Kwaliteit stukadoor

Lucien en zijn personeel werken erg netjes. Ik sta er echt van te kijken hoe schoon deze stukadoren te werk gaan. Ze zijn vriendelijk en leveren kwalitatief goed gestuct werk. Ik ben zeer tevreden en raad ze dan ook zeker aan!!

Nette, duidelijke communicatie. Prima stucwerk

Netjes opgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel werk. De afspraak goed nagekomen en ons geholpen met een extra klus die we later hebben gevraagd! Heel vriendelijk personeel en alles netjes achtergelaten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service, vakwerk en netjes werken. Werken voor Stuccers zeer netjes

Dit is de 2e keer dat ik dit Stucadoorsbedrijf heb gevraagd. Beide keren zeer mooi resulktaat. Groot voordeel is dat de mannen zeer netjes en zo schoon mogelijk werken. Zeker aan te raden dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service en uitstekende kwaliteit

Ik heb door een andere stukadoor een plafond laten doen. Deze heeft zeer slecht werk geleverd. Later op aanraden van een kennis Stukadoorsbedrijf v. Kempen gebeld. Louis van Kempen kwam dezelfde dag nog kijken en een paar dagen later kwam zijn collega mijn plafond herstellen. Deze heeft zeer mijn plafond zeer netjes gestuct. Een wereld van verschil met het prutswerk van de vorige 'vakman'.

Uitstekende communicatie en kwaliteit

Betrouwbaar en goed. Duidelijke communicatie en fijne samenwerking. Muren zien er enorm strak uit en ze geven advies hoe verder te behandelen na het stucen.

Vakkundig

Snelle service en goed vakmanschap!

Fijne communicatie, vakwerk afgeleverd

Snelle communicatie. Netjes vooraf offerte ontvangen. Meerdere offertes opmaken was geen enkel probleem. Persoonlijke benadering. Heldere afspraken en communicatie. Denken mee in het mooiste resultaat voor zowel woning als portemonnee. Afgeleverde werk is keurig! We zijn dik tevreden!

Positieve ervaring.

Uiterst prettig contact, snelle beschikbaarheid, kwalitatief goed werk en flexibele opstelling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wederom Stukadoorsbedrijf Van Kempen ingeschakeld voor het overige stucwerk. Frank heeft ook dit keer wonderen verricht in onze woning. Alles ziet er super strak uit. Zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van de diensten van stukadoorsbedrijf L. van Kempen en ben elke keer 100% tevreden. Ze denken met je mee, zijn flexibel met hun planning (bijvoorbeeld wanneer de voorbereiding door omstandigheden niet op tijd gereedkan zijn), zijn vriendelijk en leveren gewoon strak stuc-werk! Volgende keer dus weer gewoon L. van Kempen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede sevice stucadoor werkt zeer netjes ,het stucwerk zit er heel strak op. En de stucadoor vertelde ook goede tips voor het drogen en als je gaat sausen.

Fantastisch werk

Alle dagen op tijd en snel en vakkundig werk dank je wel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend op efficiënte wijze geleverd vakwerk door stukadoor. Een overigens zeer nette man.

Bedrijf werkt volgens afspraak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor de tweede keer onze woning laten stucen voor Lucien en we zijn enorm tevreden! Alles is netjes afgewerkt door vakkundige medewerkers! Bedankt!

Vakmanschap

Hele bovenverdieping laten stucen Zeer gemotiveerde en vakkundige mensen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hebben meerdere klussen voor ons gedaan. Snel en deskundig. Zijn goed bereikbaar en komen hun afspraken na. Tot een volgende keer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijn bedrijf. Erg vriendelijk en vakkundig. Komen hun afspraken na. Echte toppers! Hebben wederom een offerte aangevraagd.

Zeer tevreden, echte vakmannen

Goede en snelle communicatie. We kregen snel een offerte en er werd echt hun best gedaan om ons zo last minuten nog te helpen. De werknemers die komen zijn netjes, sociaal en werken erg hard! Het resultaat zijn we weer uiterst tevreden mee. Het was dan ook niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat wij dit bedrijf hebben laten komen! Wij kunnen dit bedrijf echt aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mensen die hun werk verstaan

Stucadoors met ervaring vakwerk van de bovenste plank

Top stucer!

Heel fijne ervaring met sukadoorsbedrijf Van Kempen! Voor de tweede keer is Frank hier geweest en erg mooi werk afgeleverd. Daarnaast wordt er erg netjes gewerkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top resultaat van hoog niveau

Luciën van Kempen eigenaar van Stucadoorsbedrijf L. van Kempen, is een hele prettige man qua communicatie en werken. Afspraak is afspraak en dat is tegenwoordig zeker niet meer vanzelfsprekend bij mensen. Zijn werk is door velen als zeer goed beoordeeld. Stucen blijft altijd een karwei met veel stof en viezigheid, maar desondanks dat laat hij het altijd netjes achter. Het resultaat mag er zijn! Wat een dankbaar werk. Ik kan iedereen aanraden om met Luciën te werken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakwerk, komen afspraken na en denken mee.

Mooi werk opgeleverd. Denken mee in oplossingen en alternatieven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geregeld, zeer vriendelijk en deskundig

Wij hebben een hele goede ervaring, zeer deskundig, vriendelijk en altijd op tijd. Je kan er echt op vertrouwen. Communicatie is uitstekend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor de 2e keer weer vakwerk afgeleverd.

Op ons verzoek om een offerte op te maken kwam meteen reactie. Dezelfde week nog langsgekomen en offerte per mail ontvangen. Op korte termijn werkzaamheden uitgevoerd (badkamer en toilet vlakzetten en afwerken) Komen afspraken na, komen op afgesproken tijdstip, geven advies, reageren tijdig op mails of appjes en zijn beleefd. Kortom zeer tevreden.

Over Stukadoorsbedrijf L van Kempen BV

Stukadoorsbedrijf L. van Kempen bv Traditioneel stucwerk voor zowel particulieren als bedrijven. Stukadoren volgens de erkende regels van het eeuwenoude vakmanschap. Vakmanschap is tenslotte meesterschap