Installatie, nazorg en experts

Ik ben erg tevreden met de installatie van de combi CV en nazorg. De monteurs zijn experts, vriendelijk, behulpzaam en volgens afgesproken tijd. De apparaat werkt naar behoren. Dank jullie en maak graag weer gebruik van jullie diensten.

Snel, vakkundig en flexibel

Prima werk, prettige communicatie, zou ze zo weer inschakelen!

Paul gaat bij nood pas weg wanneer het probleem is opgelost

We hebben het afgelopen jaar erg pech gehad met onze afvoer, waarbij het water 2x het huis instroomde. Paul is beide keren midden in de nacht gekomen om dit op te lossen. De eerste keer kwam er eerst een andere loodgieter die het probleem eigenlijk verergerd had en vertrok terwijl het water de trap afliep. Paul kwam daarna en gelukkig snel en is gebleven totdat het lek gedicht was. Onlangs hebben we hem weer ingeschakeld omdat het er op leek dat een boom met zijn wortels onze afvoer had vernield. Na een hele stevige offerte is hij gekomen om de afvoer te vervangen. Na allereerst een camera inspectie te hebben gedaan bleek er geen wortel in de afvoerbuizen te zitten en volstond een grondige reiniging. En dat voor een fractie van het oorspronkelijke bedrag! Bedankt Paul

Snel en betrouwbaar

Na oplevering nieuwbouwwoning geen water in toilet, het aannemingsbedrijf is inmiddels collectief met bouwvak en geeft niet thuis. Na een week gedoe zelf deze loodgieter op internet gevonden. Hij kwam binnen 2 uur na bellen al en repareerde het toilet: de (weggewerkte) vlotter bleek scheef gemonteerd. Dank voor de snelle hulp!

Heel tevreden

Werd meteen opgenomen, binnen 20 min was loodgieter aanwezig met lach op zijn gezicht, hielp ook even in de communicatie met mijn nogal lastige onderbuurman, maakte grapjes en gaf tip over verzekering. Super aardig dus dank je wel!

Fast and reliable service

Verification was fast and accurate. Prompt visit and reliable.

Snel en doeltreffend

Ook fijne personen.

Snel opgelost

In de avond gebeld, kon gelijk de volgende ochtend komen. In een half uurtje probleem opgelost!

Geweldige service

Midden in de nacht super goed geholpen! Paul heeft van 1.00 uur tot 6.00 uur gezocht naar een oplossing en uiteindelijk ook gevonden. Heel klantvriendelijk en professioneel. Uitstekende service!

Loodgieter die tot het uiterste gaat!

Geweldige ervaring gehad met dit bedrijf! Deze loodgieter gaat je helpen kosten wat het kost, het leek een onoplosbaar iets en hij had nog meer klanten! Maar toch heeft ie alles gefixt ook al kon ie al super lang zijn weg gegaan.

Onwijs slechte ervaring

Omdat wij via onze huisbaas ivm vergoeding een andere loodgieter moesten contacteren heb ik de loodgieter van loodgieter.amsterdam weg moeten sturen. Voor 15 minuten heb ik 130 euro moeten betalen. Deze meneer heeft in niks gedaan. Hij gaf aan dat het minimaal 500 euro zal kosten en via een ander bedrijf heeft het ons 165 euro gekost. Daarnaast kwam hij een uur te laat. Vriendelijk was die ook niet. Hij zei dat ik de voorwaarden moest bekijken op de site en die kon ik nergens vinden (hij wist zelf ook niet waar die stonden). Toen ik het hoofdkantoor wou bereiken kreeg ik telkens dezelfde meneer aan de lijn. Ik voel me opgelicht en niet serieus genomen. 130 euro terwijl hij helemaal niks heeft gedaan. Ik huur hier nooit meer een loodgieter in.

Super snelle service zelfs met kerst

1e kerstdag per direct een loodgieter nodig 2e kerstdag 10 uur alles opgelost. Super vriendelijke monteur... snelle service en zonder rotzooi...

Prima hulp probleem opgelost

Goede hulp in korte tijd probleem opgelost, aardige man.

Geachte heer of mevrouw, zeer bedankt voor uw beoordeling. wij stellen dit zeer op prijs dat klanten hun eerlijke mening geven. met vriendelijke groet Loodgieter.Amsterdam

Topservice

Op 5 december gebeld en meneer stond een kwartier later al aan de deur om de kraan in de keuken (die aan het lekken was) te repareren. De kraan is gestopt met lekken en wij kunnen met een gerust hart pakjesavond vieren!

Geachte heer of mevrouw, wij hebben u graag geholpen. wij hopen dat uw pakjes avond toch nog een onvergetelijke avond is geworden. dank voor uw beoordeling met vriendelijke groet Loodgieter.Amsterdam

In éėn woord geweldig!

Ik kwam afgelopen vrijgag s avonds in een steenkoude flat aan omdat mijn c.v ketel het begeven had. Het geluk wilde dat ik op Internet net dit bedrijf eruit pikte om te bellen en een eerlijke en meelevende persoon aan de lijn kreeg die de volgende ochtend al op de stoep stond om poolshoogte te nemen. De ketel bleek op zijn laatste benen te lopen en ik heb ter plekke een nieuwe besteld na deskundig advies van de installateur te hebben gekregen. En de nieuwe ketel is vanochtend al geïnstalleerd. Als dat geen super en supersnelle service is!

Geachte mevrouw, onze service begint vaak waar een ander stopt. wij hebben u graag geholpen u zit er weer warmpjes bij voor de komende jaren . onze dank voor uw beoordeling wij stellen dit zeer op prijs. met vriendelijke groet Loodgieter.Amsterdam

Na veel telefoontjes werd er toch ergens opgenomen.

Het stormde met veel regen en mijn huis liep vol water. In paniek belde ik de loodgieter alleen viel dat erg tegen niemand nam op. Na zeker 15 bedrijven te hebben gebeld, kwam ik uit bij dit bedrijf waar dus wel 24/7 word gewerkt. een vriendelijke meneer nam mijn melding aan met de woorden het is erg druk maar we helpen u maar u moet geduld hebben. ik snap dat ze het erg druk hadden als niemand de telefoon opneemt. na wachten kwam daar een leuke monteur aan die alles snel fikste en de lekkage stopte.

wij horen dit zo vaak dat mensen een bedrijf zoeken die 24 uur open zijn dit zijn er maar weinig die daadwerkelijk 24/7 open en bereikbaar zijn. wij streven er naar om alle klanten te kunnen en mogen helpen in een nood situatie. wij hebben u graag geholpen en danken u voor uw beoordeling met vriendelijke groet Loodgieter.Amsterdam

Erg goed en behulpzaam!

Nieuwe ketel op moeilijk bereikbare plek geplaatst in halve dag werk. Weghalen van de oude situatie was eigenlijk het zwaartste gedeelte. Maar ging ook schijnbaar vanzelf. Nu een probleem met circulatie. Binnen een paar uur op de stoep om probleem te verhelpen. Lijkt gelukt.

Paul is deskundig reel en heel vriendelijk. Veel dank

Klant staat centraal

Na de installatie van een nieuwe CV bleven wat problemen terugkomen. Er werd telkens snel gereageerd en meerdere bezoeken waren nodig om alles naar behoren te laten functioneren. Zeer tevreden over de dienstverlening en het resultaat.

vakkundig, klantgericht en goede service

Onze letterlijk oude CV ketel stopte ermee rond de feestdagen. Loodgieter Amsterdam heeft 'm vakkundig en kostenbewust gerepareerd en omdat de ketel toch vervangen moest worden besloten we die opdracht ook aan hen te geven. Onze nieuwe CV ketel is door een vriendelijke monteur met duidelijke uitleg precies op de afgesproken tijd vakkundig en snel vervangen.

wij streven er naar om al onze klanten de beste service en diensten aan te bieden. dit is weer een bevestiging dat we de goede kant op gaan. dank voor uw review. Loodgieter.amsterdam

uit de kou

op kers avond zaten wij in de kou en een huis vol visite. na heel veel telefoontjes werd er toch ergens opgenomen. de loodgieter was er binnen het uur en heeft de cv gemaakt. en hebben we heerlijk de kerst gevierd dank zij dit geweldige bedrijf. een 10 is eigenlijk te weinig maar helaas gaat niet hoger

wij doen 365 dagen per jaar ons best om onze klanten te helpen. kerst is altijd weer een leuke tijd om extra je best. wij danken u voor uw review. Loodgieter.amsterdam

Weigerende rioolpomp, vlak voor kerst Super snelle en vriendelijke service Heel fijn!

Het was even spannend maar we hebben alles voor elkaar gekregen. wij hopen dat uw gasten lekker gebruik hebben kunnen maken van douche en toilet. dank voor uw review. Loodieter.amsterdam

Super service

Ik heb van Paul top service gekregen toen wij problemen hadden met de CV. Via deze weg wil ik Paul dan zeker ook bedanken voor zijn snelle service

Wij hebben u graag geholpen wij danken u voor uw review Loodgieter.amsterdam

werk al jaren samen met dit bedrijf ,zeer goede service en vakmanschap

Vakmanschap

Komt op de afgesproken tijd, een goede vakmanschap