Zeer tevreden over het resultaat en de samenwerking

In het kader van een regionale samenwerking ben ik op advies uitgekomen bij Avance (Irene en haar collega Lisette). Meteen vanaf het begin werd er goed meegedacht en de juiste vragen gesteld om dit project op het gebied van communicatie goed neer te zetten. Daarbij hebben we intensief met elkaar geschakeld en hebben de korte lijntjes, het meedenken en de snelle reacties er zeker toe bijgedragen dat er hele mooie producten zijn ontwikkeld die perfect pasten bij onze vraag en waarmee we al een succesvolle start van ons project hebben gemaakt. Bedankt Irene en Lisette voor de hele fijne samenwerking!

• Bedrijfsnaam Maartje Maas Interim HR

Het beste bedrijf in creativiteit, meedenken en als je iets origineels wil

Avancé communicatie is een bedrijf wat echt met je mee denkt. Er wordt echt geluisterd en met je meegedacht. De medewerkers zijn betrokken, nemen de tijd voor je en denken mee in oplossingen. Je wordt gezien als persoon en ze nemen de tijd voor je. Vooraf worden afspraken gemaakt over de kosten zodat je weet waar je aan toe bent. Als je professionaliteit wil uitstralen, dan is Avancé de partij die je moet hebben. Ik heb alleen maar positieve reacties gehad zowel op mijn logo wat door hen ontworpen is als op mijn website wat ook door Avancé gemaakt is. Ze zijn goed bereikbaar en staan altijd voor je klaar.

• Bedrijfsnaam Verzuimdirigent

Duidelijk en snel

Communicatie en werk van Avance is duidelijk en snel. Daar loop ik warm voor. Avance heeft mij naar alle tevredenheid geholpen met mijn Google Ads campagnes. Tevens hadden zij adviezen hoe www.truffelceremonie.com te verbeteren.

• Bedrijfsnaam truffelceremonie.com

Heldere communicatie en uitstekende ondersteuning!

Onze website voor het Goede Zorg Proef Je project was aan vernieuwing toe, en Avancé heeft ons uitstekend ondersteund bij het creëren van een functionele en visueel aantrekkelijke website. De gehele samenwerking verliep bijzonder prettig! Dankzij hun creatieve ideeën en vakkundigheid zijn we tot dit prachtige eindproduct gekomen. We kijken uit naar verdere samenwerking in de toekomst!

• Bedrijfsnaam Alliantie Voeding in de Zorg

Sterk in meedenken en snel schakelen, mooi eindresultaat!

Avance vertaalde een complex zorgpad in een heldere visuele praatplaat ter ondersteuning van presentaties op congressen. Ik had contact met Irene, zij kan snel schakelen, is sterk in meedenken en erg betrokken. Bovendien top communicatie tijdens het proces. Erg blij en tevreden met het eindresultaat!

• Bedrijfsnaam Alliantie voeding in de zorg

Verwachtingen overtroffen en topservice!

Avancé heeft onze gedachten en hersenspinsels krachtig weten om te zetten in een visuele weergave. Zij hebben met hun expertise en creativiteit een website met een energieke uitstraling gecreëerd die past bij onze organisatie. Door de directe betrokkenheid en korte lijnen hebben we snel kunnen schakelen en dit heeft geresulteerd in een topresultaat en een zeer tevreden partner.

• Bedrijfsnaam MvdB Accountancy B.V.

Korte lijnen, een hele fijne samenwerking en een mooi eindresultaat

Avancé heeft ons uitstekend geholpen met het ontwerp en realisatie van de nieuwe huisstijl en website. Ze zijn betrokken, flexibel en het is prettig communiceren met hen. Je merkt dat ze echt de moeite nemen voor hun klanten. Korte lijnen, snel schakelen en meedenken met de klant om zodoende tot het beste resultaat te komen.

• Bedrijfsnaam PB Detachering

Goede communicatie en snelle service!

Onze website had een update nodig. Vooral zelf aanpassingen doen was lastig door grote vervuiling en oude software. Na de offerte van Avance en het akkoord van onze kant werd er snel contact opgenomen om onze wensen te weten. Tijdens het her-bouwen van de website werd er goed overlegt over de voortgang. De website was snel klaar en koste ons weinig tijd door het voorwerk van Avance. Al met al zeer tevreden over het resultaat.

• Bedrijfsnaam J. van der Ploeg Dienstverlening

Avancé; creatief partner van Ziekenhuis Gelderse Vallei!

Ziekenhuis Gelderse Vallei (ZGV) heeft al jarenlang een prettige samenwerking met Avancé. Afgelopen jaar ontwikkelden het bureau diverse infographics en een animatie voor onze beleidsdoelen voor 2022. Op basis van deze mooie en effectieve eindresultaten vroegen we hen om mee te denken hoe ‘de ambities van ZGV’ op een visuele en inspirerende manier vorm te gaan geven. Immers ambities weergeven in een lijvig boekwerk is één, maar hoe zorg je dat deze ambitie ook aankomt en beklijft bij onze medewerkers. Daarnaast wilden we als afdeling Communicatie & Marketing ook meer communiceren in beelden. Dat past ook in de huidige tijdsgeest. Zoals we van hen gewend zijn kwam Avancé met een aantal voorstellen waaronder Scrollytelling. Na het sturen van wat voorbeelden werden we meteen enthousiast. Scrollytelling is een mix van storytelling en scrollen. Tijdens het scrollen zie je steeds weer iets nieuws. Om met een verhaal onze medewerkers te prikkelen, hun nieuwsgierigheid op te wekken en tegelijk te informeren leek ons een geweldig idee. De ontwikkeling was een groeiproces met diverse beslismomenten en dat deed ook een beroep op de flexibiliteit van ons allebei. Heldere communicatie, goed luisteren en daarna visueel verwoorden wat er is besproken: dat gaat Avancé goed af. En dat ook nog eens in een best kort tijdsbestek. We merkten dat we samen passie hadden om te komen tot een fraai eindresultaat. En dat komt altijd ten goede aan de samenwerking. Het eindresultaat is werkelijk prachtig en we merken dat de ambities voor 2022, in de vorm van een scrollytelling, onze medewerkers eens op een andere manier raakt.

• Bedrijfsnaam Ziekenhuis Gelderse Vallei

Communicatie sleutelwoord

Wij waren toe aan een nieuwe website en hebben de hele "route" naar het eindproduct als zeer prettig ervaren. De klik was er vanaf het begin, maar gedurende het proces is de communicatie erg belangrijk. Dan ook nog het eindresultaat; een website zoals wij hoopten dat het zou worden! Wij zijn een tevreden klant en hopen dat in de toekomst te blijven!

• Bedrijfsnaam Loman & van de Weerd

Mooie website voor Start-up, open en korte communicatielijnen en goede prijs-kwaliteitverhouding

Een Start-up bedrijf moet natuurlijk op de kosten letten. Daarom was de offerte natuurlijk wel even slikken, maar tijdens de uitstekende samenwerking met Avancé Communicatie blijkt dat de prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed is. Vanuit een concept is een mooie professionele website gebouwd, waarbij de diverse tussenstappen voor een duidelijk traject zorgden. De implementatie via een API van een derde partij was zeker niet makkelijk, maar door de technische kennis van Avancé Communicatie en de vasthoudendheid naar de andere partij toe is het toch soepel verlopen. Dus ook voor een Start-up is Avancé Communicatie de juiste partner.

• Bedrijfsnaam The Imaging Company B.V.

Optimale ondersteuning in het ontwerpen, ontwikkelen en bouwen van online portaal en website

Vanuit onze wensenlijst en toelichting daarop heeft Avancé een offerte opgesteld die inhoudelijk erg goed aansloot bij onze wensen. De veruit scherpste prijs van totaal drie aanbiedingen deed ons in beginsel wel de wenkbrauwen fronsen. Geheel ten onrechte, zoals is gebleken! Avancé heeft een prachtig en stabiel geheel opgeleverd. Een informatieve website maar ook een goed werkend klantenportaal waar vanuit wij alle klanten optimaal kunnen bedienen. Opdrachtgever, gebiedsbeheerder, autoriteiten en interne collega's krijgen gebruiksrechten toegewezen waardoor wij maximale transparantie kunnen bieden voor alle betrokkenen. Wat ons betreft is Avancé een aanrader!

• Bedrijfsnaam Baggerdepot Hollandsch Diep, combinatie De Boer en Van der Kamp

Goede samenwerking met Avancé voor het realiseren van onze nieuwe website

Voor het realiseren van onze nieuwe website www.prime-solutions.nl hebben wij Avancé Communicatie ingeschakeld. Wat voor ons beiden ideaal was dat wij bijna buren zijn. De lijntjes waren heel kort. Bij een vraag was het vaak: we komen er wel even aan. Over het resultaat van onze nieuwe website zijn wij uitermate tevreden. Van het begin tot het einde hebben wij goede samenwerking gehad met Avancé.

• Bedrijfsnaam Prime Solutions

Avancé heeft precies opgeleverd wat we zochten

Avancé werkt zeer planmatig en snel. Een goed uitvraag bij aanvang heeft tot goede interactieve discussies geleid wat ten gunste kwam voor de selectie van de nieuwe naam van onze diagnostiek BV. Zij hanteren een goede mix van sturing en advies, wat prettig werkte bij de zoektocht naar de nieuwe naam en een gedragen keuze vanuit de drie ziekenhuizen Rijnstate, ZGV en CWZ.

• Bedrijfsnaam CWZ

Hele fijne ervaring om samen met Avancé Communicatie onze nieuwe website te bouwen!!

Onze nieuwe website www.tripodtraining.nl is inmiddels alweer een paar maanden online. We hebben veel werk achter de rug in een prima samenwerking. Korte lijnen en snelle reacties met Yanick, onze contactpersoon die met name het "grote werk" voor onze site heeft gedaan. Meedenken en aanvullingen op een professionele manier waar wij als leken niet aan denken, waren een welkome aanvulling. Dit alles resulteerde in een prachtige nieuwe site waar we weer jaren mee vooruit kunnen. Coert en Yannick van Roessel, Tripod Training

• Bedrijfsnaam Tripod Training

Flexibel mee bewegend met mijn wensen en mogelijkheden

Avance is een goede en plezierige partner in het verbeteren van mijn eigen marketing inspanningen. Ik denk er hard over om hen alle marketing voor mijn Instituut te laten doen, Omdat zij soepel meebewegen met mijn financiële mogelijkheden. En omdat ik geloof dat zij ook met een klein budget effectief zullen zijn.

• Bedrijfsnaam Instituut voor Veranderkunde

Doeltreffende, nuchtere aanpak. Acteert goed op klantwens.

Avancé heeft ons begeleid bij vernieuwing huisstijl en website. Ze zijn in staat geweest om ons hierin uitstekend te begeleiden. Goede en snelle vertaling van onze wensen, snel acteren indien nodig.

• Bedrijfsnaam MVH Techniek B.V.

Logo en website sluit helemaal aan op onze wensen

Avancé heeft voor ons wetenschappelijke onderzoeksprogramma een logo ontwikkeld en de tijdelijke website omgebouwd tot een volwaardige, warme en professionele website waarbij twee doelgroepen onderscheiden worden: een Nederlandstalige, maatschappelijke doelgroep en een Engelstalige, wetenschappelijke doelgroep. Wij zijn tevreden over de samenwerking met Avancé. Er is goed geluisterd naar onze wensen en daaruit is een prachtig logo en website voortgekomen!

• Bedrijfsnaam MOCIA

We hebben zeer positieve ervaring met het ontwikkelen en vormgeven van onze nieuwe website

Avance heeft ons geholpen met het ombouwen van twee websites naar een website met een moderne vormgeving. Avance heeft steeds goed geluister naar onze wensen en vertaald naar een hanteerbaar concept. We zijn zeer tevreden over de vormgeving.

• Bedrijfsnaam PG Zutphen en PG Warnsveld

Avancé Communicatie, deskundig, snel en zeer toegankelijk

Avancé heeft voor Ketenstandaard voor de tweede keer een website mogen ontwikkelen. www.ketenstandaard.nl Vanaf de eerste briefing tot na de oplevering werden we optimaal geadviseerd, ondersteund en begeleid met het finetunen van onze ideeën en wensen en werden deze later vakkundig vertaald en doorgevoerd op de website. We hebben nu een custom-made website die volledig aansluit bij onze eigen verwachtingen, maar vooral één die aansluit bij onze verschillende doelgroepen. Bedankt Yanick, Rob en Irene! Goed werk geleverd.

• Bedrijfsnaam Ketenstandaard Bouw en Techniek

Uitstekende lokale contentbeheerder voor de Hulpwijzer Zutphen

Avance verzorgt de lokale content voor de online hulpwijzer Zutphen. Avance werkt met gedrevenheid en passie. Wij zijn tevreden over de samenwerking.

• Bedrijfsnaam Gemeente Zutphen

Avancé Communicatie? En fijne club mensen om mee samen te werken!

Avancé heeft voor ons een tweetal websites ontwikkeld: www.iSeleQt.com en www.Heppie-de-Peppie.nl. Toegespitst op de doelgroepen is er prima meegedacht met zowel tekst, vormgeving en toegankelijkheid (lees: gebruiksvriendelijkheid) van de sites. De dienstverlening is te omschrijven als: professioneel, klantgericht, vriendelijk, snel en doeltreffend. Ik kan Avancé van harte aanbevelen!

• Bedrijfsnaam iSeleQt / Heppie-de-Peppie

Op en top website in een mum van tijd gecreeerd

Begin augustus de wensen op tafel gelegd en door snelle interacties was er twee weken later een mooie website en -shop online! Ook een prima ondersteuning voor Wordpress CMS. Chapeau Avancé!

• Bedrijfsnaam Limburgia Zutphen

Snelle restyling van ons logo en huisstijl

De versies waarop we input konden geven volgden elkaar snel op, zodat we op korte termijn een mooi en passende logo en huisstijl hadden om onze website en signing konden aanpassen.

• Bedrijfsnaam 5P Logistics

Super, top kwaliteit vormgeving

Avancé heeft al meerdere plannen van aanpak (zogenaamde EMVI-plannen) voor ons vormgegeven. Mede door een optimale vormgeving scoren wij, baggerbedrijf de Boer / Aquifer Advies, hoog op kwalitatieve aspecten. De samenwerking verloopt optimaal. De vormgeving is professioneel, zeer mooi en Avancé is uiterst flexibel. Kortom deze samenwerking smaakt naar meer.

• Bedrijfsnaam Baggerbedrijf de Boer/ Aquifer Advies

Over Avancé Communicatie

Vergroot je online succes bij Avancé interactieve Communicatie Specialist in website en applicatie ontwikkeling Op zoek naar een nieuwe website of meer omzet halen uit je webshop? Onze klanten kiezen voor onze service gerichte aanpak, expertise in online & offline communicatie en waarderen onze innovatieve oplossingen. Met interactieve websites, gebruiksvriendelijke webshops, responsive webdesign, webapplicaties, originele ideeën en een feilloze uitvoering op maat breiden wij jouw online bereik uit.