Topservice met kennis van zaken.

Zeer goed geholpen met advies bij aanschaf van een refurbished IPhone toestel. Duidelijk de verschillen aangegeven en tevens garantie op het toestel. En altijd zeer vriendelijk en servicegericht.

I-Pad Pro ingeruild met veel accessoires.

Het uitbetalen gaat een beetje traag. Ik had het graag wat vlotter gezien. Zeker voor in de z,g,a,n, staat van mijn product.

prettig en behulpzaam

werd goed geholpen, er werd met me meegedacht en goed oplossing

Duidelijk, kundig en snel

ik ga altijd voor repairs hierheen. De laatste keer om een IPad te repareren. ik dacht dat ik een nieuwe moest kopen maar nee. echt top ze geven goed advies, wat wel en niet kan en een duidelijke prijsopgave die altijd klopt achteraf geen verassingen. Dus ik ben erg blij met iRepairNow scheelt weer een hoop geld. Ik bevel ze aan iedereen aan en kom zeker terug als dat nodig is.

Top service; een verdomd vervelend batterij probleem snel opgelost

Rond Kerstmis vorig jaar gaf mijn pas gekochte iPhone het na 2 weken op; met support is de data op de oude telefoon gezet, in afwachting van de reparatie. Na de reparatie alles aan data weer teruggezet; heel tevreden ondanks de tijd dat het duurde.

Op alle fronten fantastisch

Ik ben een paar keer heel goed geholpen. Er is heel veel tijd en energie gestoken om mijn problemen op te lossen.

De mensen die er werken zijn geweldig. Zelf heb ik een Playstation Pro 1TB met 2 andere Playstations. om alle stof ervan te reinigen vanwege de ruis die het maakt. en hebben ze een SSD erin gezet waardoor die nu supersnel is!

Prima, wordt goed geholpen

vriendelijke en behulpzame medewerkers

Aardige mensen, snel en kundig geholpen

Oude IMac ingeleverd om alle bestanden eraf te halen. Deze hebben ze op een externe schijf gezet die ik zelf had meegebracht.

Snel en vakkundig

Keurig en snel gerepareerd volgens de vooruit opgegeven prijs

zeer klantvriendelijk

Aan het eind van het contact met irepairnow, hadden wij de overtuiging met een bedrijf te maken te hebben, waarbij niet het belang van het bedrijf maar het belang van de klant op de eerste plaats stond.

Top bedrijf

Fantastisch team in Haarlem noord

Snel en vakkundig

Probleem snel gevonden en verholpen

Ik heb een goede ervaring met I repaire now

Ik heb al 2x een goede ervaring gehad met Irepair. Het personeel is vriendelijk en weten goed wat ze doen en repareren snel.

Goede kennis en eerlijk advies

Doordat ik niet alle technische kennis van apparatuur van Apple heb ben ik aangewezen op praktisch en eerlijk advies. Zeer geduldig en klantvriendelijke bejegening maakt dat ik altijd zal terugkomen.

Snel, vakkundig, vriendelijk

Op een professionele manier wordt je geholpen. De medewerkers zijn Snel, vakkundig, vriendelijk.

Helder, snel en accuraat!

Snelle service, duidelijke communicatie, geen onverwachte bijkomende zaken, vriendelijk geholpen.

Plezierig geholpen

Gedaan wat ik vroeg.

Assolutamente onesti

E’ la seconda volta che mi rivolgo a loro e mi sono sempre trovata bene. Quest’ultima era apparentemente un problema di microfono (ero pronta a dover spendere più di 100€) che invece loro hanno scoperto essere un problema di software, risolvendo la cosa senza chiedermi alcun rimborso! Assolutamente onesti e veloci.

Goede vriendelijke ervaren medewerkers

Goede service en tevens geduldig

Ik werd snel en goed geholpen.

Na mijn bellen kon ik gelijk terecht voor het plaatsen van een nieuwe accu in mijn iPhone.

Correcte afhandeling

Betrouwbaar

De aankoop van de refubished Apple MacBook air was zeer goed begeleid en gaf een betrouwbaar gevoel waar voor het geld te hebben gekregen.

Goeie betrouwbare plek voor reparaties

Goeie betrouwbare plek voor reparaties

Vriendelijk en snel geholpen.

Blij met de nieuwe batterij van mijn telefoon.

Over iRepairNow BV