Ontzettend vriendelijk personeel. Ik ben heel goed geholpen en de persoon die mij hielp, begreep mijn wensen meteen. Ik ben 100% tevreden met de service en de manier waarop alles is verlopen! :)

Is super daar

Heel behulpzaam weten wat je graag hebt.Jurk was ook snel gekozen

Gewekdig

Heel fijn geholpen en mijn bruidsjurk gevonden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Blij met mijn droomjurk!!!

Lonneke heeft mij geweldig geholpen Super blij met mijn droomjurk!! Alleen wel handig om vooraf te weten dat je hem meteen moet meenemen en afrekenen ook.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Fantastische service en uitstekende kwaliteit!

Wij zijn erg goed geholpen bij de Outlet Store van Ann & John Bruidsmode Group. De verkoopster, Marieke, was er eentje uit de duizend! Ze wist heel goed wat ze deed en kon mijn wensen erg goed inschatten en vertalen naar de bruidskleding. Er werd voldoende tijd vrijgemaakt voor ons en er was geen haast om te beslissen. We kregen de nodige uitleg over het retoucheren en de manier waarop dit werkt vanuit de Bruidsmode Group. Ook wat betreft prijs-kwaliteit zit het hier ontzettend goed, wij zijn alvast grote fan! :)

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Snelle afspraak, lief ontvangst zeer goed geholpen!

Alles moest snel ivm zieke vader en wist totaal niet of ik zo'n bruidsjurk wel wilde hahaha. Top ontvangst en zeer mooie zaak (ik werd er rustig en blij van) net als op tv.... na wat vragen wat ik evt leuk zou vinden en rondleiding werd er wat uit de rekken gepakt en bij de 2de jurk was ik al geslaagd :)

Hele leuke ervaring

Zo een ervaring is goud waard als je later terug denkt aan je bruiloft. Je kan tegenwoordig je jurk via een website bestellen, niet doen. Dit is een geweldige ervaring om te delen met je familie/vriendinnen. We werden ook erg goed geholpen door Lonneke, ze nam echt de tijd en luisterde naar mijn wensen. Het enige punt ter verbetering is naar mijn mening de sfeer in de zaak, er staan wel 100 jurken op poppen, maar misschien toch wat gezelliger aankleden.

Ik ben geslaagd!

Ik had een afspraak gemaakt in de Outlet Store en hoopte dat ik een jurk zou vinden die aan mijn smaak voldeed. In het begin dacht ik dat ik toch hier niet de juiste jurk zou vinden, maar Melissa heeft ons goed geholpen eens zij door had wat mijn smaak juist was. Zij deed ook goede suggesties. Ik ben er dus uiteindelijk in geslaagd mijn droomjurk te vinden en ben tevreden over de service in de winkel. De prijzen voor alle jurken vallen ook goed mee. Daarnaast hebben zij ook een samenwerking met een coupeuse in België, wat wel fijn is voor mij.

Uiteindelijk super!

Eerst in de outlet geweest, echt geweldig geholpen. Vanalles aangehad en hadden alle tijd! Paar dagen later in de gewone winkel geweest. In eerste instantie lang moeten wachten ondanks afspraak kwamen ze pas half uur later helpen. Maar verkoopster deed super haar best uiteindelijk mijn wauw jurk gevonden! Uiteindelijk erg tevreden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik zou iedere aanstaande bruid aanraden om hier heen te gaan

Ik werd geholpen door vriendelijk personeel die ook luisterde naar mijn wensen waardoor mijn outfit perfect werd aangepast voor onze grote dag.

Fantastisch geholpen

Bijzonder fijn geholpen met alle vriendelijkheid en zeer op gemak. Veel keus en hele mooie prijsvoering. Echt een aanrader.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Met veel plezier heb ik hier mijn bruidsjurk gevonden !

Heel vriendelijk en fijn personeel. Het was geen stijve bedoeling (waar ik ook niet voor ben) maar een aangename shopervaring

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel goed geholpen door de verkoopster en uiteindelijk ook dé jurk gevonden.

heel goed

heel goed en vriendelijk geholpen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Wat een leuke ervaring. Was eerst een beetje zenuwachtig maar was al snel op mijn gemak. Ik ben geholpen door Sandra. Leuke vrouw, luisterde goed naar mijn wensen en daardoor op een super mooie verrassende jurk uitgekomen.

Een prachtige jurk gevonden

Gisteren hier geslaagd voor een prachtige jurk. Ik werd goed geholpen, door eerst een wandelingetje te maken met de verkoopster door de winkel. Ik was overdonderd door de hoeveelheid jurken en namen rustig door wat ik mooi vond aan bepaalde jurken. Ze stelde me gerust, wist precies wat bij mij pastte, wat het mooist zou vallen en koos prachtige jurken uit. Uiteindelijk was het moeilijk kiezen tussen al dat moois, maar meerdere keren een jurk opnieuw aan was geen probleem. Ik heb mij geen moment gehaast of gedwongen tot een koop gevoeld. Het was een heel gezellige middag en ben zeer goed geholpen. Ik kan niet wachten totdat ik de jurk mag dragen.

Leuke ervaring

Ze helpen je goed en respecteren het budget en je wensen als bruid. Heel vriendelijk personeel.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Enthousiaste styliste en heel positief. Hielp enorm goed met kiezen van juiste jurk. Bij outlet had ik uiteindelijk niet mijn jurk knn kiezen en zorgde ervoor dat ik direct afspraak had met andere winkel. Goede ondersteuning en informatie gekregen .

Goede service!!

Ruime keuze aan jurken, zeker ook in plussize. Fijne medewerkers, kundig en servicegericht.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Heel tevreden

Goede personeel, grote keuze van jurken

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ontzettend leuk personeel, professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Ik ben samen met mijn zusje heel goed geholpen, ze namen echt de tijd voor ons kortom een echte aanrader!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Een leuke, gezellige en geslaagde middag!

Toen ik voor het eerst ging kijken naar jurken online kwam ik er achter dat ik niet echt een mainstream smaak heb, maar ze konden me bij Ann & John vooralsnog van alles laten zien. De mevrouw die mij de jurken liet zien was een lieve, enthousiaste dame die goed keek naar waar ik energie van kreeg en wat bij mij en men lichaam paste.

Prettige ervaring

Eerlijk advies. Professioneel. Meedenkend met bepaald budget.

Persoonlijk en prettige service

Samen met mijn zus en moeder een jurk gaan uitzoeken (zowel mijn zus als ik hadden een jurk nodig). Er werd uitgebreid de tijd genomen en echt meegedacht met waar ik naar op zoek was. Ze waren niet bezig met verkopen, maar echt aan het zoeken naar een jurk die het best bij mij past. Een vriendelijke en persoonlijke service, prachtige jurken en voor een hele mooie prijs. Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan kijken!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Er werd zo goed naar me geluisterd!

Wat een bijzondere ervaring! Elke uitspraak die ik maakte of uitdrukking op m’n gezicht werd onthouden. Ze luisterde naar alles en paste ze toe tijdens het uitzoeken en kiezen van de jurken. Ik voelde me gezien! Ik ben helemaal blij met de jurk waarmee ik uiteindelijk de winkel weer uit liep.