Geweldige begeleiding van Super verloskundigen!

Ik heb 5 keer gebruik mogen maken van deze lieve mensen en heb heel bewust elke keer weer voor hen gekozen! Ik was heel tevreden en ben heel blij dat ze me deze 5 wondertjes hebben gebracht!

Hele fijne begeleiding!

Bij beide zwangerschappen van mijn 2 kindjes ben ik bij het bolleke geweest. Wij waren super tevreden. Omdat wij tussendoor nog 2 miskramen achter elkaar hadden gehad was ik erg bang maar niets was hun teveel. Omdat hun het kiekeboe spreekuur hadden ben ik de 1 ste 15 weken bijna wekenlijks kunnen gaan. Dat vond ik zo fijn! Ze geven je een goed gevoel en vertrouwen in de zwangerschap. Ook al werd ik bij 38 weken om medische redenen uit handen gegeven aan het ziekenhuis. Ik hoefde maar te bellen en ze stonden naast mijn bed tijdens de bevalling. Dat vond ik echt super en het gaf mij een fijn en vertrouwd gevoel. Kan niet meer zeggen dan alle 3 toppers!

Perfecte zorg en begeleiding

Zeer deskundig en betrokken

Super team

Tijdens de zwangerschap enorm geholpen door dit super team. Ze denken met je mee en bieden een luiserend oor. Tijdens de bevalling 1 en al steun en rust ik zou t niet anders gewild hebben. Een thuisbevalling om nooit te vergeten.

Kundig

Ik heb de controle van beide zwangerschappen bij deze praktijk gedaan. Ook beide bevallingen. Heb het als heel prettig ervaren

Goede begeleiding

Dit betreft mijn 2e zwangerschap en ik heb weer voor T Bolleke gekozen omdat ik een goede ervaring tijdens mijn 1e zwangerschap heb opgedaan. De begeleiding en de beschikbaarheid voor vragen heb ik als zeer positief ervaren. Voornamelijk de vragen welke ik buiten de kantooruren/afspraken om heb gesteld en de snelheid dat ze beantwoord werden. Tijdens de bevalling ook het geduld aan mij hebben getoond. T Bolleke heeft een leuke team; 3 verschillende dames en zeer makkelijk in de omgang en altijd heel vriendelijk. Bedankt voor de begeleiding! Van begin tot einde. Groetjes Eileen

perfect

Goede begeleiding, geen vraag is te veel of te gek. De begeleiding komt zeer betrokken en kundig over!

vriendelijke personeel

vriendelijke personeel en een hele goeie verloskundige praktijk!

Hele fijne begeleiding van begin tot einde!

Iedere controle wordt er alle tijd genomen voor je. Je kunt alles vragen en bespreekbaar maken, niks is te gek. Fijn om afwisselend met alle drie de verloskundigen afspraken te hebben zodat je hen allemaal leert kennen. Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad, een fantastische bevalling en ook tijdens de kraamweek werd alle tijd genomen voor de begeleiding. Hartstikke bedankt voor alles!

Heel ervaren en vriendelijke verloskundigen!

Diana, Desiree en Nicole zijn heel goede verloskundigen. We hebben twee zwangerschappen en bevallingen met hen meegemaakt en zijn heel tevreden.

Over Verloskunde & Echografie Praktijk Bolleke 't