Klantgericht, komt zijn afspraken maken, praktisch, betrouwbaar

Prettige samenwerking, super in straatwerk.

Vriendelijke medewerkers

Duidelijke offerte, correcte uitvoering. Factuur wordt toegelicht.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Goede service en vakbekwaam en net personeel

Goede ervaring. Personeel werkt netjes en als wordt opgeruimd en meegenomen. Aanpassingen zijn ook altijd mogelijk in overleg. Wij zijn zeer heb tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Frank van Gameren doet wat hij belooft in de offerte en verricht de werkzaamheden in zo kort mogelij

Een prettige samenwerking met het personeel en de eigenaar met voortdurende afstemming en overleg. Adviezen, gevraagd en ongevraagd, worden op deskundige wijze gegeven. Er wordt zorgvuldig gewerkt, ook met grote machines.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Komt afspraken tijdig en correct na tegen een goede prijs

Goed personeel met verstand van zaken

• Deskundigheid/Vakmanschap
Keurig bedrijf, vriendelijk en beleefd personeel.

Onze tuin is aan geplant met 13 mooie leibomen, daaronder de borders keurig in geplant. Al het afval werd keurig opgeruimd en meegenomen. Vakkundig personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Vakbekwame uitvoering volgens afspraak

Al meerdere keren tuinaanleg door Hoveniersbedrijf Frank van Gameren laten verzorgen. Deskundig personeel en prettig in omgang. In eigen beheer een goed machinepark wat kostenbesparend werkt. Korte lijnen en goed overleg zorgen dat tijdens de aanleg onvoorziene zaken flexibel worden opgelost. Frank van Gameren weet waar over hij het heeft en kan ik u gerust aanbevelen voor alle tuinwerkzaamheden.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Hard werkende en deskundige groep enthousiaste mensen

Hoveniersbedrijf Frank van Gameren verzorgt bij ons het complete terrein-onderhoud naar volle tevredenheid.

Over Hoveniersbedrijf Frank van Gameren