vriendelijk, goede adviezen, vakmanschap

In eerste instantie moeilijk te vinden op internet. Contact opnemen met Ralph en Louis van de Venne werkt het beste via hun mobiele telefoons. Door een ongeval van Louis liepen de werkzaamheden wat vertraging op, uiteindelijk is alles prima afgehandeld . Wij waren tevreden!

Hele goede service van top mensen.

Gewoon toppie!

Vakkundig personeel en prima kwaliteit

De rolluiken voldoen geheel aan onze verwachtingen en zijn mooi bevestigd. Het was alleen jammer dat we lang hebben moeten wachten voordat de opdracht werd uitgevoerd. We hebben zelf uiteindelijk contact gezocht en daarna werd er snel een afsprak gemaakt.

Goede service, vriendelijk en kundig personeel

Plaatsen van rolluiken, vakkundig en bekwaam geinstalleerd

Prima bedrijf

Ze hebben zich prima aan de gemaakte afspraken gehouden. Prima, snel gewerkt. Vriendelijk personeel.

perfecte service

Hele goede service voor een goede prijs. Vriendelijk, goed advies en betrouwbaar!

Goede service.

Houden zich aan afspraak. Prima producten en service.

afspraken goed en degelijk nagekomen

prettig en snel

Prima service en prijs

Verstand van zaken.

Komen hun afspraken na.

Vriendelijke en correcte afhandeling

Goede ervaringen en perfecte service.

Zijn zeer tevreden over alles

Zijn zeer tevreden over alles.

Snelle en perfecte levering.

Minkenberg Rolluiken luistert naar en adviseert zijn klanten in de opdrachten. Misverstanden worden voorkomen door mee te denken, ook met eventuele toekomstige uitbreidingen in het achterhoofd.

Prettig als je er klant bent

Ze hebben alles goed geregeld

zeer vakkundig

Goed en prettig contact. Denken mee en zoeken ook naar oplossingen

Wij zijn blij met zo´n bedrijf.

Vakmannen, exacte offertes, prima prijs en afspraken, correcte levering en goede service. Wat wil iemand nou nog méér?

Voor herhaling vatbaar.

Hardwerkend , secuur ,vakwerk, vriendelijk en gezellig. Ga zo door.

Over Minkenberg Rolluiken VOF