Prima vakwerk en netjes opgeruimd.

Steak tegen de muur

Netjes de muren gestuuct in de woonkamer en keuken. Service en vakmanschap.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer positieve ervaring! Aanrader!

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Duidelijke offerte vooraf. Prima kwaliteit - prijsverhouding. Binnen de planning gereed en het allerbelangrijkste, 2 top stukadoors die perfect werk hebben afgeleverd. Onze garage was een uitdaging die je niet dagelijks tegenkomt, lastige hoeken waar je bijna niet bij kan, en garagedeur ophangsysteem die eigenlijk in de weg zat. Alles netjes afgedekt en strak gestuukt! Zeker een aanrader!

Echte vakmensen

Duidelijke afspraken. Netjes werk afgeleverd. Goede prijzen

Topwerk

Snel geholpen. Heel strak werk en alles ook weer heel netjes achter gelaten. Vriendelijke mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer strakke muren en netjes gewerkt. Ook de communicatie verliep prettig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Accuraat, vriendelijk. correct, beleefd en doen wat er beloofd wordt.

De Firma Lucien van Kempen B.V. heeft bij ons in binnen enkele maanden diverse opdrachten uitgevoerd, allemaal tot onze uiterste tevredenheid. Goed overleg om de werktijden vast te leggen, vooraf alles precies doornemen, regelmatig controle en op het einde van de werkdag wordt alles netjes, opgeruimd achter gelaten. Stucwerk ?? Wij weten wie we bellen moeten: Lucien van Kempen.

Zeer goede service

Snelle service, flexibel en meedenkend. Eerlijk en erg tevreden over resultaat.

Vakwerk,netjes en snel

De stukadoors zijn zeer nette, aardige mensen die vakwerk afleveren. Daarbij werken ze ook erg snel en netjes. Complimenten! Wij hebben jullie al aanbevolen bij meerdere mensen uit onze kennissenkring. Nogmaals bedankt voor de service !!! Vera en Berdy

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig en vlot uitgevoerd!

De voorzorg, het meedenken en de uiteindelijke uitvoering als heel goed ervaren. Een aanrader!

Zeer tevreden, vakwerk

Op vrij korte termijn ingeschakeld en beschikbaar. Duidelijke offertes ontvangen. Niet de goedkoopste, maar vriendelijke en deskundige vaklui die goed werk afleveren.

Vakkundig alles gestuct

Afspraak gemaakt met lucien voor offerte , netjes optijd staat hij voor je deur . Netjes binnen korte tijd de offerte ontvangen en afspraak gemaakt om de opdracht te laten uitvoeren , van keuken ,hal ,bijkeuken , badkamer en wc .Doordat de overdracht van het vorige huis was verzet naar een ander datum)en alles opschoof , inclusief mijn houten vloer die nog gelegd moest worden , en hij niet in een lege huiskamer kon stucen , alles netjes opgelost .Alles netjes afgedekt , en geloof me het was een kunst omdaar fatsoenlijke je werk te kunnen doen .Alles wordt ontzettend netjes opgeruimd , zodat je amper kan zien dat ze geweest zijn ( wel aan de mooie muren ) bedankt lucien ,😀En als het nog eens nodig is in de toekomst , dan weet ik jullie te vinden .

Lucien van Kempen is Een betrouwbaar en kwalitatief goed stucadoorsbedriijf

Kom afspraken na, snelle info omtrent planning en offerte.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijk, behulpzaam en kundig! Eerlijke prijs en daar krijg je dan ook goed stucwerk voor.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend traditioneel stucwerk en service

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf.

Rontgenstraat 8 4624XG Bergen op zoom

Over Stukadoorsbedrijf L van Kempen BV

Stukadoorsbedrijf L. van Kempen bv Traditioneel stucwerk voor zowel particulieren als bedrijven. Stukadoren volgens de erkende regels van het eeuwenoude vakmanschap. Vakmanschap is tenslotte meesterschap