IRepairNow geeft een prima service met duidelijke afspraken!

Binnen 1 dag mijn Iphone weer als nieuw met een goed werkende accu.

Altijd vakkundig zorgt ervoor dat ik terugkom en anderen adviseer

To-the point communicatie Realistisch geprijsd Goede ervaring met de reparaties

Snelle service

Batterij werd vervangen in 15 minuten

Uitstekende service gekregen

Ik had problemen met mijn iPhone het stekkertje ging er niet meer in ik dacht aan een nieuwe invoer aan de onderkant maar hij even de telefoon helemaal schoon gemaakt en ook mijn 2 de telefoon helemaal voor niks gewoon uitstekende service en hij doet het weer perfect!!

prima en supersnel geholpen

prima en supersnel geholpen

Topzaak!

Ik kom al jaren bij Irepair en heb ze zien groeien. Steeds professioneler bezig en 100 % betrouwbaar. Deskundigheid en vriendelijkheid absoluut. Een echte aanrader en vele kennissen heb ik al bekend gemaakt met Irepair. Parkeren bijna voor de deur en geen wachttijden! Wat wil je nog meer. Say no more!

Topservice

Mijn laptop was binnen een dag klaar. Precies op tijd voor mijn reis, supersnelle service! (9747)

Binnen 2 minuten geholpen

Ik kwam de winkel binnen, erg vriendelijk personeel. Binnen 2 minuten wachten was ik gelijk geholpen.

Super service

Wat een super zaak. Snelle service, betaalbaar, vriendelijk en goed personeel. Rekening en updates via de mail. Kortom fantastisch

Heel goed!

Fijne service en vriendelijk personeel die goed advies geeft, zonder opdringerig te zijn. Frisse winkel. ik kwam voor schermreparatie, er was geen 30 min service maar was wel in 2,5 uur klaar. snel genoeg voor mijn! ik kom zeker terug. en redelijke prijs!

Beste June, bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent en graag nog eens terug komt. Laten we voor jou hopen dat dat niet nodig is ;-) Als je de volgende keer een afspraak inplant kunnen we onze 27-minuten service bieden! Zonder afspraak proberen we zo snel mogelijk, vandaag was het dus wat drukker... Een fijn weekend en geniet van je nieuwe scherm met levenslange garantie!

Duidelijk en puur advies

Een winkel zoals je ze bijna niet meer ziet, puur gericht op klanten helpen, goed advies en geen gladde verkoop praatjes. Een zeer fijne ervaring, ik kom zeker terug als er iets is met mijn mac!

Uitstekend bedrijf met zeer competente en vriendelijke medewerkers. Zeer snelle afhandeling en prima adviezen. Prettig te bereiken lokatie met gratis parkeergelegenheid.

Zonder meer uitstekend

Vlotte, bijzonder prettige en deskundige vervanging van een Iphone 7 batterij. Prettige zaak, prettige bediening. Enthousiaste medewerkers. Reparatie keurig verlopen. Batterij doet het weer naar behoren. Ook redelijke collectie refurbished apparatuur. Goed bereikbare lokatie. Gratis parkeren voor de deur. Factnr. 9535

prima zaak snel en netjes geholpen

prima service en snel klaar

Vriendelijk personeel. Snelle service, klaar terwijl je wacht.

Snel en niet duur

Klaar terwijl u wacht voor een goede prijs via social deal en dat zonder afspraak. Daar kunnen ze bij Apple wat van leren

Service!

Goede service en zeer klantgericht!!!. Aanrader.

prima service

Heldere uitleg, snelle reparatie en levering

factuurnummer 9400: Probleem met iMac vakkundig hersteld!

Een mac geeft het niet gauw op, alleen de betrouwbaarheid van de harde schijf is een risicofactor. Wanneer je dat overkomt helpen de mannen van IRepairNow je in ieder geval snel en vakkundig helpen.

Je wordt snel en vakkundig geholpen.

Ik ben via mijn zusje aan dit adres gekomen. Zij gaf mij aan dat het personeel snel en goed te werk gaan. Ik kom zelf helemaal uit Nieuwegein om hier mijn telefoon te repareren. Na mijn bakje koffie was mijn scherm en mijn batterij gemaakt. Deze telefoonzaak kan ik aan iedereen aanbevelen! PS: je kan gemakkelijk voor de deur parkeren.

Snelle oplossing

Imac was verouderd, nieuwe aanschaf en alle gegevens zijn overgezet.

Vriendelijk correct prima service

Vriendelijk geholpen. Correct te woord gestaan. Kennis van zaken. Goede reparatie uitgevoerd.

Slecht!

1 week voordat ik mijn telefoon kwam inleveren voor het overzetten van contacten, foto’s, app’s enz. van Huawei naar iPhone, heb ik telefoonisch contact gehad met Irepair, of hun deze actie mogelijk konden maken. Mij lukte dit via de (speciale) app niet. Zij zouden dit wel kunnen.... De desbetreffende dag lever ik mijn telefoon in de ochtend 11:00. En maak de afspraak, dat als er iets is zij mij kunnen mailen. Ik houd mijn laptop thuis open. Ik kon mijn telefoon pas 16:00 uur ophalen, aangezien het veel tijd in beslag zou nemen. Hele dag dus zonder telefoon gezeten, maar goed...dan heb je wel wat je wilt! Vervolgen kom ik daar eind van de middag. Krijg ik het bericht dat het hun niet is gelukt!! De ‘speciale’ app, werkte niet mee! Nee??!!!! Dat had ik ook al geprobeerd!! Ik ging er dus vanuit dat Irepair een andere methodiek zou hebben. Helemaal aangezien ik al had aangegeven dat die app niet werkt. Als klap op de vuurpeil, hebben ze niks van zich laten horen! Ik had dus mijn telefoon die zaterdag graag meteen opgehaald om zelf op de hand alles over te kunnen zetten of om nog ergens anders heen te kunnen gaan. De winkels gingen namelijk al dicht op zaterdag 17:00 uur. Terwijl ze zouden mailen als er iets zou zijn. Dus!!! De hele dag mijn telefoon kwijt geweest, voor niets! Slechte communicatie en niet na lopen van afspraken. Helaas!

Beste Manon, wat jammer dat je het zo hebt ervaren als je omschrijft. Ik heb uiteraard meteen bij de monteurs navraag gedaan wat hier mis is gegaan. Als ik moet samenvatten wat er is gebeurd: * Vrijdag 29-11 10:41 toestel ingeleverd * Er zijn verschillende tools geprobeerd en er hebben 3 monteurs gezocht naar een oplossing. Helaas was deze er niet, behalve data-recovery op onze andere locatie, of zelf handmatig item voor item alles overzetten. Dat er enkel gebruik is gemaakt van de applicatie die door Huawei wordt geleverd is niet waar, toen deze niet werkte is er zijn nog 2 andere collega's mee bezig geweest en die hebben 4 andere tools geprobeerd. * Vrijdag 29-11 16:17 ticket gesloten, geen kosten in rekening gebracht! Ik weet hoe fanatiek onze monteurs kunnen zijn om een reparatie te laten slagen. Daarnaast is het uiteraard ook niet ons doel om een dienst niet te kunnen leveren en na een hoop werk niets te kunnen factureren, dat hou je als bedrijf niet lang vol. Ik ben het met je eens dat het jammer is dat het beoogde doel niet is behaald. Wat ik opmerkelijk vind is dat je schrijft dat we niets hebben laten horen want we waren er nog mee bezig en je wou het toestel vrijdag (niet zaterdag) meteen weer meenemen. Er viel tot dat moment niet veel te melden omdat het nog niet was gelukt. Normaliter krijg ik de "lastige" kwesties binnen bij veiligstellen van data maar die fase was nog niet eens bereikt. Ik begrijp daarom de heftige toon en het dramatische cijfer niet want we hebben geen kans gehad om alle stappen te doorlopen, daarom heb je ook geen rekening ontvangen. Wat ik wel als verbeterpunt voor ons zie is dat er blijkbaar is gezegd dat het dezelfde dag om 16:00 klaar zou zijn. Dit soort toezeggingen mogen nooit worden gedaan bij data recovery. Ik neem dat ook met de collega's op. Wellicht als was gecommuniceerd dat om alle stappen te doorlopen er tot een week overheen kon gaan dat je dan andere verwachtingen had en je wellicht andere keuzes had gemaakt. Waarschijnlijk probeerde de collega je tevreden te stellen door de verwachting te scheppen dat het dezelfde dag klaar zou zijn, maar heeft dat je juist ontevreden gemaakt. In ieder geval onze excuses hiervoor, dit had nooit zo gecommuniceerd mogen worden. Ik had je graag ter compensatie de kosten terugbetaald maar die kosten zijn er niet. Laat me even weten op ben@irepairnow.nl hoe we je alsnog in het ongemak tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Ben Kubbenga Directeur iRepairNow B.V. P.S. is het nog gelukt om de data veilig te stellen? Zo nee dan verneem ik dat ook graag, wellicht dan ik hier alsnog een oplossing in kan bieden.

klantvriendelijk en goede service

er wordt zorgvuldig gewerkt en rekening gehouden met privacy.

Goed advies, vriendelijk

Factuurnummer: 9170