Helder, snel en accuraat!

Snelle service, duidelijke communicatie, geen onverwachte bijkomende zaken, vriendelijk geholpen.

Plezierig geholpen

Gedaan wat ik vroeg.

Assolutamente onesti

E’ la seconda volta che mi rivolgo a loro e mi sono sempre trovata bene. Quest’ultima era apparentemente un problema di microfono (ero pronta a dover spendere più di 100€) che invece loro hanno scoperto essere un problema di software, risolvendo la cosa senza chiedermi alcun rimborso! Assolutamente onesti e veloci.

Goede vriendelijke ervaren medewerkers

Goede service en tevens geduldig

Ik werd snel en goed geholpen.

Na mijn bellen kon ik gelijk terecht voor het plaatsen van een nieuwe accu in mijn iPhone.

Correcte afhandeling

Betrouwbaar

De aankoop van de refubished Apple MacBook air was zeer goed begeleid en gaf een betrouwbaar gevoel waar voor het geld te hebben gekregen.

Goeie betrouwbare plek voor reparaties

Goeie betrouwbare plek voor reparaties

Vriendelijk en snel geholpen.

Blij met de nieuwe batterij van mijn telefoon.

Als klant voel ik me welkom met vragen, er wordt tijd genomen om je te helpen en laten je vrij in de keus om op een bod in te gaan.

Vriendelijk en snelle goede service

Vriendelijk en snelle goede service. Zeker fijn om op terug te vallen bij een probleem of reparatie.

Super snel, kundig en vriendelijk

Ik kon direct terecht, er werd eerlijk gezegd dat het misschien niet zou lukken met het scherm. Ik ben ook gebeld of ik direct de batterij wilde vervangen. Deze was ook al ouder en scheelde een volgende keer. Heel prettig

Super service

Aardige jongens met veel kennis Doen wat ze beloven Duidelijke uitleg gekregen

Snel, vakkundig, betrouwbaar en behulpzaam

Ik heb bij iRepairNow tot twee keer toe een eerlijk en goed advies gekregen. De software update waar ik uiteindelijk voor gekozen heb, kon snel en goed uitgevoerd worden. Later bleek dat mijn externe harde schijf zeer verouderd was. Een passend alternatief had iRepairNow op het moment zelf niet. Ik werd verwezen naar een andere winkel in de buurt en mocht terugkomen als het nodig was om de harde schijf te formatteren voor Mac.

Uitmuntend!

Waar ik om gevraagd had, was in voorraad, (batterij telefoon), en snel geplaatst! Uiterst tevreden!

Vakkundige service met vriendelijke professionals

Eerlijk en vakkundig, zaken die lastig voor een leek te begrijpen zijn worden op een vriendelijke manier uitgelegd.

de batterij van mijn MacBook moest worden vervangen

Prima service, heel tevreden!

Snel en goed

Nette zaak, fijne mensen en goed werk.

Heel goed geholpen

Prima geadviseerd, snel uitgevoerd. Blij met de service.

Super service en snel geholpen door kundig en vriendelijk personeel

Mijn probleem : Batterij van mijn iPhone 8 was slecht en aan vervanging toe. Na diverse telefonische pogingen bij verschillende repair aanbieders om mijn batterij snel te laten vervangen kwam ik terecht bij I RepairNow in Haarlem. Telefonisch werd er gezegd kom langs en we gaan gelijk aan de slag. Zo gezegd en zo gedaan. Kon blijven wachten en heb gelijk de batterij van de iPhone 8 van mijn vrouw ook laten vervangen en een mooi hoesje erbij gekocht. Topadres en nog bedankt jongens.

Geweldig team die al mijn Apple problemen oplost

Ik kom hier al jaren en ben altijd goed en deskundig geholpen.

Eerlijke en vriendelijke service

Goede werknemers welke een eerlijke prijs voorleggen voor hun geadviseerde werkzaamheden. Goede product kennis en vriendelijke service.

Snelle en accurate reparatie voor een goede prijs

toen mijn telefoon batterij kuren kreeg dacht ik dat dat een dure en langdurige zaak zou worden. Niets van dat alles binnen een paar uur en voor een redelijke prijs. Ik ga m'n Macbook Pro ook brengen.

goede service

kon niet wachten op reparatie terwijl dat telefonisch was beloofd

Top klantenservice en goede garantie op I-refurbished

Fijne mensen met veel geduld die je graag met alle vragen helpen die je hebt rondom al je Apple devices! Nieuwe aanschaf? Gratis en goed advies inclusief snelle communicatie, superfijn. Probleempjes met n refurbished produkt? Geen probleem : keuze in reparatie of korting op n andere aankoop. Zo’n service gun ik iedereen!

Rijksstraatweg 373 2025DB Haarlem

Over iRepairNow BV