geweldige service

staat altijd direct klaar.

Erg tevreden,heel vriendelijk,altijd bereikbaar,goede service .

Het is al ontspannen binnen komen heerlijke koffie, krantje, goede advies en dat dubbelen tape is helemaal een uit komst als ik het haarstukje niet op heb, plak in een plukje haar op voor hoofd vast ,

Heel prettig, professioneel en betrokken!

Alles was erop gericht om deze toch wel vervelende stap zo goed mogelijk te nemen. Antoine gaf met grote zorgvuldigheid advies en hield rekening met mijn wensen. Het is duidelijk dat hij grote kennis van zaken heeft en een professionele aanpak hanteert. Het resultaat is dan ook erg goed!

Vakkundig Vriendelijk en Geduldig.

Zeer prettig een goede uitleg,en het eind product ziet er prachtig uit.

Fijn geholpen

Grandioos

Antoine komt meteen als je hem nodig hebt, hij is begripvol en heeft humor, kortom een topper

Hele goede service en kwaliteit.

door mijn zusje die grandioos geholpen is door Ton. heb ik de knoop doorgehakt om ook een haarstuk aan te laten meten . Ik ben nog zo blij geweest met mijn haar.

Goed en zeer vakkundig geadviseerd.

Alle Afspraken worden punctueel nagekomen. Ik ben heel tevreden!

Kon niet beter

Fijn en snel contact, professioneel vakmanschap met liefde voor zijn werk wat je ook terug vind in alles wat hij doet. Al jaren lang een zeer tevreden klant. Een hele dikke aanrader!

Met veel zorg en aandacht geholpen

Ook was de reactietijd en de nazorg uitmuntend

Mijn ervaring met Antoine is in een woord goed geweest

Ik had direct een goed gevoel bij de ontmoeting met Antoine. De volgende bezoekjes waren vaak snel , maar werden zeer deskundig door Antoine opgelost. Hij heft een luisterend oor gegeven aan mijn wensen en het resultaat voor een pruikje is dan ook overtreffend. Hartelijk dank Antoine . Met vriendelijke groet J. Willard

In een woord geweldig.

In een woord geweldig. Zeer goed geholpen heel vriendelijk, het werd heel goed uitgelegd. Antoine was zeer duidelijk.

goeie service geweldig

Niemand geloofd dat het een pruik is. Wat is dat mooi gemaakt.

Zeer grote betrokkenheid.

Snel aanwezig, en heel prettig in omgang en kundig. Een goed adviseur.

Goede voorlichting.

Goede voorlichting en erg aardige heer Antoine

goed, deskundig en vriendelijk

Ik heb het bij Antoine Haarstudio ervaren als zeer goede service en als hele vriendelijke en deskundige benadering/begeleiding bij de keuze in een haarwerk. Ik ben heel tevreden en kan hem dan ook zeker aanbevelen. Vriendelijke groet Carla

Antoine Haarstudio is zeer vakkundig en levert een uitstekende service.

Goede persoonlijke en vriendelijke behandeling waarbij de aandacht en respect voorop staan.

Ondanks de vervelende situatie ben ik door Antoine naar volle tevredenheid begeleidt in dit proces. Vanwege chemobehandeling moest ik een pruik gaan dragen.

Ik ben heel prettig en goed geholpen en heel tevren met het resultaat

Antoine heeft mij heel prettig en goed geholpen. Eerst bij me thuis om bij goed daglicht de kleur en het model te bekijken en daarna om het model te passen en te kiezen. De afronding vond plaats in Bovenkaspel. Ik ben heel tevreden met het resultaat en kan Antoine echt aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig hoe Antoine is! Hij leeft mee, is heel geinteresseerd en weet heel veel! Ik heb hem als enorme steun ervaren. Hij is empathischer dan de longarts!

snel en vakkundig

Als door chemo en bestraling je haar uitvalt staat Antoine voor je klaar met goed advies en heb ik een haarstuk wat perfect bij me past. Antoine heeft alle aandacht en tijd voor me genomen en ik ben heel blij met het resultaat.

Snel, vriendelijk en uitermate goed behandeld en deskundig advies gekregen

Tijdens mijn chemokuur heeft Antoine mij bezocht en mij uitermate goed behandeld en van advies gediend.

Ik ben heel tevreden over Haarstudio Antoine. De voorbereiding, de collectie, het advies en heel belangrijk, het resultaat. Mijn pruik lijkt zo natuurlijk dat ik van velen hoor dat ze niet kunnen zien dat het niet echt is. Een groot compliment voor Antoine!

Alleen maar positief!

Positief

Over Antoine Haarstudio

Heeft u alles al geprobeerd? Vitaminen waarvan uw haar zou moeten groeien, speciale haarpillen en andere zogenaamde wondermiddeltjes? Bent u het zat? U wilt gewoon nú weer een mooie bos haar. Dat begrijpen wij. Eén bezoekje aan Haarstudio Antoine en u heeft in no time weer haar in de vorm van een pruik of haarstuk. Tevens leverancier van diverse hoofddeksels, onder andere de Buff.