Deskundig professioneel bedrijf

De aanpassing van onze tuin is volledig naar onze wens aangelegd. De eigenaar Frank heeft ons op de eerste avond goed geholpen met het plan van de tuin. Wij hadden direct een goede click. De mannen die de tuin aan kwamen leggen waren zeer gedreven. Zij hebben goede passie voor hun vak. Wij kunnen het hoveniersbedrijf aanbevelen.

Uitmintend werk geleverd

DE AFSPRAKEN ZIJN NAGEKOMEN, HET WERK LIGT ER KEURIG BIJ EN DE MENSEN WAREN BELEEFD, VRIENDELIJK EN AARDIG

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aardig, toegankelijk en degelijk werk.

In het gehele traject, van planvorming tot en met de uitvoering, wordt er mee gedacht voor de best mogelijke oplossing.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betere contacten met klanten onderhouden!

Stuurt een factuur aan ons voor gedeelde uitgevoerde werkzaamheden. Echter opdracht komt van buren. Als hij van mening had geweest dat wij de opdracht hebben gegeven aan hem had hij zich toch zeker een keer kunnen voorstellen bij ons (nooit gebeurd). Tevens is hij nooit bij ons langsgeweest of wij content zijn met de werkzaamheden, wat wij niet zijn. Opsluitbanden welke zijn neergelegd liggen niet op gelijke hoogte en zelfs op bepaalde plekken scheef waardoor er geen rechte lijn ligt. Zeer teleurstellend dat hij alleen is uitgegaan de opdracht van de buren, maar wel bij ons de gedeelde factuur weet neer te leggen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer netjes, vriendelijk, vakkundig en een eerlijke prijs

Vanaf het eerste contact ging het al goed. Vrij snel hier langsgekomen en onze ideeën aangehoord. Vervolgens alles opgemeten voor een latere offerte. Ook heeft Frank van Hameren nog extra idee voorgesteld hoe het oude straatwerk gemixt kan worden met het nieuwe. Het resultaat is verbluffend. De 4 medewerkers, die we over 3 dagen over de vloer hebben gehad, waren allen zeer netjes en vakkundig. Zij allen hebben geweldig bijgedragen aan het waaaaaaaanzinnig mooie resultaat. Wij zijn super blij.

Vakkundig en vriendelijk

Zeer tevreden alles is bespreekbaar en wij hebben veel plezier van onze nieuw aangelegde tuin

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantgericht, komt zijn afspraken maken, praktisch, betrouwbaar

Prettige samenwerking, super in straatwerk.

Vriendelijke medewerkers

Duidelijke offerte, correcte uitvoering. Factuur wordt toegelicht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vakbekwaam en net personeel

Goede ervaring. Personeel werkt netjes en als wordt opgeruimd en meegenomen. Aanpassingen zijn ook altijd mogelijk in overleg. Wij zijn zeer heb tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Frank van Gameren doet wat hij belooft in de offerte en verricht de werkzaamheden in zo kort mogelij

Een prettige samenwerking met het personeel en de eigenaar met voortdurende afstemming en overleg. Adviezen, gevraagd en ongevraagd, worden op deskundige wijze gegeven. Er wordt zorgvuldig gewerkt, ook met grote machines.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Komt afspraken tijdig en correct na tegen een goede prijs

Goed personeel met verstand van zaken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf, vriendelijk en beleefd personeel.

Onze tuin is aan geplant met 13 mooie leibomen, daaronder de borders keurig in geplant. Al het afval werd keurig opgeruimd en meegenomen. Vakkundig personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Vakbekwame uitvoering volgens afspraak

Al meerdere keren tuinaanleg door Hoveniersbedrijf Frank van Gameren laten verzorgen. Deskundig personeel en prettig in omgang. In eigen beheer een goed machinepark wat kostenbesparend werkt. Korte lijnen en goed overleg zorgen dat tijdens de aanleg onvoorziene zaken flexibel worden opgelost. Frank van Gameren weet waar over hij het heeft en kan ik u gerust aanbevelen voor alle tuinwerkzaamheden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hard werkende en deskundige groep enthousiaste mensen

Hoveniersbedrijf Frank van Gameren verzorgt bij ons het complete terrein-onderhoud naar volle tevredenheid.

Over Hoveniersbedrijf Frank van Gameren

Een hovenier doet natuurlijk meer dan met zijn handen in de aarde wroeten. Van tuinschetsen maken tot tegels leggen, Hoveniersbedrijf Frank van Gameren heeft gewoon de kennis en groene vingers. Tuinontwerp | Tuinaanleg | Vijveraanleg | Sierbestrating | Grondwerk | Timmerwerk | Boomverzorging | Oeverbeheersing | Tuinonderhoud