Top service en vakkundig

Ik werd hier heel vakkundig en goed geadviseerd mbt vervangen batterij iPhone Maar de service ging verder met zeer duidelijke uitleg over eventuele aankoop ooit MacBook Air

Heel goed geholpen!

Snelle service, vriendelijke medewerkers.

behulpzaam en deskundige begeleiding

Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam geholpen

Irepair is voor voor mij een uiterst betrouwbare service partner voor mijn Apple apparatuur.

Kundig personeel

Ben heel goed geholpen. Advies en kennis is zeer goed.

Perfect geholpen!

iRepairNow geeft eerlijk en goed advies. Denkt mee en rekent niet bij iedere vraag meteen af.

Vakkundig

Super klantvriendelijk veel kennis

De jongens weten veel, zijn bereid veel uit te leggen. Geven goede opties. Vind ook dat ze snel werken.

Ik heb mijn kappotte telefoon scherm in de ochtend langsgebracht en kon hem de zelfde ochtend weer helemaal heel ophalen!

Topservice met kennis van zaken.

Zeer goed geholpen met advies bij aanschaf van een refurbished IPhone toestel. Duidelijk de verschillen aangegeven en tevens garantie op het toestel. En altijd zeer vriendelijk en servicegericht.

I-Pad Pro ingeruild met veel accessoires.

Het uitbetalen gaat een beetje traag. Ik had het graag wat vlotter gezien. Zeker voor in de z,g,a,n, staat van mijn product.

prettig en behulpzaam

werd goed geholpen, er werd met me meegedacht en goed oplossing

Duidelijk, kundig en snel

ik ga altijd voor repairs hierheen. De laatste keer om een IPad te repareren. ik dacht dat ik een nieuwe moest kopen maar nee. echt top ze geven goed advies, wat wel en niet kan en een duidelijke prijsopgave die altijd klopt achteraf geen verassingen. Dus ik ben erg blij met iRepairNow scheelt weer een hoop geld. Ik bevel ze aan iedereen aan en kom zeker terug als dat nodig is.

Top service; een verdomd vervelend batterij probleem snel opgelost

Rond Kerstmis vorig jaar gaf mijn pas gekochte iPhone het na 2 weken op; met support is de data op de oude telefoon gezet, in afwachting van de reparatie. Na de reparatie alles aan data weer teruggezet; heel tevreden ondanks de tijd dat het duurde.

Op alle fronten fantastisch

Ik ben een paar keer heel goed geholpen. Er is heel veel tijd en energie gestoken om mijn problemen op te lossen.

De mensen die er werken zijn geweldig. Zelf heb ik een Playstation Pro 1TB met 2 andere Playstations. om alle stof ervan te reinigen vanwege de ruis die het maakt. en hebben ze een SSD erin gezet waardoor die nu supersnel is!

Prima, wordt goed geholpen

vriendelijke en behulpzame medewerkers

Aardige mensen, snel en kundig geholpen

Oude IMac ingeleverd om alle bestanden eraf te halen. Deze hebben ze op een externe schijf gezet die ik zelf had meegebracht.

Snel en vakkundig

Keurig en snel gerepareerd volgens de vooruit opgegeven prijs

zeer klantvriendelijk

Aan het eind van het contact met irepairnow, hadden wij de overtuiging met een bedrijf te maken te hebben, waarbij niet het belang van het bedrijf maar het belang van de klant op de eerste plaats stond.

Top bedrijf

Fantastisch team in Haarlem noord

Snel en vakkundig

Probleem snel gevonden en verholpen

Ik heb een goede ervaring met I repaire now

Ik heb al 2x een goede ervaring gehad met Irepair. Het personeel is vriendelijk en weten goed wat ze doen en repareren snel.

Goede kennis en eerlijk advies

Doordat ik niet alle technische kennis van apparatuur van Apple heb ben ik aangewezen op praktisch en eerlijk advies. Zeer geduldig en klantvriendelijke bejegening maakt dat ik altijd zal terugkomen.

Snel, vakkundig, vriendelijk

Op een professionele manier wordt je geholpen. De medewerkers zijn Snel, vakkundig, vriendelijk.

Over iRepairNow BV