Super netjes ingebouwd

Goed en vakkundig bedrijf.... zou ik iedeeen aanbevelen

Alles goed

Heb geen op of aanmerkingen op dit bedrijf,

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je weet direct dat je met een vakkundig iemand te doen hebt!

Onze garage vertelde dat het onmogelijk was om een open dakje in onze auto te bouwen. Er stond een rood kruis bij het advies van de leverancier. Maar toen ik belde vertelde Shanty precies wat ik zelf ook al gegoogled had en dat hij/zij het zeker keurig zou kunnen leveren in 2 uurtjes tijd. TOP, TOP, TOP we zijn er hardstikke blij mee! ps; en ook de ontvangst was perfect, Shanty stond al klaar en begon direct.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer deskundig en eerlijk.

Ik zocht 2 dakramen voor mijn “klassieke” volkswagen T4 camper. Nergens was iets te vinden wat paste maar bij Chanty kon ik zelfs kiezen! Met lamp of zonder lamp, elektrisch of manueel, met verduistering of zonder. Prima prijsafspraak gemaakt inclusief een volledige hemelvervanging van 4 bij 2 meter. De daken zaten er snel en vakkundig in, maar het hemeltje zat tegen. In plaats van door te modderen zijn we gestopt en hebben we twee weken later afgesproken om het weer samen te proberen. En jawel, weer een leuke dag samen geklust en de hemel zit erin! Chanty geeft niet op als het ingewikkeld wordt, en houd zich aan haar afspraken, en is nog gezelig ook 😎👍

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik stuurde een mailtje gelijk de volgende dag een reactie gekregen met prijs opgave inc inleggen had toen opgebeld en kon dezelfde dag nog komen Super goede service en vriendelijk ontvangen Er is weer een blije Volvo s80 bestuurder op de weg met een nieuw dak

Prima vakkennis aanwezig,zonder gedoe

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig, snel, vriendelijk, kortom een uitstekend adres.

Top adres, ben zeer tevreden over het resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super vakman , en weet hoe het echt moet !!!

Chanty is dan wel een brabander 😆maar wel een super vakman !!! Nogmaals bedankt voor het echt netjes inbouwen van ons zonnedak !! Groetjes uit Huizen

Goede vakbewaamheid.

De kleur van het dak en de kleur van de auto komen perfect overeen, perfect gemonteerd, netjes afgewerkt, het dak maakt de auto compleet, een dikke 10.

Vakwerk en vriendelijke bediening

Met onze glazen kap hebben we weer het gevoel van ruimte terug in de auto. Geweldige aanvulling op airco. Een aanrader!

Goede service, vriendelijke behandeling

Vakkundig en de koffie staat altijd klaar :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

De koffie is IDD ook goed en gratis!!!!

Perfecte service en denkt met je mee!

Stop met zoeken! Hier moet je zijn! Chanty heeft ontzettend veel ervaring en dat merk je aan alles. Bij dit bedrijf is goed nog niet genoeg! Perfect wel! Alles volgens afspraak verlopen en ook nog eens een gratis leenauto. Topbedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit soort reakties zijn zooooooooo welcom!!!!!!! Was ook een supper mooie klus om te doen bij zo,n M.B. E.klasse!!!!!

topkwaliteit

Vorige week voor de tweede keer een zeer goede ervaring met Carroof Service Oisterwijk. Chanty is vriendelijk, behulpzaam, denkt mee en is een superspecialist die enkel en alleen topkwaliteit levert. Als je van van kwaliteit houdt, ga naar Carroof Service Oisterwijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn dat klanten van de randstad hier in brabant zich vertrouwd voelen!!!!! Doet ons goed!!! GR Chanty

Vriendelijk, snel en vakkundig

Kwam met een gebarsten schuif/kanteldak op aanraden van de Nissandealer in Tilburg bij Carroof Service terecht. Anderhalf uur later ging ik weg met een nieuw dak. Echt top! En supervriendelijk geholpen!! Aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

deskundig met een super service

Middels dit bericht willen we Chanti van Car Roof Service Oisterwijk bedanken voor de snelle en zeer vakkundige reparatie aan een origineel schuif/kanteldak van een Toyota Rav-4 uit 2012. Wij konden met onze 45-jarige ervaring dit niet verhelpen, contact opgenomen, zeer prettig telefonisch contact gehad en Chanti heeft alles op alles gezet om onze klant, en ons te helpen met het haperende schuifdak. Na twee dagen de mededeling gekregen dat alles klaar was en de auto gereed stond. Dit bedrijf is een absolute aanrader! perfecte service! en duidelijke afspraken!

Flexibel - deskundig - gezellig

Op mijn camper zit een ingewikkeld schuifdak. Dubbel uitgevoerd ivm isolatie. Het bovenste deel was losgeraakt. Daags voor me vertrek dacht ik: "Ga even langs bij Car Roof voor advies". Een uur later was ik in zijn werkplaats zélf aan de slag met de voorbereidingen. S'avonds toen de de zon niet meer op het dak scheen (de camper kon vanwege de hoogte niet in de werkplaats), hebben we samen het raam er weer opgeplakt. Meteen tussendoor even de regensensor vervangen. Ja, dat is een sterk staaltje van flexibele omgaan met klanten. En vooral .....erg gezellig om samen te klussen aan je eigen camper. Paul

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk ontvangen en de opdracht perfect uitgevoerd

Vakmanschap van Shanty.Niets dan lof over kwalitiet en prijs. problemen met een open dak van je auto.Hier moet je zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

daar doen we het natuurlijk voor onno!!!! top dat je ons zoo weet te waarderen!!!!

Top bedrijf dat in alles OKE is!!!!!!!!

ben al zo,n 26 jaar klant bij dit bedrijf en altijd een top deal kunnen maken, ben zeer tevreden!!!!!