Het is echt een geweldige ervaring en je wordt super fijn geholpen! Ze luistert echt naar wat je mooi vindt en geeft zelf ook aan wat mooi bij je zal staan. Perfecte service!!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Goede service met uigebreidt aanbod

Ik ben bij de outlet van ann en john geweest en ben er erg goed geholpen. Ook dachten ze goed met mij mee en hadden een erg groot aanbod met voor ieder wat wils.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Superfijn om zo behandeld te worden ze weten waar ze het over hebben!!!

Goede behandeling en ze geven een vertrouwd gevoel en ze weten waar ze voor staan!!

Een heerlijk aangename ervaring

De winkel had ik me iets modiuezer voorgesreld en ook het passen zelf had ik ievzr volledig apart gezien. Maar desodanks.wist de verkoopster precies wat ik wilde. Mijn eerste kleed dat ik paste was er meteen boenknop. Dit is het uiteindelijk ook geworden, net zoals ik de films

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik werd in de watten gelegd!

De medewerkster die mij hielp, liep eerst met mij door de outlet zodat ik alle jurken goed kon bekijken en een persoonlijke selectie kon maken. Ook de hoeveelheid van de selectie maakte niet uit. Ik heb prachtige jurken uitgekozen die ik nooit zou durven dragen en ook nog zwaar afgeprijsde jurken gevonden en geselecteerd. Ook mijn, op de site gekozen, favoriete jurk hing in de zaak. Ik mocht alles rustig passen, voelen en bekijken. Toen ik bijna moest huilen van blijdschap, kreeg ik accessoires en bijpassende sluiter om, zodat ik een compleet beeld kreeg in de spiegel. Ondanks Covid mocht ik gewoon 4 personen mee nemen zodat ik de gevarieerde meningen van familie en vrienden kon aanhoren. Zoals vele zeggen liep ook ik met een andere keuze, dan die ik online had gemaakt, naar buiten. Dit is echt mijn jurk!! Dankzij Ann & John word mijn jurk op maat gemaakt, gestreken etc. Het totaal pakket! Ik voel mij op en top bruid in mijn prachtige bruidsjurk! Samen met alle accessoires en sluier ben ik klaar voor onze grote dag! En dat alles met een top prijs!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Er werd goed naar m'n wensen geluistert

Samen met 2 vriendinnen mijn droomjurk gevonden! Ben groot van justin Alexander signature. Zo blij mee, kan niet wachten tot de grote dag.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Vooraf spannend, maar met een goed gevoel op terugkijkend

Vol lof kijk ik terug naar een bezoek aan Ann & John bruidsmode. Ik heb dankzij enthousiaste en professionele hulp mijn jurk gevonden. Wat een bijzonder moment! Kan niet wachten om hem weer aan te kunnen trekken!

Top ervaring

Zowel in de outlet als in de echte winkel heel hartelijk ontvangen! Enorm getwijfeld tussen 2 kleedjes tussen beide winkels en hier heel goed mee geholpen. Het was mijn 5e (en 6e) bruidswinkel en veruit de beste ervaring en mooiste jurken.

Wauw!

Ik ben zo blij dat ik mijn jurk bij jullie heb gevonden. De persoon die me geholpen heeft was geweldig en heeft me geholpen om de perfecte jurk voor mij te vinden.

Absoluut fantastisch!

Ik ben zo goed geholpen door Esther! Ze heeft engelengeduld met me gehad en stelde me helemaal op mijn gemak. Ik heb mijn droom jurk gevonden en dat kwam echt omdat zij enorm goed luistert naar wat je zegt en direct ziet wat je voelt. Echt een top dag!!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik voelde me meteen op mijn gemak

Ik ben in de outlet geweest en was zeer tevreden. Ruim assortiment, alles onder de €1.000,- en ontzettend lief personeel! Ik voelde me direct op mijn gemak, er werd echt gekeken naar wat bij mij past. Ik raad ze zeer zeker aan.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heerlijke middag, en geslaagd!

Ik heb een erg goed gevoel aan mijn bezoek aan de bruidswinkel overgehouden. We werden ontvangen met koffie en thee, vervolgens op rustige wijze de meest prachtige jurken bekeken. Er werd door de meneer die ons hielp goed geluisterd naar mijn wensen. Ik vond de manier erop ook heel prettig. Uiteindelijk jurken gepast en geslaagd!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super fijne bruidsmode zaak!

Ik was van tevoren ontzettend zenuwachtig en wist niet wat ik moest verwachten. Eenmaal daar waren deze zenuwen snel weg. Ik ben echt heel erg goed geholpen. Wat een fijne zaak! Uiteindelijk met een fantastische jurk weggegaan. Het aanbod is ruim, in alle maten, prijzen en modellen. Echt een aanrader!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Meteen een vriendelijke begroeting en je wordt meteen verder geholpen. Ik had het genoegen om me te laten begeleiden door Wilma. Ze stelde me meteen op men gemak. Ze wist ook meteen wat ik wilde en of het me wel zou staan of niet. Kan ook niet anders dan met 25 jaar ervaring op zak! Echt een aanrader!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Prima:)

Op 07-09-21 de outlet shop bezocht samen met mijn moeder en schoonmoeder. Diverse jurken aangepast en geslaagd die dag! Wat een top service! Medewerkers met verstand van zaken! Groetjes Wieteke Boxtel

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Vanaf de eerste keer raak !

Het was een super leuke ervaring. Er werd heel goed geluisterd naar wat ik te vertellen had en Wilma kon al meteen weten wat ik wel of niet zag zitten. De 2de jurk is dan ook meteen de jurk geworden die ik gekozen heb. Ze wist de accenten te leggen op de goede dingen van mijn lichaam zodat de puntjes (die voor mij moeilijker waren) bijna weg te werken. Het waren 2uur echt genieten ! Heerlijk !

Heel vriendelijk onthaal , begeleiding , sturing .Top service

Zeer vriendelijk ,hulpvaardig ,Ze wisten al gauw wat ik graag zag en wat niet ,Zo zochten ze verder naar mijn stijl van jurk totdat ik de perfecte had gevonden .Zou ze aan iedereen aanbevelen voor hun top service , hun hulp , vriendelijkheid .Ik voelde me heel comfortabel en als een prinses met het gekozen kleed .

Aanrader

Mooie bruidswinkel, met goed personeel die goed luisteren naar je wensen en er alles aandoen om die voor je waar maken

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

8 dagen voor de trouw naar Ann & John gereden, omdat mijn handgemaakte trouwkleed niet pastte.. Ik ben met open armen ontvangen door Ronnie en heb het kleed van mijn dromen gevonden. Daarna hebben mijn coupeuses een ontzettend memorabele job gedaan door mijn kleed af te krijgen in 4,5 dag! Gewoonweg fantastisch.. bedankt!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super service en top advies bij Ann & John outlet!

Wat een super advies van Ronny! Eerst besproken wat ik in gedachten had en daarna samen met mijn moeder en schoonmoeder een rondje langs de jurken gedaan. Dan ga je natuurlijk passen en op het laatst een jurk gepast op advies van Ronny. Dat is uiteindelijk DE jurk geworden voor onze grote dag. Ik kan niet wachten tot ik hem op kan halen! Prachtige jurken voor een prachtige prijs!

Fantastisch!!!!

Met dank aan Marieke heb ik een prachtige trouwjurk uitgezocht!. De rust het geduld en het juiste advies geven echt vertrouwen. En natuurlijk de prijs. Nogmaals dank en mijn advies maak hier zeker een afspraak! krijg je geen spijt van.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Mijn ervaring was de de verkoopsters erg met mij mee denkten,en ook erg eerlijk waren met t passen

Erg behulpzaam en mee denken . Nogmaals.brdamk voor de goede zorg . En uot eindelijk ook een traantje moesren laten . Mvg.brigt

Super fijn!

Ik ging zonder voorkeur kijken voor mijn jurk, niet wetende dat ik bij mijn eerste winkel en eerste keer gelijk zou slagen. We hebben een heel fijne ontvangst gehad van Marieke en collega.. Marieke nam de tijd en luisterde wat ik wilde, en voelde fijn aan wat ik wel wil en niet wil. Ik wil beide dames bedanken voor een mooie herinnering❤️

I said YES to the dress

Ik ben binnengewandeld en wist wat ik wou .. Torita heeft mij uitstekend geholpen en mij de jurk van mijn dromen verkocht. Bedankt hiervoor!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer persoonlijk geholpen door ervaren medewerkster

Ik werd geholpen door Marieke. Ze snapte gelijk wat ik qua stijl bedoelde en pakte precies de goede jurken uit het rek. De sfeer was ontspannen, kundig en eerlijk. Ik zou deze winkel zéker aanraden!