Leuk

Wat een fijne ervaring!

Samen met mijn kinderen en vrouw ben ik zelf fruit gaan plukken van van Lankveld. Wat een beleving. Het gevoel van buiten, de natuur en de gehele sfeer daarom heen was ontzettend leuk om mee te maken. Dank Piet en Celineke voor de fijne middag!

Over Fruitbedrijf van Lankveld

Elk jaar geven wij de mogelijkheid zelf uw eigen voorraad aan fruit te plukken. De kersenboomgaard heeft zoete morellen en zure morellen. De pluk is afhankelijk van de bloeitijd en vruchtvorming erna. Wij bevelen aan ons omstreeks begin juni op te bellen. De pruimen zijn vaak rijp in juli; er zijn verschillende soorten waaronder die voor de inmaak. De eerste appels zijn begin augustus te plukken, te weten de aromatische, frisse Discovery-appel. Zie ook; www.landelijkeappelplukdag.nl en ook www.liefdevoorlimburg.nl.