Fijn bedrijf dat doet wat het beloofd zonder verrassingen achteraf

Super werk afgeleverd en de communicatie met het bedrijf voor en tijdens de werkzaamheden was ook goed. Als een van de weinige bedrijven was Ramon van Briljant vloerverwarming wel bereid en kundig genoeg om in mijn tegelvloer te frezen. Dit scheelde mijn ook een hoop werk en geld doordat ik de tegelvloer kon laten zitten. Verder was de prijs ook zeer schappelijk tegenover sommigen andere offertes die ik had aangevraagd. Al met al een prima bedrijf en als ik ooit ga verhuizen en weer vloerverwarming wil ga ik dat zeker weer door hun laten doen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

beste relatie dank voor u bericht wij wensen u veel plezier met u vloerverwarming met vriendelijke groet, Briljant Vloerverwarming

perfect werk geleverd

na enkele offertes te hebben bekeken met briljant vloerverwarming in zee gegaan en met volle tevredenheid. alles netjes opgeleverd zoals ze beloven in de offerte gewoon perfect geregeld,ramon en nick bedankt voor jullie inzet

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ga niet met ze in zee.... Drama om problemen op te lossen.

Al weken bezig om de problemen nav hun installatie op te lossen. Bellen niet terug en komen hun toezeggingen niet na. Levert al weken frustratie op en wij zitten met lekkende koppelstukken en vloer die niet op temperatuur komt. Zouden bedrijf in onze buurt ibsvhsmelem voor de problemen nasr na twee toezeggingen weet dit bedrijf nog van niets. Mensen zoek een bedrijf dat ook na de plaatsing zorgt voor een goede afhsndeling.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

beste rachel wij hebben u systeem volgens mij na goede tevredenheid gelegd echter is er een lekkage later opgetreden wat zeer vervelend is wij zijn pas bij u geweest en hebben wij de lekkage verholpen echter is deze toch weer gaan lekken erg vervelend en onze excuses wij hebben daarvoor een bedrijf bij u in de buurt ingeschakeld en deze zou zsm het probleem oplossen Wij gaan ervan uit dat het probleem daarmee wordt opgelost en natuurlijk hopen wij dat u daarmee toch nog tevreden bent over ons systeem onze excuses als het geheel toch wat langer heeft geduurd groetjes briljant vloerverwarming

Super bedrijf!! Keiharde precieze werkers

Briljant Vloerverwarming heeft in opdracht een grote installatie gelegd in Vlissingen, de werkomstandigheden waren zeer lastig om reden van een slecht georganiseerde bouw. De mannen hebben alles op alles gezet om alles op tijd voor elkaar te krijgen zodat de tegelzetter ongestoord kon starten. Ik heb veel respect voor het doorzettingsvermogen en de superkwaliteit. Diamant Vloerverwarming zijn mannen om op te bouwen! Opdrachtgever: De Klerk Installatietechniek

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en geen verrassingen

Na verschillende bedrijven te hebben vergeleken is onze keuze gevallen op briljant wegens de prijs, maar ook de belofte dat er geen onverwachte kosten zijn. Voor het extra werk dat ze moesten verrichten hebben we geen cent meer hoeven te betalen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

professionele service voor een eerlijke prijs

Beste briljant, Bedankt voor jullie snelle service en professioneel houding en meedenkendheid. Bedankt voor de warme voetjes.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

nette en goede service tegen een scherpe prijs

na op het internet veel dingen te hebben bekeken heb ik de keus voor briljant vloerverwarming gemaakt wegens het ultra all-in wat ze aanbieden alsmede de scherpe tarieven en top systeem aangelegd bedankt hiervoor

Over Briljant Vloerverwarming