altijd vriendelijk, behulpzaam, en correct

onze ervaring is over het algemeen goed. misschien een vaste planner bij de telefoon dan heb je minder fouten bij het inplannen van ritten. wij hebben wel meegemaakt dat taxi niet kwam opdagen of te laat kwam. chauffeurs kunnen daar ook niks aan doen die worden ook maar gestuurd. en als je solo vervoer hebt toch nog even 2 passagiers mee moeten wegens foutje. kijk.... heb je goeie planning dan gebeurt dat niet

• Medewerkers

Wij betreuren het dat het een keer is misgegaan, dan worden bepaalde verwachtingen niet waargemaakt en dat is voor iedereen jammer. Om binnen de marges van de tarieven te blijven is het voor planners manoeuvreren binnen de ruimte die er is, bij pieken springen ook zij in de taxi. Onvoorziene omstandigheden waar we geen invloed op hebben, het kan allemaal. Feit blijft dat ook wij fouten maken, daar leren wij van. Daarnaast doen wij ons uiterste best om ook aan de wensen te voldoen van onze klanten. Gelukkig zijn daar ook voorbeelden van te noemen: denk aan de bereidheid van een chauffeur die zelfs op haar vrije dag de klant, die naar haar vroeg, wil rijden en wordt ingezet.

Service = van der Pol

Vriendelijke mensen, taxi staat altijd op de afgesproken tijd voor de deur en de ervaren chauffeurs zorgen er voor dat de rit ontspannen is! Kortom, taxi nodig? Van der Pol bellen!!

• Medewerkers
staat altijd klaar en is altijd bereikbaar.

Gedurende een periode van ziekte regelmatig een beroep op Pol gedaan, en altijd naar volle tevredenheid. De gecombineerde ritten waren niet altijd even prettig, maar onze opmerkingen hierover werden zeer serieus genomen en bekeken of er een oplossing mogelijk was. Vriendelijke chauffeurs/chauffeuses envenals de telefonisten(s)!

goede service

Ben super tevreden met de hele gang van zaken. heel vriendelijk bedankt.

• Medewerkers
Erg tevreden over de service en de medewerkers van dit bedrijf

Vele ritten achter de rug. Meestal was de chauffeur op tijdof werd er gebeld dat het ietsje later werd. Ze hebben me nooit laten staan; overal was een oplossing voor. De medewerkers, chauffeurs en ander personeel waren vriendelijk; ik heb vele leuke gesprekken gevoerd. Het maakte de reden van de vele ziekenhuisbezoeken zeker een beetje aangenamer. In mijn ogen een hard werkend, sociaal bedrijf. TOP!

• Medewerkers
Betrouwbaar, inzet voor de klant, behulpzaam.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Gaf al service toen de voor mij benodigde formaliteiten nog niet rond waren. Hield zich nauwgezet aan de geplande afspraken. Niet van te voren geplande ritten werden bovendien snel uitgevoerd. Waar vindt je dit nog?

Over Taxi 0517-415555 Pol Harlingen

Sinds 2007 leidt de derde generatie het bedrijf Van der Pol Taxivervoer B.V. Er is jarenlang ervaring met diverse soorten van vervoer denk aan schoolvervoer, WMO-vervoer, theatervervoer, ziekenvervoer, Schipholvervoer, doelgroepenvervoer, pakketvervoer et cetera. Persoonlijke benadering is de kracht van ons bedrijf. Ons taxibedrijf is sinds de invoering van het TX-keur in het bezit van dit keurmerk. De invoering van de slogan “Uw vervoer onze zorg!” is het startpunt geweest van een algehele verbetering en borging van de kwaliteit van vervoer. Op onze voertuigen prijkt dan ook met trots een oranje wimpel met de tekst: “Al meer dan 75 jaar: Uw Vervoer, Onze Zorg!”