijke groet, Gerard Mulder en kinderen, kleinkinderen.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via buren

Hartverwarmend

Ton en Ingrid zijn zeer professionele mensen, met een hart van goud. Zij hebben ons zo goed geholpen. Het afscheid van onze vader is hierdoor een kostbare herinering geworden. DANK!

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Door mijn man, Richard

perfect geregeld

Alles was goed geregeld, goede communicatie en afhandeling

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer google

Persoonlijk en meedenkend!

Dmv telefonisch contact mijn vaders en mijn wensen gedeeld. Hierop werd kundig en zeer passend op gehandeld. Uitvaart zeer waardig verzorgd. Zeer veel waardering voor Ingrid en Ton.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Google

Hele goede en prettige begeleiding! Altijd snel, adequaat en menselijk.

Ik heb hele prettige begeleiding gehad van Ingrid en haar team in deze lastige tijd. Ze is erg deskundig, neemt alle tijd en is ook digitaal met kaarten en boekjes erg handig. Tot laat in de avond is ze digitaal bereikbaar wat heel prettig was. Wij hebben de begeleiding echt geweldig gevonden.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via Monica Zeegers

een steun in een moeilijke periode

een fijne begeleiding in een moeilijke tijd,lieve mensen en uitstekende service.

Heel fijn.

Goeie uitleg. Fijn persoonlijk contant met het hele gezin. En zo goed wat mogelijk was aan de wensen voldaan.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Helaas eerder mee van doen gehad.

Fijn contact met Peter en Ingrid.

Helaas al enkele malen gebruik gemaakt van de diensten van Ingrid maar steeds tot volle tevredenheid.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer al eerder gebruik van jullie diensten gemaakt

Alles goed geregeld!

Vriendelijk personeel goede begeleiding, aandacht voor onze wensen!

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Koningstraat 99 6651KK Druten

Over Uitvaartverzorging Maas en Waal

Uitvaartverzorging Maas & Waal werkt in de regio Nijmegen en daarbuiten aan een eerbiedige uitvaart. Door nauw met u te overleggen, zoeken wij naar de juiste sfeer voor het afscheid van uw naaste. Wij regelen de gehele uitvaart, verzorgen de opbaring (ook na ongelukken), drukken uw rouwkaarten en leveren de uitvaartkist. Op de dag zelf hebben we rouwwagens beschikbaar voor het vervoer van de overledene en naasten. Is de ceremonie voorbij, dan houden we nog een tijdje contact om te kijken hoe het met u is. Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op.