Afspraak is afspraak, begeleiding en kwaliteit is top!

Vanaf het moment van offerte aanvraag tot en met oplevering prima contact met duidelijke communicatie. Het werk wat ze geleverd hebben ziet er erg strak uit.

heel goed

werken prettig en zijn altijd stipt op tijd. vakmensen!! hebben al vaker bij onls gewerkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes afgewerkt en duidelijke communicatie

Mijn ervaring met Lucien is zeer positief, bij het stucen van de nieuwbouwwoning is alles netjes afgewerkt en de communicatie verliep zeer soepel

Vakwerk en top service!

Wij zijn heel blij met onze mooie gestucte wand in de woonkamer. De woning werd opgeleverd met een betonnen wand vol gaatjes en oneffenheden. Dit is allemaal prachtig vlak gemaakt door Lucien. Het was allemaal heel snel én nauwkeurig gebeurd! Nog even mooi laten drogen en dan kunnen we eindelijk onze muur verven en de woonkamer afmaken. Super bedankt voor jullie goede service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende kwaliteit en heldere afspraken

Stukadoorsbedrijf van Kempen heeft voor de tweede maal vakwerk afgeleverd bij mij thuis. Eerder heeft zijn stukadoor Stefan ook de bovenverdieping gedaan. Ik was toen zo tevreden over kwaliteit en het maken van afspraken, dat ik niet getwijfeld heb om hen opnieuw in te schakelen - en terecht. Lucien maakt helder en tijdig afspraken, en komt ze ook na. Hij is goed bereikbaar. Stefan is een harde werker en maakt prachtig stucwerk, ook op moeilijker bereikbare plaatsen. Niet de goedkoopste uit de streek, maar daar krijg je ook wat voor!

Super!!

Werken netjes, muren zijn mooi strak. Vriendelijke mensen. Gewoon top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net en strak werk afgeleverd.

Aardige mannen die strak en netjes werk afleveren. En afspraak is afspraak!

Keurig

In de voorbereiding naar het definitieve werk is Luciën een aantal keren langs gekomen om advies te geven wat wij als zeer positief ervaren hebben. Ook de afspraken die we van tevoren gemaakt hebben zijn keurig na gekomen. Het uiteindelijke werk is heel netjes en vakkundig door Stefan uitgevoerd. Wij zijn in aanloop naar onze nieuwe keuken al blij verrast met deze werkzaamheden, bedankt voor het mooie werk mannen!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle, harde werkers met mooi resultaat!

Erg tevreden over het stucwerk van Lucien van Kempen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle, harde werkers met mooi resultaat!

Erg tevreden over het stucwerk van Lucien van Kempen.

Dik tevreden!

Keiharde werker. Komen afspraken heel goed na. Prettige samenwerking.

Altijd goed!

Duidelijke en nette offerte, super strak stucwerk, komt planning na, flexibel. Kortom: kan niet beter!

Prettige mensen, mooi resultaat

Heel erg blij met de service en het resultaat van Van Kempen. Grootse deel van de tijd 1 de zelfde vakman in huis gehad. Werkte netjes, spontane gast, prima werk geleverd. Ook blij met de heldere en snelle communicatie vooral en tijdens de klus. Dikke pluim voor deze mannen!

Op alle fronten tevreden

Prima vakmanschap en prettige mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken worden nagekomen en vakwerk top werk geleverd

Goed bedrijf is afspraak is afspraak overleg gaat zeer goed kortom een betrouwbaar en goed bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Plafond van badkamer had schade en opnieuw laten stuken. Frank stond keurig op tijd voor de deur. Een aardige, fatsoenlijke man. Bij thuiskomst bleek niet alleen dat het werk keurig was gedaan, frank had mijn badkamer ook nog netjes achtergelaten, de koffiepot was omgespoeld en er lag zelfs een briefje op tafel met " bedankt voor de koffie". Top! Mvgrt. D. Franken

Zeer ervaren stukadoor

Stukadoorsbedrijf van Kempen heeft al een aantal keren naar volle tevredenheid voor ons wat ruimtes van een gladde stuclaag voorzien. Iedere keer weer zeer professioneel net stucwerk, altijd op tijd en altijd de boel schoon achterlatend. Fijne nette mensen die hun vak verstaan.

Prima netjes werk!

Wij zijn opnieuw heel erg tevreden over de afspraken en het geleverde werk, Als we 1 klein puntje van kritiek mogen aangeven: het niet afvoeren van afval. Weer Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig contact en mooi stucwerk.

Luciën dacht goed met ons mee, was flexibel en heeft keurig werk afgeleverd. Het contact was prettig, Lucien was goed bereikbaar en altijd vriendelijk. Lucien (en zijn medewerkers) doen alle moeite om de klant tevreden te krijgen. Aanrader!!!!!

Goed en betrouwbaar bedrijf

Goed bedrijf vriendelijk en denkt mee frank bedankt voor de goede service tot de volgende keer

Snelle reactie

Houden zich aan de afspraak

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima werk

Aardige stukadoor die netjes werkt en een hele strakke muur afleverd.

Strak en netjes!

Al meerdere malen tevreden over de werkzaamheden van Stukadoorsbedrijf L. Van Kempen! Komt zijn afspraken na en doet wat er gevraagd is! Toppertje!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en relaxed met een mooi resultaat!

Er werd hard doorgewerkt maar wel op een ontspannen manier en tussendoor een praatje maken was ook geen probleem. Ook vragen stellen over het werk was voor mijn gevoel geen probleem en kreeg daardoor handige tips!

Professionele vakmensen!

Alles ging zoals je verwacht, optijd komen, netjes werken en afwerken.

Over Stukadoorsbedrijf L van Kempen BV

Stukadoorsbedrijf L. van Kempen bv Traditioneel stucwerk voor zowel particulieren als bedrijven. Stukadoren volgens de erkende regels van het eeuwenoude vakmanschap. Vakmanschap is tenslotte meesterschap