Ontzettend goed, vriendelijk en professioneel geholpen.

Het was een TOPervaring!

Bij het binnenkomen werd je meteen welkom geheten met een drankje. Spoedig kwam een verkoopster, die ons meteen op het gemak stelde en vroeg naar mijn smaak. Ze ging jurken halen en zo kon het passen beginnen. Wat een superleuke ervaring! Dit was voor mij de eerste keer trouwjurken passen en de tweede jurk heb ik uiteindelijk ook gekozen. Heerlijk! De verkoopster hielp goed, gaf veel tips en complimentjes. Een echte aanrader dus!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ondanks de corona was het top geregeld. Ik kon mijn eerste afspraak verzetten omdat eerder er maar 1 persoon mee mocht, dat was geen probleem. Goede ontvangst erg vriendelijk en hele mooie jurken. Ben gelijk geslaagd voor mijn jurk.

Vriendelijk personeel

Heel erg vriendelijk en ben heel mooi geslaagd

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Een geweldige ervaring gehad! Een leuke en spontane dame die mij heeft geholpen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik heb een afspraak gepland bij de grote maten winkel. We hadden de hele winkel voor onszelf. Ondanks de maatregelen was dit fantastisch. Er word goed geluisterd naar je wensen. Ik was al verkocht bij de 1e jurk. Omdat de jurk snel nodig was werd ook dit nog netjes geregeld. Geweldig!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Goed geholpen en prettige sfeer!

Goed geholpen en prettige sfeer!

trotse bruid

Ik werd samen met me vriendin en me bonus moeder erg vriendelijk ontvangen en kregen lekker wat te drinken alles werd even door gesproken en we werden vriendelijk geholpen. ik ben zeer te vrede

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Bij binnenkomst meteen vriendelijk ontvangen en vrijwel meteen geholpen met jurken uitzoeken. Fijn dat de verkopers ook eerlijk zijn en dus ook zeggen als iets minder mooi staat. Mijn droomjurk heb ik gevonden in de Outlet Store. Super fijne winkel!

Fantastisch!

Hele fijne service. Er word echt naar je geluisterd en meegedacht. En heel veel keus!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Geweldige winkel met super leuk personeel!

Een trouwjurk kopen doe je maar een keer. Hoe geweldig is het dan om ergens te komen waar je zo fijn geholpen wordt. Je kunt je wensen aangeven en er wordt meegedacht. Dit doet niet alleen degene die je aan het helpen is, maar ook het andere personeel. Uiteindelijk heb ik een jurk gekozen die Vivianne voor mij in gedachten had. Ben er zo blij mee!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Geslaagd voor mijn droomjurk!

Op 22-03-2021 bij Ann&John bruidsmode geweest. We hadden een ontzettend vriendelijke verkoopster die me enorm goed hielp. Mijn wensen en budget doorgegeven en na circa anderhalf uur mijn droomjurk gevonden voor onze grote dag! Ik wilde een aantal dingen vermaakt hebben aan de jurk, ook dat was geen enkel probleem. Super service!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk geholpen. Ze hebben super mooie jurken te koop.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

geweldig gehad goed geholpen heel erg te vreden

hallo hier een klein stukje over mijn ervaring ik ben 6 maart bij Ann en John geweest heel erg goed geholpen een gezellige 2 uurtjes gehad en natuurlijk geslaagd ik kijk weer uit om mijn jurk weer te passen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

De verkoopster wist precies wat ik nodig had

Afgelopen weekend voor het eerst op pad gegaan voor een trouwjurk. Uiteraard vooraf georiënteerd en wat jurken geselecteerd waarvan ik dacht dat ze perfect zouden kunnen zijn. Hier zijn we dan ook mee begonnen. Deze jurken waren mooi, maar nog niet perfect, na er eerst hiervan een paar te hebben geprobeerd haalde de verkoopster een ander model tevoorschijn (een model waarvan ik nooit dacht dat het mij zou staan) en zo kwamen we steeds dichterbij. Uiteindelijk de jurk gevonden in iets waarvan ik nooit had verwacht dat dit mijn jurk zou zijn en niet had verwacht dat ik dit nodig had. Kortom: echt super!

Prettig

Ik wist wat ik wilde en heb dan ook daar naar gezocht. Ik werd goed geholpen wat het bezoek ook prettig maakte, ze luisterde naar wat ik wilde en hielp daarin ook door mee te denken. Ondanks deze tijd waarin we afstand moeten houden heb ik het als een bijzonder moment ervaren.

Topervaring!

Dit was een uitstekende service! We werden volgens de maatregelen ontvangen en ik werd uitstekend begeleid in de zoektocht naar de perfecte jurk! Een topverkoopster wiens naam me ontglipt verzorgde een uitgebreid gamma aan jurken om de juiste pasvorm te verzorgen. Alsook de jurk waarnaar ik zocht werd deskundig uitgestald en zeker niet opgedrongen. Ze hebben hier verschillende toplijnen en merken. Ik deed reeds mee aan hun win actie en ontving de 2 e prijs met maar liefst €250 korting op mijn droomjurk! Deze is besteld en op maat gemaakt. Ze voorzien zelf ook retouches indien gewenst voor een zeer schappelijke prijs dus alsook een aanrader. Als je een ‘one of a kind’ gevoel wil hebben en zonder twijfel yess to the dress wil zeggen; zeker een kijkje nemen bij deze winkel!

Verrassend gelukt

Mijn jurk heb ik gevonden bij Your style. Veel keuze voor de Plus size maten. Goede adviezen en zo een jurk gevonden die verrassend prachtig was.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Eerst besproken we naar wat voor soort jurk ik op zoek was, daarna een aantal aangewezen die ik mooi vond. Daarna jurken gepast, ze hielp erg goed met klemmen op de jurk mocht deze ergends te groot zijn. Ook kwam ze met iedereen en opties van verschillende jurken. Uiteindelijk een prachtige jurk gevonden. Ook kwam er iemand mee kijken waar de jurk aangepast kon worden. Heel erg tevreden echt een super ervaring. Ik kan het iedereen aanbevelen!!! Wat ben ik blij dat we iets verder hebben gereden om langs deze winkel te gaan. En wat gaf ze ons een mooie ervaring, en ondanks de corona tijd toch fijn dat ik mijn vriendin even kon video bellen om de jurk te laten zien.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super geholpen door Antonie!

Afgelopen zaterdag mijn droomjurk gevonden met hulp van Antonie. Nadat ik had uitgelegd wat ik zoek, kreeg ik jurken te zien die heel erg aan mijn wensen voldeden. Super hulp!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Ik heb veel jurken mogen passen tot ik mijn droomjurk had gevonden. Ze deden hier totaal niet moeilijk over en bleven steeds even vriendelijk. Ze liet mij ook alles passen zodat ik wist wat ik mooi vond en wat niet. Ze luisteren ook echt naar wat je vraagt. Dankjewel voor de fijne ervaring!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel fijne sfeer en uitstekende service!

Meerdere trouwjurken gepast en zo een goed beeld gekregen wat ik mooi vond. Uiteindelijk toch voor mijn eerste keus gegaan maar de styliste had een goede kijk op wat bij mij paste qua model. Toen onze bruiloft vanwege covid werd uitgesteld mocht ik mijn trouwjurk kosteloos langer blijven hangen, wat ook erg prettig was! Ik zou deze bruidsmodewinkel iedereen aanbevelen!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een bruidsjurk. Vanuit België (Limburg) heel makkelijk te bereiken. Heel vriendelijk, geweldige service, ook achteraf voor het aanpassen van de jurk. Hartelijk bedankt voor mijn prachtige jurk!!!

Top ervaring!

Mijn verkoopster was Kim. Wat een lieve dame! Ze heeft mij heel goed geholpen. Heel behulpzaam, lief, vriendelijk,... . Ze heeft heel goed naar mij geluisterd en wist meteen wat ik wou. Ik heb een prachtig kleed! Ik kijk al uit naar onze 2de ontmoeting voor het aangepaste kleed!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Steeds opnieuw vriendelijk en behulpzaam

Ik kan niet anders dat goed zeggen. Het was een zeer super ervaring om een jurk te kiezen voor de mooiste dag van je leven. Telkens opnieuw met een lach en vriendelijk ontvangen. Ik raad het zeker bij iedereen aan. Een geweldig topteam