Super geholpen

Super snel en goed geholpen

Ook meten een service abonnement afgesloten

Vriendelijk personeel

Goede service.

Goede service.

Snelle reactie na melding.

Associaal

Als de ketels net zo ingebouwd worden als het rijgedrag van de bestuurder van de VS502N dan wil ik dit bedrijf niet aanraden. Vanochtend 30-11-2017 op de A5 en A4 Bumperkleven, rechts inhalen, afsnijden. Gewoon asociaal rijgedrag. Goede reclame voor het bedrijf. Zeker als je bedrijfsgegevens op het voertuig staan. Wat een eikel die chauffeur. Brengt het overige verkeer in gevaar.

Storing aan mijn cv

Super geholpen vakman en alle onderdelen op voorraad. Super en snel.

kEURIG OP AFGESPROKEN TIJD EN GOED VAKMANSCHAP

Dit was de eerste ervaring maar dat viel dus niet tegen !

Correct,vriendelijk en snel een echte vakman

Na een telefonische melding nog dezelfde dag opname van de storing en vervolg afspraak voor reparatie

Vakkundig, betrouwbaar en flexibel

Wij hebben altijd zeer goede ervaringen met Comfort Installatietechniek. Je kan erop vertrouwen dat het goed komt!

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen. Onderdelen uit voorraad leverbaar en productkennis betreft onze installatie was aanwezig. Onderhoud meteen geregeld voor komende jaren. Prima

Ik heb een storing gehad en ik heb de bedrijf gebeld woord ik heel snel geholpen eigenlijk goeie servies voor goeie prijs bedankt