Klasse bedrijf

Heldere offerte, duidelijke communicatie, komen afspraken na en denken met je mee, maar bovenal hoog niveau stucwerk Volgende keer zou ik ze weer inhuren.

Super mooi werk afgeleverd

Zeer netjes en professioneel

Dit is de 3de keer dat L van Kempen bij ons komt stucen en net als de voorgaande keren zijn we weer meer dan tevreden. Ze werken heel netjes en zijn erg aardig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Stukadoorsbedrijf Van Kempen zorgt al jaren voor al mijn stucwerk. Ook deze keer weer. Door omstandigheden moest ik op korte termijn stucwerk laten verrichten. Lucien de eigenaar heeft mij er mooi tussen gezet. Erg blij mee! En uiteraard perfect werk weer afgeleverd!

Zeer vakkundig stukadoorsbedrijf

Komen netjes inmeten voor het maken van een offerte, offerte was snel en duidelijk. juiste prijs kwaliteit verhouding. Voor de uitvoering goede en duidelijk communicatie. Het stukwerk is heel netjes en belangrijk er wordt schoon gewerkt! bedankt voor het mooie resultaat

Vakmannen

Harde, secure werkers. Zijn enthousiast en denken met je mee. Stucwerk is prachtig en de kamers zijn erg netjes achtergelaten. Aanrader

Vakmanschap en nette werkers

Deze gasten weten wat ze doen, zijn open en eerlijk en denken met je mee. Werken erg netjes en komen hun afspraken na.

Duidelijk communicatie.. Netjes en strak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en zeer goed netjes.

Het hele huis laten stucen door fa van Kempen. In 1 woord. Super. Strak en netjes afgewerkt. Aanrader.

Vakmannen

Echte vakmannen.strak stucwerk,werken hard en netjes en komt afspraken na

Gewoon goed en netjes.

Vanaf het afplakken van de vloer. Tot het opruimen na het stuccen. Gewoon vakmensen . En de muren zijn top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top stukadoorsbedrijf waar keihard gewerkt wordt

Luciën stond dezelfde dag dat ik hem gebeld had al op de stoep om mee te denken wat we graag wilden. Binnen 2 dagen kregen we de offerte al en 4 weken later is onze woonkamer gestuct.

Vakwerk

Werken secuur en vlot. Eindresultaat is subliem. Doen zaken in overleg met de klant/opdrachtgever. Laten alles netjes achter. En tot slot uiterst vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Strakke muur en goede snelle service

Komt afspraken na, zijn op tijd, strakke muren. Mannen werken snel en netjes

Uitstekende vaklui

Uitstekende vaklui, aardige mannen, goede stukadoors, netjes afgewerkt, alles goed opgeruimd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Inmiddels meerdere malen bij ons geweest voor stucwerk en kunnen niet anders zeggen dan dat ze geweldig werk opleveren. Zijn op tijd, bereikbaar, goede communicate, werken netjes, laten alles weer schoon en opgeruimd achter en uiteraard strak stucwerk. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Afgesproken werk prima geleverd

Denkt mee ook al heeft dat tot resultaat dat de klus kleiner werd. Goed advies gehad het plafond ziet er strak uit.

SUPER

.... nooit gedacht dat ik blij zou worden van strak glad gestuukte muren. Komen afspraak na, werken door en leveren kwaliteit

Prima Stukadoorsbedrijf

Er is bij mij meerdere keren door Stukadoorsbedrijf L. van Kempen BV stucwerk gedaan. Ik ben er zeer tevreden over. Zeer klantvriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakwerk voor een scherpe prijs

Ik heb mijn hele huis laten stucen door Lucien. Niks is te veel gevraagd en er wordt meegedacht om tot het mooiste resultaat te komen. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede kwaliteit en werk volgens afspraak

Zaakeigenaar was zeer goed bereikbaar, kwam snel langs voor offerte en kwam alle afspraken na. Communiceert helder en vriendelijk. Stukadoor Stefan is vriendelijk en vakkundig. Werkt vlot en netjes. Heeft zelfs lastige hoekjes goed aangepakt. Volgens mij levert hij zeer goede kwaliteit. Plaatselijk zijn er lichte oneffenheden, maar die waren pas zichtbaar onder sterk zonlicht en die gaan met schilderen wel weg. Die kon de stukadoor zelf niet zien, dus dat neem ik hem niet kwalijk. Voor de volgende klus vraag ik eerst offerte bij Lucien van Kempen!

Geweldige service en vakmanschap

We hebben deze stucadoor als zeer positief ervaren. Erg vriendelijk. Werken erg netjes en denken overal in mee. Zelfs een spoedklus gaan ze niet uit de weg.

Uitstekend werk geleverd

Lucien heeft weer perfect werk geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er werd super strak en netjes gewerkt!!!

Afspaak netjes op tijd zelfs nog eerder dan was afgesproken waren wij heel blij mee. Er waren wat kleine oneffenheden die zijn de volgende dag gelijk hersteld was top!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima vakwerk en netjes opgeruimd.

Over Stukadoorsbedrijf L van Kempen BV

Stukadoorsbedrijf L. van Kempen bv Traditioneel stucwerk voor zowel particulieren als bedrijven. Stukadoren volgens de erkende regels van het eeuwenoude vakmanschap. Vakmanschap is tenslotte meesterschap