Goede service, mooi maatwerk geleverd

Complete nieuwe badkamer laten maken + WC's en bijkeuken opnieuw betegeld. Onze ervaring is zeer positief. Mannen waren altijd op tijd, hebben mooi/goed werk geleverd en Marcel heeft ook meegedacht over ons (eigen) ontwerp en de aanpassingen, wat wel en niet mogelijk is. Hij gaf ons het advies om een verlaagd plafond met spotjes te maken en dit is heel mooi uitgepakt. Maakt de badkamer heel sfeervol. Heeft ook verwarmingsleidingen door gelust (omdat de radiator toch op een andere plek kwam) zodat we een soort vloerverwarming hebben, waar we nu erg blij mee zijn. Ook waren ze flexibel toen we op het laatst toch voor andere vloertegels kozen. Mannen hebben verstand van zaken. Afspraken zijn nagekomen. Toen de radiator na 24 uur toch een beetje lekte/druppelde, stond Marcel de volgende dag al op de stoep om dit te verhelpen. Trap en vloeren van gang en overloop zijn keurig beschermd met op maat gezaagde stuclopers. Alle rommel en afval is netjes afgevoerd. Contact was prettig en (onvoorziene) zaken werden goed overlegd met ons. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze prachtige badkamer.

Prachtige bar geleverd.

Mannen kwamen vakkundig over, dit maakte ze zeker waar. Een kwalitatief hoog afgewerkte bar, als geleverde prestatie. Alle dagen keurig op tijd. Vriendelijk en klant gericht. Ik zou zeker weer ze eens inhuren.

Zeer vakbekwaam en betrouwbaar

Ik heb een grote verbouwing laten doen door vd Linden en ben hier uitermate over te spreken. Vakwerk! Echt een aanrader. NJ ter Haar

Goed degelijk werk

De dakdekker plaatst één van de twee afwerkranden. Komt er na het plaatsen van de eerste achter dat daar een deukje in zit en wil net werk afleveren door er een nieuwe/andere op te plaatsen. Heeft waarschijnlijk maar twee strippen bij zich waardoor nu op de ene strip aftekenkrassen voor de waterdoorvoer zitten en de andere heeft het deukje. Kan net iets beter. De elektriciteit zou schuin geboord worden zodat het onder de grond verder zou gaan. Verkeerde boor. Dus nu gat zichtbaar met daarop waterdicht stopcontact. Maar toch iets anders dan bedoelt.

Geweldige ervaring met dit bedrijf.

Wij hebben een dakkapel laten plaatsen door dit bedrijf, of beter gezegd laten maken op authentieke wijze ter plaatse met de hand op maat gemaakt, echt vakwerk, alles volgens afspraak en volgens vooraf gemaakte prijsopgave. Ze werken heel netjes en ruimen alles netjes op, en een beetje meerwerk is geen probleem. Kortom TOP!!

Marcel maakt gewoon goed werk. No nonsense.

Marcel heeft al meerdere klussen voor mij gedaan. En alles binnen de tijd en goed.

Komt z'n afspraken na.

Vooraf een vrijblijvende offerte gehad en wist zo dus vooraf ook waar ik aan toe was, en dus geen gezeur over kosten achteraf.

Heel kundig en heel prettig

Marcel leverde perfect werk. Hij is kundig op velerlei vlak. Zorgde ook dat alles tijdig af was met zo min mogelijk overlast tijdens de bouw. Gewoonweg klasse!