Goed kwaliteit ... en zeer correcte plaatsing

Vorige week mijn electrische screen geplaatst door 2 monteurs .. Zeer vakkundig gedaan door de mannen. Tevens kon ik ook mijn wensen direct kenbaar maken .

soms iets te lang wachten, goede service/afwerking. klantvrienelijk personeel!

gewoon goed

goede service

zeer positief .Netjes en correct geleverd

Uitstekende service. Goede kennis van de te verrichtte werkzaamheden. Werkplek netjes achtergelaten.

Wederom perfect werk afgeleverd door de boys van Minkenberg Rolluiken. We zijn blij met (deze keer) het plaatsen van een SCREEN.

Goede kwaliteit van materialen. En goede afterservice!

Prettige en duidelijke uitleg over materialen, mogelijkheden en prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Aftersales / service is goed. Louis is altijd bereid om te helpen.

pas op voor hun

hebben maar een doel en dat is heel snel rijk worden zonder ook maar normaal te reagegen

Goede service. Zeer tevreden over de installatie

Ben zeer tevreden over het plaatsen van de rolluiken. Vriendelijk personeel.

goede service en meedenkend

goede service en vriendelijk

Vriendelijk en goede vakmensen.

Advies wat wij jullie mee willen geven is geef even aan de klant door als de levering wat later is als wat is afgesproken.

Snelle reactie, goed werk, vriendelijk

Snelle reactie, goed werk, vriendelijk

Vriendelijk en professioneel personeel.

Ik ben hartstikke tevreden met de bij mij geplaatste screens

Geen interesse?

Na goede offerte wilde ik de kunststof kozijnen bestellen. Telefonisch en via email contact opgenomen om een afspraak aan huis te maken. Na anderhalve week nog geen reactie mogen ontvangen. Als ze al in gebreke blijven bij het plaatsen van een bestelling, heb ik er geen vertrouwen in dat dit wel zou lukken bij een eventuele service aanvraag. Ik ga mijn €16.000 wel ergens anders besteden...

Alweer prima werk geleverd!

Aantal jaren geleden rolluiken geïnstalleerd, nu nog een screen, prima werk

tevreden, vakkundig en vriendelijke mensen

Zeer tevreden met alles. Vakkundig, vriendelijk en goede service.

Accuraat bedrijf komt afspraken na

Zeer goede ervaringen met Minkenberg. Louis vd Venne heeft zelf een gratis infoavond verzorgd voor alle bewoners van het nieuwe appartement. Louis komt zijn afspraken na. Super bedrijf. Zeker aan te bevelen,

Zie onderstaande vermelding

De geplaatste rolluiken functioneren prima en zijn goed aangebracht. Alleen de afwerking van de linten en kabels verdienen geen schoonheidsprijs. De gaten die door de muur en kozijnen zijn geboord, zijn niet/slordig afgewerkt.

Vakmanschap, super service en kwaliteit

Fijne vakmensen die weten wat ze doen en moeten doen. Zelfstandig en klantvriendelijk, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Ondanks drukte toch snel storing verholpen

Klantvriendelijk

Goede service, vriendelijk en professioneel personeel

Afspraken worden nagekomen en door vakkundig personeel uitgevoerd.

Goede service en vriendelijk personeel

Alles prima gemonteerd en alles netjes opgeruimd.

Goed werk en aardig personeel

Het werk is goed verlopen. Probeer ook aandacht te hebben voor de details: afwerking aansluiting motor van het scherm is slordig.

Geen beter bedrijf kunnen treffen.

Klantvriendelijk, professioneel en deskundig bedrijf. Zoekt voor alles een mogelijkheid en oplossing.

In een woord. Super.

Alles klopte perfect vanaf offerte tot en met plaatsing. Vakmanschap.

Prettige ontvangst bij de introductie van de mogelijkheden. Perfect voorbereide voorlichtingsavond. Goede voorinformatie en planning. Mooi afgewerkte screens geplaatst.

Over Minkenberg Rolluiken VOF

Minkenberg Rolluiken is ruim 40 jaar geleden begonnen als een familiebedrijf in het produceren, leveren en monteren van rolluiken. Minkenberg Rolluiken is een bedrijf dat mee is gegaan met de tijd en wij hebben door de jaren heen ons uitgebreid met kunststof en aluminium ramen en deuren, serres, overkappingen, horren, garagepoorten en zonwering. We staan ook bekend om onze goede service,nemen de tijd voor u en uw wensen en offertes zijn geheel vrijblijvend.