Super zorgzaam en behulpzaam

3 jaar geleden bij bolleke geweest tijdens de zwangerschap van ons eerste meisje, ik heb een hele fijne tijd gehad tijdens de controles en ook tijdens de bevalling, hun waren een hele steun. Op het moment zwanger van ons tweede meisje en ik heb precies dezelfde ervaring als 3 jaar geleden. Ik ben blij dat ik terug ben gegaan naar bolleke! Bij terugkomst was het alweer helemaal vertrouwd zoals van ouds!

Super begeleiding

Mijn vriend en ik zijn heel tevreden over de begeleiding van het 't bolleke. Veel kennis en goede duidelijke begeleiding tijdens de zwagerschap. Heel nuchter en geduldig. Voor ons zeer prettig. Tijdens mijn bevalling kon ik me niet beter wensen! Alles verliep rustig en ik werd perfect ondersteund. Ook door de stagaire die Nicky bij zich had. Er word goed naar je geluisterd en ook voor advies had ik het gevoel dat er echt met me meegedacht werd. heel erg bedankt voor de goede zorgen.

Zeer tevreden.

Hele fijne begeleiding gehad gedurende alle mijn zwangerschappen. De verloskundigen zijn allemaal even leuk, behulpzaam en deskundig. Super tevreden.!!

Goede verloskundige die verstand van zaken hebben

Tijdens mijn tweede zwangerschap bewust gekozen voor het bolleke. Hele goede verhalen gehoord. Verloskundige met verstand voor het vak en zeggen waar het op staat!

Hele goede ervaring met alle dames van ‘t Bolleke. Ze hebben ons erg goed begeleid gedurende de zwangerschap en de kraamweek. Gaven mij altijd een vertrouwd gevoel alsof ik er al jaren kom en zijn verder in de communicatie duidelijk en direct wat in de soms onzekere zwangerschap erg prettig is.

Staan altijd voor je klaar wanneer nodig.

Wanneer mijn onzekerheden opspeelde stonden de verloskundige altijd voor mij klaar. Ik vond het fijn dat we toch geregelde controles hadden waarbij we konden genieten van ons kindje!

Zou geen andere VK willen!

Bij alle 2 de kleintjes gekozen voor het 't Bolleke, eerst als tip gekregen bij het aanmelden van de kraamhulp en ze hadden helemaal gelijk. Nicky, Diana, Desiree en Josianne zijn echt super. Heel kundig maar vooral ook lief, geven je het gevoel dat je altijd bij ze terecht kunt, zeer familiear net die ene knuffel of dat leuke praatje. Ze pushen je nergens in en zijn er echt voor je. Mocht er ooit een 3e kleintje komen, dan zullen ze mij en mijn vriend zeker weer terug zien.

Erg betrokken, vertrouwd

Heb mijn tijd met jullie als erg prettig ervaren. 2 totaal verschillende personen met beide hele goede kwaliteiten. Erg fijn!

Goede en persoonlijke zorg met een perfect gevoel voor maatwerk

Jullie voelen heel goed aan wat wij als aanstaande ouders nodig hebben. Geen poespas, maar zorg op maat die is afgestemd op wie wij zijn.

Hele goede zorg, ze staan altijd voor je klaar. Ze zorgen dat je ook op het gemak bij hun voelt. Niks is hun teveel.

Geweldig om door jullie begeleid te worden tijdens de zwangerschap!

Voor de 3de keer mogen bevallen met jullie! Jullie zijn toppers 💋💋 dank jullie voor alles ❤️❤️

Deskundig en warm

De verloskundigen zijn enthousiast, deskundig en je kunt altijd bij ze terecht. Bij een tweede ga ik zeker weer naar t bolleke.

Super lieve dames die weten waar ze over praten

Ik ben dik tevreden over de begeleiding tijdens de zwangerschap, maar ook zeker de nazorg na de bevalling. Ze weten waar ze het over hebben door de jarenlange ervaring, maar zijn ook zeker een luisterend oor en stellen je echt gerust en geven geweldig advies.

Goede zorg

Ik voelde me gehoord bij jullie. Kreeg de juiste adviezen. En ik vond het fijn dat Nicky bij de bevalling was. Ze heeft me echt gerustgesteld en me goed geholpen. Alleen jammer dat zij de bevalling niet voort kon zetten omdat onze dochter in het vruchtwater had gepoept!

Mijn ervaring is super goed

Mijn ervaring met met jullie is echt super goed ben echt tevreden met hoe alles is gegaan tijdens de zwangerschap en bevalling wil jullie voor alles bedanken

Hele lieve, professionele vrouwen. Ze hebben gezorgd voor een leuke zwangerschap en goede bevalling. Heb er goed vertrouwen in gehad. Ik kijk heel tevreden terug op een mooie tijd dankzij 't bolleke.

Super alles goed verlopen

De hele zwangerschap goed geholpen en begeleid.

Ik ben zeer tevreden over alle drie de verloskundige van het Bolleke. Echo's en informatie waren altijd goed en namen de tijd voor me. Goede alerte begeleiding. Fijne gesprekken gehad en kan nog altijd bij jullie terecht met vragen (op spreekkwartier/telefonisch of per mail). En een top begeleiding gehad bij onze super snelle thuis bevalling!

Professionele, down to earth vakvrouwen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Voor de tweede keer een super fijne ervaring bij ‘t Bolleke. Zowel tijdens de zwangerschap als tijdens de bevalling en tijdens het kraambed. Alledrie de dames zijn vakkundig, nemen de tijd en niets is te veel. De duidelijkheid is heel fijn. Een dik compliment voor de onderlinge communicatie, wie er ook was altijd was iedereen op de hoogte.

Hele goede begeleiding

Super dames die er voor je zijn als het nodig is.

Geweldige begeleiding van Super verloskundigen!

Ik heb 5 keer gebruik mogen maken van deze lieve mensen en heb heel bewust elke keer weer voor hen gekozen! Ik was heel tevreden en ben heel blij dat ze me deze 5 wondertjes hebben gebracht!

Hele fijne begeleiding!

Bij beide zwangerschappen van mijn 2 kindjes ben ik bij het bolleke geweest. Wij waren super tevreden. Omdat wij tussendoor nog 2 miskramen achter elkaar hadden gehad was ik erg bang maar niets was hun teveel. Omdat hun het kiekeboe spreekuur hadden ben ik de 1 ste 15 weken bijna wekenlijks kunnen gaan. Dat vond ik zo fijn! Ze geven je een goed gevoel en vertrouwen in de zwangerschap. Ook al werd ik bij 38 weken om medische redenen uit handen gegeven aan het ziekenhuis. Ik hoefde maar te bellen en ze stonden naast mijn bed tijdens de bevalling. Dat vond ik echt super en het gaf mij een fijn en vertrouwd gevoel. Kan niet meer zeggen dan alle 3 toppers!

Perfecte zorg en begeleiding

Zeer deskundig en betrokken

Super team

Tijdens de zwangerschap enorm geholpen door dit super team. Ze denken met je mee en bieden een luiserend oor. Tijdens de bevalling 1 en al steun en rust ik zou t niet anders gewild hebben. Een thuisbevalling om nooit te vergeten.

Kundig

Ik heb de controle van beide zwangerschappen bij deze praktijk gedaan. Ook beide bevallingen. Heb het als heel prettig ervaren

Over 't Bolleke Verloskundigen

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! In deze prille fase kan je ontzettend blij en gelukkig zijn, maar ook twijfel hebben en onzeker zijn. Wij zijn er om je te begeleiden in deze bijzondere periode van je leven. Bij iedere vrouw op haar eigen manier, want elke zwangerschap en iedere bevalling is weer anders. Wij streven ernaar om je zwangerschap, bevalling en kraambed een periode te laten zijn waar je met een fijn gevoel op terug kunt kijken.