Snel en vakkundige installatie van nieuwe CV ketel

Het probleem met onze CV ketel werd snel verholpen door vervanging van een nieuwe. Deze hing binnen 1 week. De monteur ging vakkundig aan het werk en zorgde voor het afvoeren van de oude ketel. Aanbevelenswaardig.

• wat vond u van de snelheid dat wij bij u waren super snel
  • Een klacht kan altijd voorkomen: bel ons op wij helpen u altijd bij een passende oplossing N.v.t.

Mijn vorige beoordeling is on hold...

Geen idee of mijn vorige beoordeling nog zichtbaar is, maar hierbij een gedeeltelijke rectificatie, aangezien ik die beoordeling niet lijk te kunnen verwijderen, of, in afwachting van vervolgstappen, tijdelijk offline te kunnen halen. Mijn eindoordeel van Loodgieter.amsterdam was zeer negatief. Inmiddels contact gehad en e.e.a. blijkt voor een groot deel het gevolg van miscommunicatie. Vandaar hierbij een (voorlopige) rectificatie. Positief: Loodgieter.amsterdam heeft contact met mij opgenomen. Dat is op zich al positief; ze hadden mij ook gewoon rechts kunnen laten liggen. Uit het gesprek bleek dat er wat misverstanden waren en wat miscommunicatie. We hebben afgesproken te kijken hoe Loodgieter.amsterdam de reparatie/vervanging van onze CV ketel toch nog kan realiseren.

• zou u ons aanbevelen N.v.t.
  • wat vond u van de snelheid dat wij bij u waren N.v.t.

Ik had een lekkage en gebeld kreeg Paul aan de lijn en heeft ons geholpen wist precies wat voor cv ik had en wat ik moest doen. De volgende ochtend gekomen en probleem opgelost, super service en 24 uur bereikbaar Heel hartelijk bedankt voor de snelle service

Great technician

Our technician was extremely friendly and knowledgeable. He explained the problem clearly and how he would fix it. Best technician experience I've had in Amsterdam!

• zou u ons aanbevelen ja zeer zeker
  • wat vond u van de snelheid dat wij bij u waren N.v.t.

Kon niet beter

Snel, vriendelijk en hij legde duidelijk uit wat het probleem was. Heeft daarnaast een uitstekende noodoplossing gecreëerd. Zou hem zeker aanraden aan anderen.

• wat vond u van de snelheid dat wij bij u waren super snel

Dank voor uw review Enorme water overlast met oud en nieuw is geen pretje.

Snelle, vriendelijke en goede service!

Net voor de feestdagen moest met spoed mijn CV ketel vervangen worden. Gelukkig kon het allemaal nog voor kerstavond vervangen en geïnstalleerd worden en heb ik nu een werkende en veel zuinigere CV ketel. Het contact verliep vloeiend en ook over de werkwijze en totale prijs was vooraf veel duidelijkheid gegeven. Kortom, super fijne service en zeker aan te raden.

• wat vond u van de snelheid dat wij bij u waren super snel
  • Een klacht kan altijd voorkomen: bel ons op wij helpen u altijd bij een passende oplossing totaal geen klachten super tevreden

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Ons motto is we laten niemand in de kou zitten en zeker niet tijdens de feestdagen. Een fijne warme kerst gewenst.

In één woord geweldig.

Ik weet dat ik altijd op ze kan rekenen in geval van een probleem. Ze hebben mij letterlijk en figuurlijk nooit in de kou laten staan en komen als de nood hoog is zelfs op zaterdag. Kortom een service waar je u tegen zegt en waar de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Een absolute aanrader.

• wat vond u van de snelheid dat wij bij u waren super snel

Super dank voor uw review Wij waarderen dit zeer

Belachelijke factuur, maar probleem niet opgelost.

LEES DIT EERST voordat je overweegt dit bedrijf te bellen. Lang verhaal kort: - Monteur Paul is 2 uur bezig geweest a 169,40 euro p/u, heeft uiteindelijk de verkeerde diagnose gesteld waarvoor wij wel 550 euro direct moesten afrekenen, maar in de kou bleven zitten. Het hele verhaal: - Een ruime week geleden is loodgieter Paul van loodigeter.amsterdam ivm een storing in onze 5 jaar oude CV-ketel van het merk Remeha. - Hij heeft verteld dat hij Remeha monteur was en dat ik dus in goede handen was. Hij is 2 uur bezig geweest a 169,40 euro p/u en 90,75 voorrijkosten (tarief niet vooraf gemeld), heeft eerst zonder overleg een onderdeel vervangen hetgeen niets oploste, maar waar we wel voor moesten betalen, daarna gaf hij aan 99% zeker te weten dat het een (haar)scheurtje het branderbed was. Een andere mogelijkheid was een verstopt filter waarvan hij op dat moment even niet op de naam kon komen, maar het zou te veel werk zijn om die te vervangen. - De ketel werd vanwege veiligheidsredenen afgekeurd en het advies was om een nieuwe ketel te plaatsen (a minimaal 2500 euro ex BTW), hiervoor moesten we wel zelf het plafon in de keuken verwijderen anders zou er nog 1000 euro bovenop komen. De mogelijkheid om het branderbed te vervangen werd niet genoemd. - Een dag later is een monteur van een ander bedrijf langs geweest voor een second opinion, heeft in 20 minuten de juiste diagnose EN het defecte onderdeel vervangen en heeft 40 euro arbeidskosten gerekend. - We hebben bovenstaande casus voorgelegd aan Paul, hij ziet geen reden om de factuur aan te passen, vindt dat hij wel ongeveer in de buurt zat met zijn diagnose en dat hij geheel in zijn recht staat. NB: Dit bedrijf heeft meerdere namen (dubieus?), te weten: Loodgieter.Amsterdam, Today Service, Calamiteitenservice Amsterdam, cvmonteur.amsterdam, pleeboys wc verhuur en peppie en kokkie sate op 'n stokkie. Ik denk dat de laatste naam de professionaliteit van dit bedrijf het meeste recht aandoet.

Geachte heer Zo jammer dat u het hele verhaal omdraait. En niet de waarheid schrijft. Wij zijn inderdaad bij u geweest en hebben 2 uur gewerkt in uw woning. Alleen was u daar niet u verhuurt uw woning aan mensen die geen word Nederlands of Engels kunnen. U was niet bereikbaar voor overleg. Wij hebben u een factuur gestuurd voor het verrijden en arbeidsloon. De diagnose die is gesteld Komt uit op het zelfde onderdeel Na overleg met de fabriek is de diagnose brander vast gesteld. U heeft ons gebeld En gedreigd als we geen geld terug geven dat u stappen zou ondernemen Wij hebbben uitvoerig met u gesproken . U verteld niet dat u zou overwegen om een nieuwe ketel te nemen Hierop is er niet meer gesproken over reparatie

Snel, efficiënt en vriendelijk.

De afspraak was tussen 8 en 13 u, en de loodgieter was er rond 11 uur, wat perfect op tijd was. De controle is snel en netjes uitgevoerd, en ik heb alle nodige informatie gekregen. Ik heb voor het betalen de bon gehad en kon makkelijk via iDeal betalen. Deze loodgieter kende ik al van vorige jaren als een zeer vriendelijke en bekwame vakman die niet alleen goed weet wat hij doet, maar zich ook inzet voor zijn cliënten.

Deskundig. Prettig en toegewijd

Goed gevoel

Uitstekende service en vakmanschap

CV storing. Direct gekomen Ketel 17 jaar oud. Reparatie niet zinvol. Volgende morgen nieuwe ketel geplaatst. Werkt als een zonnetje

Tijdens de feestdagen in de kou zitten is geen optie voor ons. Wij danken u voor uw review

Betrouwbare snelle service

Toen onze cv ketel kapot ging en we onze eigen service niet konden bereiken, konden we gelukkig direct bij loodgieter.amsterdam terecht. Paul kwam gelijk op zondag langs en gaf ons goede uitleg en advies over het probleem. Hij heeft tijd vrij gemaakt om binnen een paar dagen een nieuwe cv ketel te plaatsen zodat we met onze pasgeboren baby snel weer een warm huis hadden.

Tijdens de feestdagen is het altijd erg druk. U heeft een baby van enkele weken oud. Die snel weer warmte nodig had. We hebben met spoed tijd vrij gemaakt om u Met alle plezier snel weer van een nieuwe cv ketel te voorzien. Dank voor uw review

Super werk super snel

Dag voor kerst dezelfde dag nog de klus geklaard, helemaal super!

Graag gedaan Dank voor uw review

Komen op tijd welke is afgesproken! Keurige uitleg over wat er aan de hand is en duidelijk advies!

Geven een duidelijk advies! Leggen uit waarom!

Vriendelijk bedankt voor uw review

Snel en goed aan een nieuwe ketel geholpen!

Wij laten niemand in de kou Dank voor uw review

Snel, vakkundig, vriendelijk

Binnen tien minuten was de verstopping van de leiding in de keuken opgelost. Perfect gedaan!

Dank voor uw review

Snelle service, vriendelijke monteur!

Ik ben heel klantgericht en snel geholpen dat is fijn in deze koude tijd. Voelt goed dat de monteur Paul af en toe een check deed bij fabriek of collega’s. Kwam professioneel over Erg vriendelijk en duidelijk in communicatie. Bedankt!

Dank voor uw review word zeer gewaardeerd.

Paul is super aardig en efficient. Goed gesprek gehad ook - goede service. Bedankt!

Dank voor uw review

Vakkundig ,snel en klantvriendelijk.

Het is al de derde keer dat dit bedrijf te hulp is gesneld en als een echte vliegende keep het probleem kordaat heeft aangepakt en wel op een zaterdag en de nieuwe ketel Is nota bene vanochtend al geplaatst. Als dat geen snelle superservice is !

Oplichters

Was voor een simpele verstopping 250 eur kwijt en 2 weken daarna weer verstopt. Andere loodgieter was 80 eur! Allemaal verborgen kosten naderhand en prutswerk

Geachte Wij streven naar 100% tevredenheid Als wij niet op de hoogte zijn dat er iets niet naar wens is kunnen wij het niet netjes oplossen. Tevens komt uw naam ons niet bekend voor Als klanten een probleem ondervinden Dan losen wij het altijd netjes op. U heeft gekozen om het via een website te vermelden .daarmee lost u u klacht niet mee op. U kan Met ons in contact komen om het geen te bespreken.

550 Euro voor 2,5u werk.

De loodgieter reageerde snel en was (aanvankelijk) plezierig in de omgang. Hij heeft in de 2,5u de CV nagekeken en een afvoer ontstopt. Beide zijn goed gedaan (CV bleek kapot). Het bedrag dat werd gevraagd vond ik ondanks de goede ervaring niet in verhouding staan tot het gedane werk (€550 voor 2,5u). We hebben dan ook onenigheid gekregen over de factuur en uiteindelijk heeft de loodgieter een nieuwe factuur van €314 opgesteld die ik diezelfde dag moest betalen voor 17u ander zou ik een deurwaarden langs krijgen. Deze heb ik betaald. Kortom: een goede loodgieter maar in mijn optiek te duur. Prijzen staan niet op de site. Dat lijkt een bewuste keuze nu blijkt.

Geachte heer U heeft de klacht al bij ons neergelecht hiermee zijn wij met u in contact gegaan. Wij hebben uw uitgebreid verteld dat wij een cv hebben nagezien en dat wij ruim 2 uur zijn bezig geweest met een verstopping weg te halen. Uw leiding zat vol vet en dat hebben wij .et vele veren moeten verwijderen. Om u toch een tevreden gevoel te geven hebben wij de prijs aangepast. Wij betreuren dan ook dat u na ruim 6 weken alsnog een review plaats. Wij hebben vele tevreden klanten En wij hoopten dat u dat ook als nog was. Wij hebben uw probleem netjes verholpen en dat is voor ons het belangrijkste. Jammer van uw review.

Voel me opgelicht

Loodgieter rekende 570 euro voor expansievat vervangen en aansluiten en nog ruim 200 euro voor oplossen verstopping bij mijn zoons thuis. Schandalig!!!

Terrible service

I urgently needed a plumber and called a day in advance. I was told that someone would come the next day between 8-13hrs. Nobody showed up and when I called I was told that someone came, which is not possible as I was home the whole day and nobody rang the bell or called me. I wasn't offered any alternative the same day, and not even an apology. I ended up calling a different company that helped me professionally.

Geachte mevrouw Zoals wij u aan de telefoon hebben verteld zijn wij bij u aan de deur geweest U deed de deur niet open. Wij hebben gewacht maar zijn daarna weer naar andere klanten gegaan die wel thuis waren. Wij hebben. U aangeboden. Om een andere passende afspraak te maken dit wilde u niet. U wilde wel een review plaatsen zoals u heeft gedaan. Wij betreuren dat u heeft zitten wachten. Maar nogmaals wij zijn echt bij u langs geweest.

Een snelle en juiste actie door de monteur ondernomen. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden door hem. Nogmaals dank!

Good

We reached an agreement and I was refunded.