Zeer deskundige behandeling met veel persoonlijke aandacht.

Zeer deskundige behandeling met veel persoonlijke aandacht.

Goede kwaliteit en kennis in ieders vakgebied

Erg vriendelijk personeel met oprechte interesse in de klant. Doelgericht werkend en stap voor stap.

Goede fitnes en sport adres

Beste fitnes en sportadres maar vooral vriendelijk en goed personeel TOP bedrijf

zeer goede zorg

Jarenlange behandeling naar volle tevredenheid

zie veld hieronder

Gezien het aantal sterren lijkt me dit overbodig! Deskundige vriendelijke benadering en begeleiding, met respect voor eigen inbreng

Super therapeuten met een brede kennis.

Leuk team met veel ervaring. Gemotiveerd om je klacht te verhelpen.

Deskundig en zeer betrokken bij het wel en wee van mijn chronische aandoening.

Ik voel me zeer goed op mijn plek. Er is veel deskundigheid in het bedrijf en er wordt vooral heel goed meegedacht in het wel en wee m.b.t. de aandoening. De persoonlijke aandacht voor zowel de aandoening als voor de geestelijke ondersteuning is subliem.

kennis en privacy

vriendelijk personeel, fijne omgeving

Super praktijk

Super goede ervaring

Over Fysiotherapie Aan de Meulen-Dijkstra

Bij Fysiotherapie Aan de Meulen-Dijkstra werken diverse zorgprofessionals nauw met elkaar samen om u de zorg te geven die u nodig heeft. Gezondheidscentrum Aan de Meulen-Dijkstra in Roermond heeft alles onder een dak: manuele fysiotherapie, een bekkentherapeut, een oefentherapeut, een oedeemtherapeut, een osteopaat en een Parkinsontherapeut. Door de verschillende specialisaties binnen onze praktijk kunnen wij u een optimale en doelmatige fysiotherapeutische behandeling bieden. Om u zo goed mogelijk bij uw klachten te kunnen helpen volgen alle therapeuten regelmatig cursussen en blijven zo op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.