Goede service, profesioneel

VOZ-groep is een verhuisbedrijf die de verhuizing op een professionele manier aanpakt. De begeleiding vooraf was goed en de samenwerking was prettig. De verhuizers pakten alles goed aan en zijn 's avonds doorgegaan om alles af te maken.

Professionele verhuizing

We hebben gekozen voor VOZ als onze verhuizers vanwege het eerste prettige contact en de prijs. Het bleek een goede keuze te wezen. 4 gemotiveerde en kundige verhuismannen hebben hebben onze spullen netjes verhuisd. Ik raad voz zeker aan bij andere!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met de volledige ontzorging en prima service!!!

Een betrouwbaar no-nonsens bedrijf met een brede dienstverlening. Ik ben enorm tevreden over de gang van zaken rondom mijn verhuizing. Aanrader!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze verhuizing is goed verlopen dankzij een zeer hardwerkend team.

We zijn erg tevreden over het vakmanschap en de inzet van de verhuizers.

Afspraken zijn duidelijk

Goed teamwork met efficiënt werkende medewerkers

Alles keurig geregeld

Voor mij de tweede keer dat ik met dit bedrijf werkte. Heel tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

VOZ doen wat ze beloven en meer

In een kleine werkdag is de gehele huisraad verhuisd met drie man. Snel, efficiënt en harde werkers met een kwinkslag humor. Alles goed verpakt, geen meubels kapot of beschadigt. Een miscommunicatie met de verhuurder, zorgde ervoor dat de verhuizers de volgende dag nog even terugkwamen om de wasmachine te verplaatsen. Erg blij met het meedenken naar een oplossing en ook de uitvoering. En dat alles voor een zacht prijsje.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionele goed georganiseerde vriendelijke verhuizers.

Goede voorbereiding, flexibel in maken afspraken. Verhuizing verliep vlot en zonder problemen. Een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ondanks het bar slechte weer, is alles zonder problemen goed en snel verlopen.

Wij zijn erg tevreden over hoe alles is verlopen. Alle afspraken zijn nagekomen, zoals leverdatum van de dozen, tijdstip waarop ze voor de deur zouden staan op de verhuisdag. Een vriendelijke groep verhuizers. Wij kenden het bedrijf niet, maar we zijn in een woord erg tevreden.

Over VOZ-Groep

Een verhuizing staat niet voor niets op nummer 3 van de "stressladder". Bijvoorbeeld als u van een grote woning naar een kleinere woning moet verhuizen. VOZ-Groep is er om u te helpen. In alle rust bespreken wij met u uw wensen t.a.v. de verhuizing. Zonder haast, zodat u de tijd heeft om uw vragen te stellen en beslissingen te nemen. VOZ-Groep verhuist nationaal en internationaal. Bij VOZ-Groep helpen we u op de manier die bij u past maar ook oog houdt voor het milieu, onze omgeving. VOZ-Groep, streeft continu naar een duurzame dienstverlening en een werkomgeving waarin de risico’s op het gebied van kwaliteit, arbeidsomstandigheden (veiligheid, gezondheid en welzijn) en milieu minimaal zijn.