Alweer prima werk geleverd!

Aantal jaren geleden rolluiken geïnstalleerd, nu nog een screen, prima werk

tevreden, vakkundig en vriendelijke mensen

Zeer tevreden met alles. Vakkundig, vriendelijk en goede service.

Accuraat bedrijf komt afspraken na

Zeer goede ervaringen met Minkenberg. Louis vd Venne heeft zelf een gratis infoavond verzorgd voor alle bewoners van het nieuwe appartement. Louis komt zijn afspraken na. Super bedrijf. Zeker aan te bevelen,

Zie onderstaande vermelding

De geplaatste rolluiken functioneren prima en zijn goed aangebracht. Alleen de afwerking van de linten en kabels verdienen geen schoonheidsprijs. De gaten die door de muur en kozijnen zijn geboord, zijn niet/slordig afgewerkt.

Vakmanschap, super service en kwaliteit

Fijne vakmensen die weten wat ze doen en moeten doen. Zelfstandig en klantvriendelijk, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Ondanks drukte toch snel storing verholpen

Klantvriendelijk

Goede service, vriendelijk en professioneel personeel

Afspraken worden nagekomen en door vakkundig personeel uitgevoerd.

Goede service en vriendelijk personeel

Alles prima gemonteerd en alles netjes opgeruimd.

Goed werk en aardig personeel

Het werk is goed verlopen. Probeer ook aandacht te hebben voor de details: afwerking aansluiting motor van het scherm is slordig.

Geen beter bedrijf kunnen treffen.

Klantvriendelijk, professioneel en deskundig bedrijf. Zoekt voor alles een mogelijkheid en oplossing.

In een woord. Super.

Alles klopte perfect vanaf offerte tot en met plaatsing. Vakmanschap.

Prettige ontvangst bij de introductie van de mogelijkheden. Perfect voorbereide voorlichtingsavond. Goede voorinformatie en planning. Mooi afgewerkte screens geplaatst.

Uitstekende service, prima producten en goede prijs

Kunststof ramen en 2 schuifpuien geplaatst op benedenverdieping. Installatie prima verlopen.

Geweldige firma en correcte afwerking.

Plaatsing en afwerking prima. Kleinigheden worden na telefonisch overleg zo spoedig mogelijk verholpen! Louis en Ralph denken met ons mee!

vriendelijk, goede adviezen, vakmanschap

In eerste instantie moeilijk te vinden op internet. Contact opnemen met Ralph en Louis van de Venne werkt het beste via hun mobiele telefoons. Door een ongeval van Louis liepen de werkzaamheden wat vertraging op, uiteindelijk is alles prima afgehandeld . Wij waren tevreden!

Hele goede service van top mensen.

Gewoon toppie!

Vakkundig personeel en prima kwaliteit

De rolluiken voldoen geheel aan onze verwachtingen en zijn mooi bevestigd. Het was alleen jammer dat we lang hebben moeten wachten voordat de opdracht werd uitgevoerd. We hebben zelf uiteindelijk contact gezocht en daarna werd er snel een afsprak gemaakt.

Goede service, vriendelijk en kundig personeel

Plaatsen van rolluiken, vakkundig en bekwaam geinstalleerd

Prima bedrijf

Ze hebben zich prima aan de gemaakte afspraken gehouden. Prima, snel gewerkt. Vriendelijk personeel.

perfecte service

Hele goede service voor een goede prijs. Vriendelijk, goed advies en betrouwbaar!

Goede service.

Houden zich aan afspraak. Prima producten en service.

afspraken goed en degelijk nagekomen

prettig en snel

Prima service en prijs

Verstand van zaken.

Komen hun afspraken na.

Vriendelijke en correcte afhandeling

Goede ervaringen en perfecte service.

Over Minkenberg Rolluiken VOF

Minkenberg Rolluiken is ruim 40 jaar geleden begonnen als een familiebedrijf in het produceren, leveren en monteren van rolluiken. Minkenberg Rolluiken is een bedrijf dat mee is gegaan met de tijd en wij hebben door de jaren heen ons uitgebreid met kunststof en aluminium ramen en deuren, serres, overkappingen, horren, garagepoorten en zonwering. We staan ook bekend om onze goede service,nemen de tijd voor u en uw wensen en offertes zijn geheel vrijblijvend.