helemaal dik tevreden

Wij zijn heel tevreden met de verhuizing. VOZ Groep is flexibel en klantvriendelijk. Ben blij dat wij ze ingeschakeld hebben.

Verhuizen zonder zorgen

Onze ervaring met de VOZ groep was zeer prettig, van oriënterend gesprek t/m ontruiming en verhuizing. Je weet waar je aan toe bent en dat is een erg prettig ervaring in deze tijd. De mensen van VOZ nemen je een hoop stress uit handen en komen hun afspraken na. Wij zullen VOZ zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen. Bedankt nogmaals.

Vriendelijk, sterk en snel

Ik heb zelf geen materieel en mankracht, maar ook voor kleinere transporten staan deze slimme mannen paraat. Superblij met de vlotte, vriendelijke, altijd een lach op hun gezicht, service. Prijs/kwaliteit uitmuntend.

Snel en accuraat

Alles ging supersnel om 8 uur aanwezig Een rijtjeshuis met 3 verdiepingen schuur bijkeuken.... ongeveer 11.30 reden we weg s middags 3 uur klaar ( was 1 uur rijden van a naar b)

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima dienstverlening tegen een schappelijk tarief

VOZ-groep komt afspraken nauwgezet na. Uitstekend vriendelijk personeel. snelle service.

eerlijk

Ik ervaar een positieve bijdrage in het hergebruiken van spullen, een vriendelijke en passievolle eigenaar en eerlijke prijzen.

Ervaring & sympathiek

Ondanks alle stress die ik als klant ondervind tijdens een verhuizing zijn de verhuizers van VOZ-groep, vrolijk, sociaal, vriendelijk, nette en harde werkers. Niets kapot, alles netjes ingepakt en lege dozen later ook weer netjes opgehaald. Prijs/kwaliteit is een 10! Een tip, kijk eens naar time-management tijdens een verhuizing om nog efficiënter en productiever te zijn met minder lange dagen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service, goede communicatie en voorzien in behoeften.

Via Google uitgekomen bij VOZ-groep. Snelle reactie op aanvraag. Direct een offerte opgesteld naar wens. Waarna snel verhuisd kon worden. Spullen hebben enkele maanden in de opslag gestaan. Na een telefoontje zijn spullen op nieuwe woonadres geleverd. Spullen worden netjes gedemonteerd en ingepakt. Vriendelijke werknemers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

met passie en vanuit het hart gedreven

Ik ervaar een ruime mate van passie, gedrevenheid, hart voor de zaak, en aandacht voor de klant. Zorg en toewijding. Maar ook aandacht voor hergebruik van spullen die niet meer gebruikt kunnen worden. Al met al zeer positief.

Uitstekende verhuiservaring!!

Complexe verhuizing van waterwoning en landelijk huis tip top geregeld! Handige en vriendelijke jongens die voor alles een oplossing hebben. Alles wordt netjes op zijn plek gezet en overbodige spullen afgevoerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwaliteit en een contactpersoon Geweldig en fijn om zaken mee te doen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede service, werken erg netjes

Wij dachten verhuizen doe je niet zomaar , het was voor ons maar een erg korte afstand maar doordat we allebei veel werken kwamen we bij een Voz terecht die ons echt ontzorgde! De eigenaar kwam langs in ons oude huis en kwam daarna met een duidelijke offerte . We hebben ervoor gekozen om alles te laten doen. In de ochtend werden we wakker zoals normaal, helemaal niets ingepakt... 8 uur later konden we ons bed opdekken, kinderenkamers helemaal ingericht, keuken gebruiken etc en gewoon op de bank zitten. Alles werd netjes in dozen gedaan . Alle meubels weer in elkaar gezet. Allemaal heel vakkundig en met beleid. Kortom een echte aanrader, verhuizen is best heftig maar met zulke goede mensen niet erg.

Goede service, profesioneel

VOZ-groep is een verhuisbedrijf die de verhuizing op een professionele manier aanpakt. De begeleiding vooraf was goed en de samenwerking was prettig. De verhuizers pakten alles goed aan en zijn 's avonds doorgegaan om alles af te maken.

Professionele verhuizing

We hebben gekozen voor VOZ als onze verhuizers vanwege het eerste prettige contact en de prijs. Het bleek een goede keuze te wezen. 4 gemotiveerde en kundige verhuismannen hebben hebben onze spullen netjes verhuisd. Ik raad voz zeker aan bij andere!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met de volledige ontzorging en prima service!!!

Een betrouwbaar no-nonsens bedrijf met een brede dienstverlening. Ik ben enorm tevreden over de gang van zaken rondom mijn verhuizing. Aanrader!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze verhuizing is goed verlopen dankzij een zeer hardwerkend team.

We zijn erg tevreden over het vakmanschap en de inzet van de verhuizers.

Afspraken zijn duidelijk

Goed teamwork met efficiënt werkende medewerkers

Alles keurig geregeld

Voor mij de tweede keer dat ik met dit bedrijf werkte. Heel tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

VOZ doen wat ze beloven en meer

In een kleine werkdag is de gehele huisraad verhuisd met drie man. Snel, efficiënt en harde werkers met een kwinkslag humor. Alles goed verpakt, geen meubels kapot of beschadigt. Een miscommunicatie met de verhuurder, zorgde ervoor dat de verhuizers de volgende dag nog even terugkwamen om de wasmachine te verplaatsen. Erg blij met het meedenken naar een oplossing en ook de uitvoering. En dat alles voor een zacht prijsje.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionele goed georganiseerde vriendelijke verhuizers.

Goede voorbereiding, flexibel in maken afspraken. Verhuizing verliep vlot en zonder problemen. Een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ondanks het bar slechte weer, is alles zonder problemen goed en snel verlopen.

Wij zijn erg tevreden over hoe alles is verlopen. Alle afspraken zijn nagekomen, zoals leverdatum van de dozen, tijdstip waarop ze voor de deur zouden staan op de verhuisdag. Een vriendelijke groep verhuizers. Wij kenden het bedrijf niet, maar we zijn in een woord erg tevreden.

Over VOZ-Groep

Een verhuizing staat niet voor niets op nummer 3 van de "stressladder". Bijvoorbeeld als u van een grote woning naar een kleinere woning moet verhuizen. VOZ-Groep is er om u te helpen. In alle rust bespreken wij met u uw wensen t.a.v. de verhuizing. Zonder haast, zodat u de tijd heeft om uw vragen te stellen en beslissingen te nemen. VOZ-Groep verhuist nationaal en internationaal. Bij VOZ-Groep helpen we u op de manier die bij u past maar ook oog houdt voor het milieu, onze omgeving. VOZ-Groep, streeft continu naar een duurzame dienstverlening en een werkomgeving waarin de risico’s op het gebied van kwaliteit, arbeidsomstandigheden (veiligheid, gezondheid en welzijn) en milieu minimaal zijn.