Zeer deskundig en snel

Bedankt Nicoline voor de uitstekende service! Fijn dat je altijd bereikbaar bent en ook direct handelt. Zonder jou was de aankoop niet gelukt!

• Betrouwbaarheid
actieve begeleiding met eigen initiatief

ervaring is gewoon goed

Beloftes worden niet nagekomen

Ons werd telefonisch toegezegd dat een (voor ons droom-)huis nog te koop stond en we teruggebeld zouden worden voor een bezichtiging. Toen dat maar niet gebeurde en we zelf nog maar eens belden, kregen we te horen dat we echt nog wel gebeld zouden worden en dat het vakantietijd was en allemaal wat langer duurde. Week later wéér gebeld, toen zei mw. Loggere ineens dat er al een voorlopig koopcontract was getekend en we het dus toch niet konden bezichtigen...

• Betrouwbaarheid

Mevrouw Epskamp onze excuses voor het niet terugbellen. We hadden u wel verteld dat het huis al verkocht was onder voorbehoud, maar door de vakantie tijd zou de bank ook langer nodig hebben om de financiering rond te krijgen. Helaas duurde dat inderdaad langer dan verwacht waardoor we verzuimd hebben u meteen te bellen. We willen het graag goed met u maken en u aanbieden om te helpen zoeken naar een andere passende woning. Voor veel woningen moet men er snel bij zijn om de woning nog te kunnen kopen door de grote interesse dus wellicht kunnen we u daarbij helpen? nogmaals excuses voor het niet terugbellen en hopelijk kunnen we het op deze manier met u goed maken.

Komt afspraken altijd na. Geen moeite teveel. Onderhandelt succesvol.

Onder moeilijke omstandigheden heeft Loggere Makelaardij onze woning verkocht en een appartement gekocht. We hebben veel van haar geduld gevraagd. Nooit tevergeefs. Loggere Makelaardij bijt zich in haar opdracht als een vasthoudende terrier vast en laat pas los als ze zelf tevreden is terwijl wij dat al veel eerder waren.

• Betrouwbaarheid
Zeer ervaren makelaar voor zowel aankoop als verkoop

Zeer goede ervaring met zowel verkoop als aankoop. Loggere Makelaardij is zeer ervaren, professioneel en flexibel. Ze luisteren goed naar onze wensen en zijn zeer betrokken. Zeker aan te raden.

Deskundig en persoonlijk

De ervaring met Loggere Makelaardij is zeer positief geweest door de prettige persoonlijke begeleiding, heldere communicatie en vakkundigheid!

Over Loggere Makelaardij & Taxateur