Zaken deskundig.

Vriendelijk, hulpvaardig en staat altijd voor je klaar.

Heel professioneel en deskundig.

Goede service, veel aandacht voor het resultaat. Je kunt snel terecht, savonds in het weekend het is geen probleem.

Niemand heeft in de gaten dat ik een pruik op heb .

Hele goede behandeling.

Uitstekend.

De behandelingen zijn heel deskundig uitgevoerd. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant.

Helemaal Top.

Geweldig.Snel en netjes.

Gewekdig

De manier waarop ik geholpen wordt is echt fantastisch

Wegens chemo dreigde ik mijn haar te verliezen wat ook gebeurde. Antoine heeft mij heel goed begeleid en voor een mooie pruik gezorgd. Er waren zelfs mensen die vroegen of ik mijn haar zou verliezen terwijl ik de pruik droeg. Ook ruime keuze uit mutsjes voor thuis en de nacht.

Snelle service

Antoine kon snel komen. En hij dacht goed mee. Eerstdacht ik , waarom bij me thuis. Maar dat werd later duidelijk. Ik ben heel tevreden over het advies en de service. Top. Ik ben ook heel blij met mijn haakwerk.

Haarwerk aanmeten, bewerken en het knippen van het eigen haar (voor wat mogelijk is) is erg persoonlijk en vereist veel invoelingsvermogen, mensenkennis en vakmanschap. Als mensen niet voor de 'leuk' of feestje maar door (erfelijke) ziekte een haarwerk nodig hebben is dit een emotionele ingreep. De begeleiding en het jaarlijkse aanmeten is bij hem in goede handen. Ton is prettig in de omgang en dat maakt dat ik al jarenlang graag bij hem kom. De afspraak kan per sms, telefoon en mail wordt supersnel behandeld. Op verzoek komt hij ook aan huis voor aanschaf, knippen etc.

Super service

Ik belde Antonie en hij kwam meteen naar me toe om alles te bespreken Het is al vervelend genoeg dat je door fe chemo een pruik gaat dragen. Maar eerd gerust gesteld door Antonie. Gewoon super service

Tevreden met de pruik

Ik ben goed geholpen en tevreden met de pruik.

Altijd een pruik niet van echt te onderscheiden

Altijd een mooie pruik, niet van echt te onderscheiden. Er wordt goed naar je geluisterd. Klant staat centraal!

goede en vertrouwde begeleiding

resultaat uitstekend gezien de vele complimenten

Betrouwbaar, goed advies, denkt mee en is eerlijk

Antoine meet haarwerk aan, geeft goed advies. Ik had voor het starten van de chemotherapie mijn haar korter laten knippen. Antoine heefthet haarwerk aangepast aan kapsel wat ik daarvoor had. Bij elke (kleine) verandering van het haar, kon ik bellen. Hij kwam langs om te kijken. Toen mijn haar dusdanig ging afvallen opeens kwam hij toen mijn zusje (ze is ook kapster) er ook bij kon zijn. Vervolgens regelde hij dat het haarwerk klaar was, zodat ik deze op kon doen voordat ik naar de school van mijn kinderen ging. Echt super. Met haarwerk voel ik mij meer mijzelf

Altijd netjes geholpen

Zeer deskundige aanpak.

De behandeling door Antoine Haarstudio heb ik tot volle tevredenheid ervaren. Ik ben al vele jaren klant. Ik vertrouw er op dat ik in de toekomst dezelfde deskundige behandeling zal ervaren.

Hele positieve ervaring.

Op de eerste plaats de vriendelijke en empathische benadering. Kreeg een goed advies en krijg heel veel complimenten over het haarwerk.

Top geholpen

Wordt altijd heel fijn geholpen Wordt goed meegedacht en zeer snel geholpen dus echt top

Ik ben zeer tevreden

Goede service Probleempjes worden altijd soepel en snel opgelost Heel goed telefonisch bereikbaar Kwaliteit van het haarwerk is uitstekend

Prima begeleiding, belangstellend, en zodra je nog iets nodig hebt is de afspraak zo geaakt. Hele Fijne samenwerking.

Super pruik geleverd,niets was te veel, ben er blij mee

Professional.

Ik ben heel tevreden.

Je houd je altijd aan je afspraak en wordt correct geholpen. Groetjes Hanny vd Made.

Over Antoine Haarstudio

Heeft u alles al geprobeerd? Vitaminen waarvan uw haar zou moeten groeien, speciale haarpillen en andere zogenaamde wondermiddeltjes? Bent u het zat? U wilt gewoon nú weer een mooie bos haar. Dat begrijpen wij. Eén bezoekje aan Haarstudio Antoine en u heeft in no time weer haar in de vorm van een pruik of haarstuk. Tevens leverancier van diverse hoofddeksels, onder andere de Buff.