Alles was tot in de puntjes perfect geregeld. Wij zijn zo blij dat we met hun in zee zijn gegaan in zo'n moeilijke periode. Onze dank.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

van begin tot eind prima verzorgde uitvaart

Onze ervaringen met uitvaartverzorging Maas en Waal zijn gewoon heel erg goed. Ze kwamen na de melding direct en dachten ook overal in mee. Elke dag verzorging van de overledene. Ze doen hun werk met heel veel zorg en hebben oog voor details. Contacten verliepen vlot en ze zijn erg vriendelijk in de omgang. Uitleg is duidelijk en overzichtelijk. Waar men zelf dingen wil bijdragen krijgt men ook de gelegenheid om dat te doen. Kortom wij zijn zeer tevreden over uitvaartverzorging Maas en Waal. Wij willen Ingrid dan ook nogmaals bedanken voor haar steun, zorg en gesprekken aan ons gegeven in deze moeilijke periode. Dankjewel daarvoor Ingrid!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer al van eerdere uitvaarten die wij door jullie hebben laten verzorgen of door de vorige eigenaar.

Heel professioneel en vakbekwaam

Zie bovenstaande regel dit zegt alles

Heel fijn

Het eerste contact was meteen goed, met veel interesse in de overledene, onze broer en zoon van ons mam, daarvoor was veel aandacht, goede tips en adviezen gekregen van Ellen, maar ook een luisterend oor. Er was tijd en ruimte tijdens de voorbereiding. De crematie was heel mooi, een afscheid waar we met warme gevoelens op terug kijken, het verdriet en t gemis blijft maar t was zoals we t zo graag wilden. Bij deze nog hartelijk dank voor alle goede zorgen.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Goed geregeld

Persoonlijke goede zorg. Persoonlijke wensen goed verwerjt

Koo

Kort en bondis goede afhandeling van alles uitstekend gedaan ben heel tevreden

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via avvl

Prettige en ongedwongen samenwerking

Alles is bespreekbaar. Nemen de tijd voor je en geven advies voor het nemen van juiste beslissingen. Een fijne en ongedwongen sfeer in het uitvaartcentrum. Verzorging van de uitvaart is prima geregeld. Alles gegaan zoals we hadden afgesproken.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via bekenden

onopvallend met een opvallend dienstverlening

discreet, goed luisteren , de juiste afspraken , prima terug koppeling deskundige mensen

Uitermate dik tevreden

Wat een fijne mensen. Ingrid en Ton hebben ons zo fijn begeleid bij de uitvaart van onze (schoon-)moeder. Het meedenken, het regelen, de steun, kan alleen maar zeggen dat t in alle opzichten top was. Het blijft een verdrietige gebeurtenis, maar met de begeleiding zoals wij deze hebben ervaren, hebben we het geheel naar onze wensen af kunnen sluiten. Dikke pluim.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Opgezocht via google

Geweldig,

Onze ervaring is uitstekend. Ze denken met je mee. Niks is teveel. Houden zich aan de afspraken en komen ze na. En heel belangrijk ze zijn niet commercieel, ze staan echt voor je klaar, helpen waar kan een troosten. Ingrid en Ton zijn toppers

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Onze dochter heeft u helaas ook nodig gehad.

Een moeilijke periode heel mooi en met zorg afgesloten.

Na het overlijden van onze moeder, schoonmoeder en oma, zijn we met heel veel zorg en respect geholpen en begeleid in het proces tot na de crematie. Niets dan lof.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Naast het werk van Rene

Betrokken

Hele fijne service,betrokken, betrouwbaar, niet alles is vlekkeloos verlopen maar alles werd altijd snel, keurig en naar wens opgelost. Uitermate tevreden en dat maakt de verwerking 'n stuk makkelijker. Alleen maar lof.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via internet.

Kan geen minpuntje ontdekken

Vriendelijk, meedenkend, meelevend.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Perfecte verzorging en uitvoering

Met veel persoonlijke aandacht en medeleven verzorgd afscheid, verzorging van de crematie met PowerPoint en goed verzorgde ceremonie in Beuningen. Tot in de puntjes geregeld. Met veel gevoel en eerbied voor alle betrokkenen. Duidelijk in afspraken en ook bereikbaarheid. Uitvaartverzorging Maas en waal is een Top team.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Reeds bekend

Goede uitvaartverzorging, alles was bespreekbaar

Goed verzorgd, begrip voor de eigen inbreng. Jammer dat er ondanks de belofte geen evaluatie na een paar weken onder het genot van een kop koffie heeft plaats gevonden.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Advertentie en kennissen

Zeeer persoonlijk afscheid geregeld met een lach en een traan en een bakkie koffie

Zeer professionele mensen met gevoel voor hun vak maar ook het gevoel naar de mensen toe The sky is the limit Niks is te veel voor ze Bedankt ingrid en ton

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Door eerdere begeleiding

Wat een fijne mensen

Persoonlijk, vriendelijk

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via familie

Professioneel, meedenkend, eerlijk, betrouwbaar.

De eerste keer zo’n emotionele ervaring meemaken vraagt om een professionele aanpak vanuit de uitvaart verzorging. Dit heb ik zeker ervaren. En meer dan dat. Alle wensen en vragen werden vervuld, er werd meegedacht en meegeholpen.

Prettig samen gewerkt.

Alles is goed verlopen . De afspraken zijn nagekomen, Goede ervaringen

Uitstekende dienstverlening

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Uitvaartverzorging Maas en Waal. Van begin tot eind was alles prima geregeld. We kijken terug op een mooi afscheid.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Aanbeveling van iemand die goede ervaring had.

Persoonlijk, betrokken en alles is bespreekbaar

Namens ons hele gezin: we hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ingrid is dag en nacht bereikbaar. Ze denkt mee, neemt werk en zorg uit handen of werkt samen aan wensen. Denkt mee met alles… Fijne ervaring dus.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer (Helaas) nog bekend van de vorige uitvaart

Fijne begeleiding.

Fijne begeleiding, veel aandacht voor details. Veel aandacht voor de nabestaanden en wat zij willen kan. Alles verzorgen ze voor je, vlotte afhandeling waar mogelijk. Goed op de hoogte van alle zaken rondom een overlijden.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Eerdere uitvaartbegeleiding

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Waalkanter

de ervaring was heel goed.

mijn 2 zussen en ik zijn zeer tevreden over alles voor en tijdens de uitvaart van moeder. de persoonlijke aandacht en begeleiding heeft ons goed gedaan.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via familie

Fijne Samenwerking Alles werd duidelijk uitgelegd en alles was bespreekbaar. Zal jullie zeker aanbevelen

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via mijn zoon

Over Uitvaartverzorging Maas en Waal

Uitvaartverzorging Maas & Waal werkt in de regio Nijmegen en daarbuiten aan een eerbiedige uitvaart. Door nauw met u te overleggen, zoeken wij naar de juiste sfeer voor het afscheid van uw naaste. Wij regelen de gehele uitvaart, verzorgen de opbaring (ook na ongelukken), drukken uw rouwkaarten en leveren de uitvaartkist. Op de dag zelf hebben we rouwwagens beschikbaar voor het vervoer van de overledene en naasten. Is de ceremonie voorbij, dan houden we nog een tijdje contact om te kijken hoe het met u is. Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op.