Ik werd heel goed geholpen. Vriendelijke monteur en denkt met je mee. Alles netjes afgewerkt!!! Bedankt

Vriendelijk en kundig

Ik had een vraag over mijn meterkast. De expert is al heel snel gekomen en heeft mij gerust gesteld. Een voorbeeld voor velen.

Na telefoontje met verzoek, werd ik diezelfde dag nog geholpen door een uiterst vriendelijke monteur die goed en keurig werk leverde.

Snel en accuraat geholpen door Marcel Arens.

Wij hadden een probleem met onze zonnepanelen en de omvormer. We zijn snel en accuraat geholpen door Marcel Arens.

Smart Home systeem Jung service

Bedrijf heeft geen kennis meer mbt dit systeem. Houdt klanten niet op de hoogte van wijzigingen in de software ( gaat om structurele versie wijzigingen. Komt afspraken niet na om zaak te herstellen.

Uitstekend werk verricht!

Zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden door Arjan. Hij was van meet af aan duidelijk over wat er moest gebeuren en heeft de aangelegde stroomleiding mooi weggewerkt in de hoek van het plafond.

Het was meteen voltooid en het werkte uitstekend

Goede werkzaamheden en het was direct voltooid

positief

via de telefoon afspraak gemaakt die goed is nagekomen.De monteur heeft goed werk afgeleverd.

Zeer netjes, vakkundig en betrouwbaar

Hebben enige weken gelden een middelgrote verbouwing van de begane grond van onze woning laten uitvoeren door een aannemer (hoofdlijnen: nieuw plafond en stuken van de wanden). Wij dienden zelf de elektricien e.d. te regelen, vaste mensen aannemer geen tijd. Via via kwamen wij bij Stef Swart terecht. Na het voorleggen van onze ideeën welke zeer enthousiast werden aangevuld met diverse leuke en kundige adviezen van Stef Swart (o.a. totaal HUE lichtplan e.d.) hebben de monteurs een prachtig eindresultaat gerealiseerd. Alles keurig binnen budget/raming, ook de planning van onze aannemer kon gelukkig vrijwel probleemloos worden opgepakt door hen (zeer flexibel). Een leuk bedrijf met leuke, enthousiaste en kundige mensen. Bij deze nogmaals bedankt mannen van Stef Swart, wij zijn nog elke dag blij met het eindresultaat. Gr. Paul

Zeer kundig en snel voor een correcte prijs

Storing in de elektrische installatie in onze woning. Vlot teruggebeld na mijn aanmelding van de storing bij het kantoor. De monteur kon de volgende dag langs komen. Zeer nette jongeman welke de storing (incl. nog wat adviezen) vrij snel verholpen had. Dankzij de werkbon op de iPad kon ik ter plekke zien wat er berekend zou worden waarmee ook de factuur geen verassingen opleverde, het af te rekenen bedrag (uurtarief e.d.) viel ons ook nog eens zeer mee.

Zeer positief, word goed meegedacht door de heren van Stef Swart.

Stef Swart heeft mij keurig geholpen bij/met de verbouwing van mijn keuken. Zij hebben alle elektra EN gas&water voorzieningen aangepast volgens opgave van de keukenleverancier. Door zowel mensen op kantoor als op de werkvloer werd goed meegedacht (ook goed overleg met mijn timmerman e.d.) waardoor het al met al een soepel project is geweest. Dank voor jullie inzet en zeker tot de volgende verbouwing bij mij of binnen mijn kennissenkring.

Heel tevreden

Heel tevreden mee.

Innovatieve oplossing en kundige monteurs

Gevelverlichting inschakelbaar met draadloze schakelaar, tevens draadloze daglichtschakelaar. Erg blij mee.

Prima installatiebedrijf

Al decennia lang onze e-installateur

Over Swart Elektrotechniek Alkmaar BV Stef

Bij Swart Electrotechniek geloven we in hard werken en datgene doen waar we goed in zijn: voor een scherpe prijs op hoog niveau installeren en net dat beetje extra aandacht en inzet tonen. Dit is waar wij voor staan.