Absoluut maatwerk: meedenkend, creatief en flexibel!

Bij het maken van het boekje 'Samen voor elkaar' als eerbetoon aan alle collega's van Ziekenhuis Gelderse Vallei voor hun inzet gedurende de afgelopen Covid-19 periode, werkte ik - als interim adviseur - voor het eerst met jullie samen. Ik vond in jullie oor en oog van wat deze bijzondere uitgave vroeg: de eerste vormgevingsproef was direct voor 90% de spijker op zijn kop. Ik vind dat heel knap. Verder was het een productie die veel vroeg aan flexibiliteit: korte doorlooptijd en strakke planning, die ook nog een keer werd bijgesteld. Door het snelle en korte schakelen ging dat heel erg goed. Ik ben echt onder de indruk en deze eerste kennismaking smaakt voor mij naar meer!

• Bedrijfsnaam Ziekenhuis Gelderse Vallei

Kennis van zaken

Meedenkend, creatief en accuraat. In één woord: professioneel!

• Bedrijfsnaam Viverion

Mooie restyling van ons magazine en prettige samenwerking!

Avancé heeft ons magazine van een strakke, eigentijdse restyling voorzien en ook de opmaak ervan vrijwel vlekkeloos verzorgd. De samenwerking verliep uitstekend; vriendelijk en met de nodige flexibiliteit. Op alle fronten tevreden!

• Bedrijfsnaam Fietsdiensten.nl

Klant- en resultaatgericht met uitstekende service

In een zeer korte tijdsbestek heeft Avancé onze vraag omgezet in een succesvolle campagne met een fantastisch filmpje. De combinatie van inlevingsvermogen en werkwijze heeft in korte tijd geresulteerd in helderheid en duidelijke merkpositie van Sportkompas.

• Bedrijfsnaam Sportkompas

Geweldig team van professionals met extreem goede dienstverlening en klantgerichtheid

Ik ervaar team Avancé als een zéér vriendelijk, meedenkend, klantgericht en professioneel bedrijf. Niets is teveel gevraagd en in alles wordt oplossingsgericht gedacht. Kundig advies is normaal en de lat ligt zeer hoog. In alles straalt dit bedrijf vakmanschap uit!

• Bedrijfsnaam Goed

Prima begeleiding bij onze naamswijziging en bedenken van nieuw logo!

Avancé heeft ons aan de hand genomen in onze zoektocht naar een nieuwe naam en logo. In dit proces zeer veel verschillende logo's en kleuren voorbij zien komen. Alles was hierin mogelijk en nooit was het enig probleem als we het toch net even anders wilde. Daarna een prachtig frisse nieuwe website voor ons gemaakt en gebouwd. Met name de offertemodule is echt uitmuntend werk! Alles wat door hen is gemaakt heeft een nette professionele uitstraling! Ook ons drukwerk hebben wij door hen laten ontwerpen. Ik zal zeker weer voor Avancé communicatie kiezen bij welke vorm van drukwerk, PR of reclame-uitingen dan ook Dank allen!

• Bedrijfsnaam Appel & De Jong

Goede support & fantastisch shop systeem

Ik heb zelf veel contact met Michel. Reageert altijd snel en levert de juiste antwoorden. Bij twijfel belt hij op om zaken af te stemmen. Webshop systeem werkt grandioos en super snel. Komen afspraken na, leveren op tijd, communiceren duidelijk. Mooi bedrijf en producten. Kan niet anders dat daar kundige, vriendelijke, betrokken mensen werken. Ga zo door team Avancé!

• Bedrijfsnaam boozd

Top. Goede en Fijne samenwerking

Bedrijf Avance doet wat ze zegt en zegt wat ze doet. Dat past precies bij De Energieconsultant B.V. In de praktijk betekent dat afspraken die worden gemaakt worden op tijd nagekomen!

• Bedrijfsnaam De Energieconsultant B.V.

Plezierige samenwerking door heldere en open communicatie!

Bijzonder prettig samengewerkt tijdens het realiseren van onze nieuwe bedrijfswebsite. Wij waren erg kritisch tijdens het process en dat zorgde wel voor wat wijzigingen. Avance is hier heel netjes en correct mee omgegaan. Wij zijn ook erg tevreden over het eindresultaat.

• Bedrijfsnaam PHB De Combi B.V.

een betrokken, goed adviserende en meedenkende organisatie

Sinds enkele maanden werken wij samen met deze organisatie, waarbij afspraken goed worden nagekomen, er wordt meegedacht en ook rekening wordt gehouden met de mogelijkheden welke aanwezig zijn binnen onze organisatie. Zowel op automatisering/software als op kennisgebied.

• Bedrijfsnaam Dijkgraaf-Rijsdorp BV

Prettige samenwerking met een goed eindproduct

Wij hebben meerdere projecten met Avancé Communicatie ingezet. Deze zijn naar volle tevredenheid en met een uitstekend resultaat neergezet. De samenwerking met de medewerkers verliep erg plezierig met vooral 'oog' voor de klant.

• Bedrijfsnaam Medische staf ziekenhuis Gelderse Vallei

Waardevolle partner in marketing

Avancé is voor ons op tactisch en operationeel niveau een waardevolle partner. De samenwerking is prettig en constructief. Ze denken proactief mee, doen goede voorstellen en stellen de juiste vragen. In overleg is alles mogelijk. Als klant vinden wij het prettig dat we bij Avancé terecht kunnen voor de website, mijnwoab.nl, folder, posters etc. etc. We zijn enthousiast over de kwaliteit van de producten en de prijs-kwaliteit verhouding. Er wordt meegedacht over een zo'n hoog mogelijk rendement per bestede euro.

• Bedrijfsnaam WOAB Woningabonnement

Vakkundig, klantgericht en enthousiast

Vakkundig en klantgericht. het oprechte enthousiasme komt je project ten goede. Er wordt goed meegedacht over de opties en mogelijkheden voor je project. Heldere communicatie rondom planning en projectafspraken.

Top-bedrijf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!’

Al jaren laten wij de communicatie via web-site en reclame-foldering verzorgen door dat enthousiaste en gedreven team van Avance👍👍👍

Avancé, daar doen wij zaken mee!

Ieder zijn vak. Wij zijn gek van wijn. En bij Avancé weten ze dat te vertalen naar onze website en meer … Bovendien is het een hele prettige club mensen; gekenmerkt door Achterhoekse nuchterheid en ouderwets goede service.

Vakkundig team dat altijd voor ons klaar staat!

Avancé heeft veel gedaan om onze website naar een hoger plan te tillen. Prettige samenwerking en duidelijk in wat ze doen en waar ze voor staan. Zo komen wij niet voor verrassingen te staan en dat is altijd prettig!

Heel creatief, betrouwbaar, flexibel en vakkundig

Avancé communicatie is al ruim 12,5 jaar vormgever van Ziekenhuis Gelderse Vallei. Zij zijn heel creatief, betrouwbaar, flexibel en vakkundig. De huisstijl van onze organisatie hebben zij ontwikkeld en doorontwikkeld. Ook verwerken zij deze huisstijl consequent en tegelijk op originele wijze in diverse creatieve uitingen. Wij doen vaak beroep op de veelzijdigheid van Avancé communicatie, wij kloppen bij hen aan voor een poster of folder, maar ook voor bestickering op onze auto’s of het ontwerp van ons nieuwe intranet. Daarnaast werken bij Avancé communicatie prettige mensen om mee samen te werken. Zij stellen zich flexibel op en denken actief met ons mee. Het contact is snel gelegd en er is heldere afstemming over de producten. Kortom, een vormgever die wij zeker aanbevelen!

wat een super mensen met veel vakkennis

Op zoek naar een bedrijf om een mooi logo en uitstraling voor de fietstaxiZutphen te ontwerpen was Avancé een schot in de roos. Er werd veel meegedacht en adviezen gegeven. Het resultaat: een logo waar mijn onderneming nog jaren mee kan fietsen.

Betrouwbaar en no nonsense. Maken stiekem hele mooie, hippe dingen.

Al voor diverse opdrachtgevers samengewerkt met Avance. Ik heb nog niet eerder met een bureau gewerkt dat zo flexibel, betrouwbaar en secuur is. Vooral dat laatste is voor vormgevingsklussen echt meerwaarde. Scheelt je als opdrachtgever een hoop tijd en vervelende fouten. Bovendien denken ze graag met je mee en komen met praktische oplossingen. Ik zou Avance daarom zeker aanbevelen!

Professioneel, snel, bekwaam en behulpzaam

Avancé heeft een professionele, klantgerichte en prettige benadering. Het team heeft onze website in korte tijd mooi omgebouwd en kwam met goede adviezen. Ze zijn in staat om zich te verplaatsen in onze klanten. De kosten waren vooraf transparant en het tijdspad helder. We zijn zeer tevreden over het resultaat en service en hebben vertrouwen in hun expertise.

Klantgericht, denken met je mee, prettig contact en ze kunnen snel schakelen

We hebben zeer goede ervaringen met Avancé: ze hebben ons drukwerk verzorgd en prachtige visitekaartjes en roll banners voor ons ontworpen. In het prettige contact met Irene waarderen we het zeer dat ze goed adviseert, altijd doet wat ze belooft en snel schakelt. Top!

Fantastisch team, zeer correct en snel

Heb verschillende dingen door Avancé laten doen en ben zeer content over het meedenken, aanpassen en innovatief zijn. Professionele dienstverlener met het juiste team van mensen. Zijn snel, komen afspraken en kun je op bouwen!

Zeer professioneel, snel en kundig

Avancé heeft onze wensen één op één vertaald naar een passende website. Er werden goede suggesties aangedragen en deze zijn snel geïmplementeerd.

prettige service, goede afhandeling

Problemen worden vlot opgelost, eventuele vragen worden goed beantwoord.

professioneel, meedenkend, vriendelijk.

We zijn erg tevreden. Altijd even vriendelijk en de communicatie is perfect.

Over Avancé Communicatie

Vergroot je online succes bij Avancé interactieve Communicatie Specialist in website en applicatie ontwikkeling Op zoek naar een nieuwe website of meer omzet halen uit je webshop? Onze klanten kiezen voor onze service gerichte aanpak, expertise in online & offline communicatie en waarderen onze innovatieve oplossingen. Met interactieve websites, gebruiksvriendelijke webshops, responsive webdesign, webapplicaties, originele ideeën en een feilloze uitvoering op maat breiden wij jouw online bereik uit.