Goed degelijk werk

De dakdekker plaatst één van de twee afwerkranden. Komt er na het plaatsen van de eerste achter dat daar een deukje in zit en wil net werk afleveren door er een nieuwe/andere op te plaatsen. Heeft waarschijnlijk maar twee strippen bij zich waardoor nu op de ene strip aftekenkrassen voor de waterdoorvoer zitten en de andere heeft het deukje. Kan net iets beter. De elektriciteit zou schuin geboord worden zodat het onder de grond verder zou gaan. Verkeerde boor. Dus nu gat zichtbaar met daarop waterdicht stopcontact. Maar toch iets anders dan bedoelt.

Geweldige ervaring met dit bedrijf.

Wij hebben een dakkapel laten plaatsen door dit bedrijf, of beter gezegd laten maken op authentieke wijze ter plaatse met de hand op maat gemaakt, echt vakwerk, alles volgens afspraak en volgens vooraf gemaakte prijsopgave. Ze werken heel netjes en ruimen alles netjes op, en een beetje meerwerk is geen probleem. Kortom TOP!!

Marcel maakt gewoon goed werk. No nonsense.

Marcel heeft al meerdere klussen voor mij gedaan. En alles binnen de tijd en goed.

Komt z'n afspraken na.

Vooraf een vrijblijvende offerte gehad en wist zo dus vooraf ook waar ik aan toe was, en dus geen gezeur over kosten achteraf.

Heel kundig en heel prettig

Marcel leverde perfect werk. Hij is kundig op velerlei vlak. Zorgde ook dat alles tijdig af was met zo min mogelijk overlast tijdens de bouw. Gewoonweg klasse!

Over Linden Kluswerken Vd