geweldige service, prachtige pruiken en altijd een luisterend oor!

Fantastisch in een woord, hij heeft mij door een moeilijke tijd geholpen en is altijd bereid om thuis langs te komen!

in een woord fantastisch

geweldig geholpen word uitgebreid de tijd voor je genomen. Zoveel keuze voor ieder wel een passend model te vinden.Antoinne heeft mijn haarwerk fantastisch afgeleverd precies zoals ik ben mensen zien niet dat ik een haarstuk draag en krijg veel complimentjes .Ben er ontzettend mee geholpen en zou zeker mocht het nodig zijn mensen aanraden om hier naar toe te gaan.

De Tuin 11 1611KR Bovenkarspel

06-22029299

Over Antoine Haarstudio

Heeft u alles al geprobeerd? Vitaminen waarvan uw haar zou moeten groeien, speciale haarpillen en andere zogenaamde wondermiddeltjes? Bent u het zat? U wilt gewoon nú weer een mooie bos haar. Dat begrijpen wij. Eén bezoekje aan Haarstudio Antoine en u heeft in no time weer haar in de vorm van een pruik of haarstuk. Tevens leverancier van diverse hoofddeksels, onder andere de Buff.