Altijd aangenaam te winkelen bij je

Elke ervaring die ik had is fantastisch. Altijd vriendelijk, altijd klaar voor advies Producten zihn altij tip top in orde

• Assortiment
Prima webshop met top service

Babybum is het adres voor wasbare luiers, draagzakken en aanverwante zaken. Tamara heeft echt hart voor de zaak en is ontzettend bereikbaar en communiceert prettig. Ze maakt goede inkoopkeuzes, leuke acties en denkt echt met je mee. Topper!

• Assortiment
Altijd goede service en goed advies !

Toen ik begon aan ons stoffenluier avontuur kwam ik terecht bij Babybum. Daar een testpakket aangevraagd, vanuit Duitsland was ook geen probleem en veel contact gehad met Tamara. Ze heeft me super op weg geholpen en na het testen daar ook meerdere luiers besteld. Ik wilde ook nog wat andere merken uitproberen, dus heb ook wel eens elders besteld maar voor bepaalde dingen en advies kwam ik altijd weer bij Tamara uit !! Kan haar webshop alleen maar aanbevelen ! ( en dat doe ik dan ook ! )

• Assortiment
fijne webshop, vlotte verzending, geen gedoe, gewoon eerlijk, zoals t hoort

dik tevreden over deze webshop. goede service, vlotte levering. enige piepmuis-puntje: ik zou de afbeeldingen graag groter kunnen zien, maar wel met de duidelijkheid zoals nu....

• Assortiment
Goede en snelle levering, zoals beloofd

De bestelling is binnengekomen zoals uitgelegd op de website, precies op de aangegeven datum door Post NL. Alles was netjes en goed ingepakt. Product naar tevredenheid. Ook product goedkoper dan in andere webwinkels. Tevreden dus. Ik ben ook blij met het concept van de webwinkel - duurzaam, met aandacht voor het milieu en de gezondheid. Mijn ding.

• Assortiment
Uitgebreid assortiment en snelle service

Ik bestel regelmatig wat en het wordt altijd vlot geleverd. Ook klachten worden klantgericht opgepakt.

goede kwaliteit

snelle levering

Prima!

Goede website, groot assortiment en snelle verzending.

• Assortiment
Door misser van de post kon babybum laten zien wat klantvriendelijkheid is!

Ik bestelde een aantal artikelen en verwachtte deze na ontvangst van de track en trace code. Het postbedrijf besloot echter na 0 afleverpogingen het pakket terug te zenden naar de verkoper. Daarop ontstond een fijne e-mailconversatie en een zeer snelle tweede verzendpoging (met een ander postbedrijf). Ongelooflijk sympathiek!

• Assortiment
Fijne, goede en snelle service.

Prima ervaring.

fijne, overzichtelijke webshop

goede klantenservice, overzichtelijke webshop, groot assortiment, fijne prijzen.

• Assortiment
Praktisch en toch veilig onderweg

Goed product, want op deze manier toch een zitverhoger in de auto tussen de 2 andere stoeltjes in! Veilig op weg!

• Assortiment

Uitstekende service, m'n bestellingen altijd snel binnen en goed advies!

Goede service, geweldige producten

Altijd fantastische service als het neerkomt op vragen of opmerkingen. Producten zijn leuk maar ook van waanzinnige kwaliteit. Een winkel waar ik heel graag shop, met veel plezier en vertrouwen!

Goed advies snelle levering

Goed advies, snelle levering

Uitstekend!

Een heel snelle service en uitstekende producten bij jullie gekocht!

• Assortiment

Ik ben erg blij met babybum. Ruim assortiment met voor elke baby wel een luier. Ben met mijn vragen goed geholpen en heb zo heerlijke luiers kunnen uitkiezen.

Foutje bedankt

Op de on beurs per ongeluk een verkeerde kleur hydrofiele luier mee gegeven. Na mailcontact meteen opgelost door een nieuwe te sturen. De verkeerde mocht ik zelfs houden. Top! Bedankt :)

Snelle levering, perfecte service

Altijd bereikbaar voor wat advies. Hele snelle levering en echt een hele goede service. Dat is lang niet altijd bij elke webshop tegenwoordig. Kortom een topervaring met Babybum

Super!

Als ik vragen heb over wat nu precies te bestellen word ik altijd super geholpen. Leveringen altijd netjes verpakt en snel bezorgd!

• Assortiment
Wasbaar luieren is echt leuk!

Het begon met één overbroekje en eindigde met genoeg wasbare luiers voor een drieling. Tamara is een goede verkoopster die oog heeft voor wat haar klanten nodig hebben zonder opdringerig te zijn. Als je hulp nodig hebt kun je vragen stellen, ze neemt de tijd om je van kundig en relevant advies te voorzien en je kunt het zo uitgebreid of simpel houden als je zelf wilt. Wasbaar luieren in de 21e eeuw is een peulenschil met Babybum!

Fijne webshop

altijd kundig advies!