Super service

Ik heb van Paul top service gekregen toen wij problemen hadden met de CV. Via deze weg wil ik Paul dan zeker ook bedanken voor zijn snelle service

werk al jaren samen met dit bedrijf ,zeer goede service en vakmanschap

Vakmanschap

Komt op de afgesproken tijd, een goede vakmanschap

Prima klantvriendelijk bedrijf

Goede service en vriendelijk geholpen en prijs technisch zeer voordelig

Goede service. Kwamen dezelfde dag nog langs. Probleem is vakkundig opgelost.

Mijn

dank voor uw beoordeling wij waarderen dit enorm

Top loodgieter!

Loodgieter.Amsterdam is echt een top bedrijf! Direct hulp gekregen s avonds laat. Echt bedankt voor de top service!

graag gedaan

Top service

Snel en adequate service het probleem was super opgelost.

fijn om te horen

Snel ter plekke

Na een telefoontje was de loodgieter snel bij ons om de klacht te verhelpen! Helemaal top !

Fijn om te horen

ons leven is gered door dit bedrijf

vandaag ging onze koolmonoxide melder af. de schrik was heel groot. gelijk de loodgieter bellen. de beste man aan de telefoon wilde gelijk komen om dat het gevaarlijk kon wezen. mijn vriend die ziek was wilde niet dat er iemand kwam kijken om dat hij dacht dat de batterijen van het apparaat leeg was. binnen 2 minuten belde loodgieter.amsterdam terug om mij te overtuigen dat het noodzakelijk was om iemand te laten kijken. ik heb toen besloten buiten mijn vriend om om toch iemand te laten komen kijken. zij kwamen met spoed naar ons huis om metingen te verrichten. alle meters van het apparaat begonnen te piepen. de loodgieter zij dat wij gelijk de woning moesten verlaten om dat de meter 240 nog wat aangaf en dat er groot gevaar was. mijn vriend die nog steeds op de bank lag en niet wilde vertrekken zij dat het wel mee zou vallen. maar door kwaadaardig optreden van de monteur kwam mijn vriend van de bank. opeens hoorde ik allemaal sirenes in de straat. de loodgieter had een ambulance besteld voor mijn vriend om dat die in zijn ogen zwaar vergiftigt was door de giftige gassen. brandweer politie de hele straat stond vol. mijn vriend is in de ambulance nagekeken en met spoed naar een ziekenhuis gebracht. door de loodgieter kan mijn vriend het nog na vertellen want in het zieken huis werd verteld als het nog een half uur langer had geduurd had mijn vriend het niet overleeft. ik wil dan ook iedereen aanraden om loodgieter.amsterdam te nemen. eerlijk en daadkrachtig . namens ons alle dank voor je enorme inzet groet Femke

een hele gebeurtenis maar gelukkig is alles goed afgelopen. dank voor uw uitgebreide bericht

Over Loodgieter.amsterdam