Fantastische service

Waar ik bij de officiële IPhone winkel een afspraak moest maken om een batterij te laten vervangen kon ik bij Irepairnow gelijk terecht, ze doen hun naam eer aan! Ze begrijpen dat je telefoon onmisbaar is en je niet een paar dagen kan wachten op een afspraak… Binnen het uur was ik weer in de lucht, geweldig!! Oja, had nog niet gezegd dat ze ook nog eens super aardig zijn…

Aanrader!

Weer goed geholpen met een laptopvraagstuk. Uiterst vriendelijk geholpen door Bob.

Heel deskundig en snel geholpen door Bob

Bob van iRapairNow Haarlem heeft vakkundig en snel mijn 'verloren' bestanden teruggevonden en -geplaatst. Daarbij legde hij duidelijk uit wat er was gebeurd en hoe herhaling kan worden voorkomen. Een dikke 10 ! Super service.

Bob heeft snel initiatief genomen om fabrikant te contacteren waaruit bleek dat er een verlengde garantie bestond op de HP laptop. Hierdoor was de reparatie binnen 1 week volbracht, bedanktj Bob. Klasse.

Vriendelijk en duidelijk

Gevraagd voor een siliconen bescherming voor iPhone. Deze werd vakkundig en met duidelijke uitleg geplaatst door Roy en vervolgens bij een vraag over de Apple Wallet werd ik netjes geholpen. Zeer tevreden!

Zeer goed geholpen en zeer tevreden!

Ontving direct van Roy een prijsopgave voor reparatie. Kon later op de dag mijn telefoon weer ophalen. Reparatiekosten vielen mee, er was minder aan de hand dan vooraf gedacht!

Super tevreden

Dank je wel Roy voor het beantwoorden van al onze vragen. Zo geduldig, deskundig met een duidelijke uitleg. Heel blij de weg naar IRepairNow gevonden te hebben. De zaak zal zeker groeien en daar heb jij een groot aandeel in.

Ouderwets goed in een modern jasje

Kortgeleden ben ik met mijn nieuwe Samsung telefoon naar iRepairNow gegaan, met het verzoek om even geholpen te worden met het updaten van bepaalde instellingen, en de omzetting van bepaalde gegevens. MIKEY was degene die me hielp, en dat heeft hij meer dan geweldig gedaan! Hij nam alle tijd voor me, en heeft allerlei settings weer in orde gemaakt. Op alle vragen die ik had, gaf hij een adequaat antwoord; het is iemand die uitermate goed ingevoerd is in het hele Samsung-systeem. Binnen no-time was alles dik in orde, en liep ik met een glimlach van oor tot oor en een goed-werkende nieuwe telefoon de winkel uit! Vorige week was ik er weer even voor een screen protector voor mijn nieuwe mobiel, wat door LEE werd afgehandeld. Ik kan niet anders zeggen dat ook híj me erg prettig en goed geholpen heeft, met veel zorg en aandacht! Het is trouwens ook leuk om te zien hoeveel positiviteit en collegialiteit er onderling in het team is. Dit is absoluut een verdienste van BOB, degene die dit bedrijf aanstuurt. iRepairNow is een computer reparatiebedrijf waar ik in feite al een paar jaar kom, omdat ik weet dat ik hier prettig en snel geholpen wordt door zeer vakkundig personeel. De medewerkers geven efficiënt en op een ahw. haast ouderwetse manier persoonlijke aandacht aan hun klanten. Dit is toch wat iedereen wil?!! Kortom: dit bedrijf is een ware aanwinst in ‘computerland’, en ik hoop nog lang bij dit bedrijf terecht te kunnen!

Uitstekend!

Scherm en batterij van iPhone 11 laten vervangen. Na korte tijd begon het scherm in 3 hoeken los te zitten. Na paar dagen aankijken en hoeken terug drukken toch maar even (zonder afspraak) langs gegaan. Werd direct keurig te woord gestaan en geholpen. Klaar terwijl u wacht, dus uitstekend!

Goede snelle service

Ben snel geholpen en telefoon was een uur later weer klaar. Goede reparatie en goede service.

Top service vriendelijk en snel

Keurig, vriendelijk en snel geholpen, Minpuntje na vervanging van mijn iPhone scherm is de camera aan de voorkant een stuk minder scherp. Het lijkt wel of er wat vuil aan de binnenkant zit,

O jee, is er tijdens het sluiten van het toestel tocht nog een stofje naar binnen geglipt? Kom even langs, dan verhelpen we het voor je! We willen natuurlijk geen wazige selfies of dat je onherkenbaar bent met FaceTime...

Klant staat op 1 , eerlijk advies

Super service. Geven altijd een eerlijk advies. Ook als dit niet in het voordeel is van het bedrijf. Ga hier al jaren heen voor al mijn reparaties van mijn apple apparaten. Niet goed geld terug. Garantie verlopen? Geen probleem dan komen ze met een mooie oplossing. Top bedrijd!

Vriendelijke, snel en goed.

De jongens geven goede informatie en en werken zeer zorgvuldig! iPhone scherm weer als nieuw.

Ik ben met veel deskundigheid en zorg geïnformeerd over mijn computer

I Repair heeft mijn telefoon overgezet, computer overgezet en heeft mij veel informatie gegeven hierover. Dit alles met veel enthousiasme, deskundigheid en aangepast aan mijn minimale kennis van zaken.

Goede service en snel geholpen

hulpvaardig, oplossingsgericht deskundig

heldere uitleg over mgeleijkheden voor updaten devices en wat niet kon. Snelle service, vriendelijke hulpvaardige medewerkers

top service, enorme knowhow, vriendelijk en snel

absolute aanrader. bij meerdere winkels afgewezen met mijn mc book pro, zou onherstelbaar zijn, binnen 2 dagen was hij hersteld. ben enorm blij met deze adres.

Doen wat ze beloven

Afspraken geheel netjes nagekomen. Vooraf prijs indicatie en gereed datum

aardig

computer i mac is overleden, maar ze hebben wel back up op me nieuwe gezet.

Bedankt voor de review. Jammer dat je iMac niet (rendabel) meer te maken was, maar wel fijn dat je weer verder kon werken op je nieuwe. Graag horen we hoe we je beter hadden kunnen helpen want 3 sterren is niet onze norm. Zou je de moeite willen nemen om ons feedback formulier in te vullen met tips hoe we de volgende keer minimaal 4 sterren verdienen? https://irepairnow.nl/feedback/ Alvast bedankt voor de moeite!

Snel en vakkundig.

Valt weinig aan toe te voegen.

Vriendelijk en goed geholpen

Prettig en comfortabel

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service

Prima bedrijf goed geholpen en komt afspraken na

Prima bedrijf goed geholpen en komt afspraken na. Ik kwam voor een nieuwe batterij voor mijn mobiel en ging wel met een nieuwe batterij + screenprotector. Vriendelijk personeel en het was niet al te druk, kon wachten en kreeg vriendelijk een kopje koffie aangeboden.

Snelle en deskundige hulp bij reparaties

Vriendelijke en deskundige hulp bij reparaties en transparante uitleg over de kosten.

Nieuwe batterij gehad, na paar weken me telefoon iets gegroeid Teruggegaan, geen gemaar, was de batterij slecht? gewoon een ander goede batterij gemonteerd. Filiaal Haarlem

Over iRepairNow BV