Vriendelijk, snel en vakkundig

Kwam met een gebarsten schuif/kanteldak op aanraden van de Nissandealer in Tilburg bij Carroof Service terecht. Anderhalf uur later ging ik weg met een nieuw dak. Echt top! En supervriendelijk geholpen!! Aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

deskundig met een super service

Middels dit bericht willen we Chanti van Car Roof Service Oisterwijk bedanken voor de snelle en zeer vakkundige reparatie aan een origineel schuif/kanteldak van een Toyota Rav-4 uit 2012. Wij konden met onze 45-jarige ervaring dit niet verhelpen, contact opgenomen, zeer prettig telefonisch contact gehad en Chanti heeft alles op alles gezet om onze klant, en ons te helpen met het haperende schuifdak. Na twee dagen de mededeling gekregen dat alles klaar was en de auto gereed stond. Dit bedrijf is een absolute aanrader! perfecte service! en duidelijke afspraken!

Flexibel - deskundig - gezellig

Op mijn camper zit een ingewikkeld schuifdak. Dubbel uitgevoerd ivm isolatie. Het bovenste deel was losgeraakt. Daags voor me vertrek dacht ik: "Ga even langs bij Car Roof voor advies". Een uur later was ik in zijn werkplaats zélf aan de slag met de voorbereidingen. S'avonds toen de de zon niet meer op het dak scheen (de camper kon vanwege de hoogte niet in de werkplaats), hebben we samen het raam er weer opgeplakt. Meteen tussendoor even de regensensor vervangen. Ja, dat is een sterk staaltje van flexibele omgaan met klanten. En vooral .....erg gezellig om samen te klussen aan je eigen camper. Paul

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk ontvangen en de opdracht perfect uitgevoerd

Vakmanschap van Shanty.Niets dan lof over kwalitiet en prijs. problemen met een open dak van je auto.Hier moet je zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

daar doen we het natuurlijk voor onno!!!! top dat je ons zoo weet te waarderen!!!!

Top bedrijf dat in alles OKE is!!!!!!!!

ben al zo,n 26 jaar klant bij dit bedrijf en altijd een top deal kunnen maken, ben zeer tevreden!!!!!

Over Car Roof Service Oisterwijk