Met volhouden hardnekkige soms voorkomende storing Mac opgelost

Mijn nieuwe Mac (2011) bij IRepair gekocht, viel steeds uit, waarna deze handmatig opgestart moest worden. Er was geen peil op te trekken, kon zomaar een paar weken goed gaan en dan weer enkele keren per dag. Er zijn veel testen gedaan en heel veel onderdelen vervangen, vervelend was dat het dan na soms na een maand weer fout ging. Dan dachten we allemaal dat het opgelost was en kwam het zomaar weer terug. IRepair heeft volgehouden en nooit geklaagd, waren zelfs bereid om de computer thuis op te halen en terug te brengen, omdat ze het wel heel lastig voor mij vonden worden. Uiteindelijk een andere computer gekregen om het probleem op te lossen. En dat werkte goed. De service was heel goed, steeds toelichting en nooit opgegeven. Jammer dat de echte oorzaak nooit gevonden is, maar belangrijker is dat ze het absoluut wilden oplossen. En dat is gelukt zonder dat ik er op heb moeten aandringen.

Heel prettig en met veel kennis geholpen

Mijn ervaring is, als ik een probleem met mijn I-Pad, dat het wordt opgelost.

Telefoon gebracht rond 11.30 uur voor het vervangen van de batterij. Volgens afspraak rond 12.15 uur weer opgehaald. Fijn en beleefd personeel.

Professioneel, deskundig, bekwaam, vriendelijk, geduldig, informatief.....

Ik heb iRepairNow als een fantastisch bedrijf ervaren en wil een ieder dit bedrijf aanraden! KPN en Apple konden mijn probleem niet oplossen......Maar tot mijn grote dankbaarheid en opluchting wist Ben precies van de hoed en de rand! Wat ik niet meer voor mogelijk had gehouden gebeurde.....Hij pakte de koe bij de horens en alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon! Daarnaast vakkundige uitleg over het hoe en wat.... Nogmaals dank je wel! Ik hoop nog lang bij jullie terecht te kunnen.

ongekende behulpzaamheid van medewerkers en eigenaar

Tijdens mijn bezoek in Nederland ( ik woon in het buitenland) heb ik mijn macbook laten oppeppen nieuwe batterij schoongemaakt etc. Ook heb ik hulp gevraagd voor mijn nieuwe iPhone , het is werkelijk fantastisch hoe ik door Ben geholpen ben omdat ik de volgende dag ging vliegen heeft hij extra tijd voor mij gemaakt . Heb daar ook heelijk wat kunnen werken met lekkere koffie of thee erbij . Ook zeer kundig personeel , en nogmaals fijne sfeer . Kan me niet indenken een betere I-repair store te kunnen vinden in Nederland en Haarlem . Dank je wel Ben voor je hulp en ook fijn dat ik vanuit India je nog wel een een vraag mag stellen!! Dank jullie wel !

uitstekend en aanhoudend doorzetten om lastig probleem op te lossen

Refurbised iMac 27” gekocht bij iRepairnow in Haarlem, na een crash in 2022 en niet kunnen repareren van mijn iMac uit 2010 . Data door iRepair overgezet na het plaatsen van een grotere SSD van 2T. De iMac werkte snel en naar tevredenheid, maar maakt onvoorspelbare opstart resets en wordt dan trager. Aan de frequentie zit geen tijdlogica.. Heel vaak binnen 30 sec na opstart uit sluimer. Soms meerdere keren (tot8 keer) achter elkaar of heel soms zomaar als ik er mee werk. Maar ook als alle instellingen in het energiebeheer "uit" staan. Er is geen duidelijk touw aan vast te knopen. Er is een zeer hoge inzet van iRepairNow om het probleem te verhelpen. Veel hardware is inmiddels vervangen. Alle proeven met aangesloten hardware zoals loshalen, effect afwachten en weer aansluiten zijn gedaan. Software is steeds opgeschoond en onderzocht op oorzaak. Inmiddels is er voorgesteld om de iMac steeds bij mij op te halen en terug te brengen, zodat ik niet naar Haarlem heen en weer hoef te rijden. Het probleem is ook soms een maand weggebleven. Het is dus lastig zoeken naar "de speld" in een hooiberg, maar de technische mannen Roy en Lorenzo houden vol, laten het niet afweten en communiceren goed met mij. Inmiddels heeft Ben zich ook op het probleem gestort en hij heeft alles opnieuw overhoop gehaald met testen (ook in de avond) gedurende 10 dagen. Nu lijkt het probleem verholpen na zeer grondig opschonen van de software en preventief vervangen van nog 4 hardware onderdelen. Inmiddels lijkt het probleem verholpen. De volgende stap zal zijn , dat ik thuis een andere iMac krijg, gemigreerd met mijn data, om zo richting te vinden voor de oorzaak: hardware of software. De service is uitstekend en alles onder garantie, wat wil je nog meer?

Fantastische service

Waar ik bij de officiële IPhone winkel een afspraak moest maken om een batterij te laten vervangen kon ik bij Irepairnow gelijk terecht, ze doen hun naam eer aan! Ze begrijpen dat je telefoon onmisbaar is en je niet een paar dagen kan wachten op een afspraak… Binnen het uur was ik weer in de lucht, geweldig!! Oja, had nog niet gezegd dat ze ook nog eens super aardig zijn…

Aanrader!

Weer goed geholpen met een laptopvraagstuk. Uiterst vriendelijk geholpen door Bob.

Heel deskundig en snel geholpen door Bob

Bob van iRapairNow Haarlem heeft vakkundig en snel mijn 'verloren' bestanden teruggevonden en -geplaatst. Daarbij legde hij duidelijk uit wat er was gebeurd en hoe herhaling kan worden voorkomen. Een dikke 10 ! Super service.

Bob heeft snel initiatief genomen om fabrikant te contacteren waaruit bleek dat er een verlengde garantie bestond op de HP laptop. Hierdoor was de reparatie binnen 1 week volbracht, bedanktj Bob. Klasse.

Prima in alle opzichten

Door medewerker Roy zeer vriendelijk en met duidelijke uitleg geholpen. Nieuw scherm, nieuwe batterij en een bescherm schermpje. Heeft me ook duidelijk uitgelegd hoe ik al mijn gegevens op de nieuw te gaan gebruiken telefoon kon overzetten. En zo uitgelegd dat het me gelukt is! Ik ben een blij ei! Nogmaals dank Roy!!

Vriendelijk en duidelijk

Gevraagd voor een siliconen bescherming voor iPhone. Deze werd vakkundig en met duidelijke uitleg geplaatst door Roy en vervolgens bij een vraag over de Apple Wallet werd ik netjes geholpen. Zeer tevreden!

Zeer goed geholpen en zeer tevreden!

Ontving direct van Roy een prijsopgave voor reparatie. Kon later op de dag mijn telefoon weer ophalen. Reparatiekosten vielen mee, er was minder aan de hand dan vooraf gedacht!

Super tevreden

Dank je wel Roy voor het beantwoorden van al onze vragen. Zo geduldig, deskundig met een duidelijke uitleg. Heel blij de weg naar IRepairNow gevonden te hebben. De zaak zal zeker groeien en daar heb jij een groot aandeel in.

Ouderwets goed in een modern jasje

Kortgeleden ben ik met mijn nieuwe Samsung telefoon naar iRepairNow gegaan, met het verzoek om even geholpen te worden met het updaten van bepaalde instellingen, en de omzetting van bepaalde gegevens. MIKEY was degene die me hielp, en dat heeft hij meer dan geweldig gedaan! Hij nam alle tijd voor me, en heeft allerlei settings weer in orde gemaakt. Op alle vragen die ik had, gaf hij een adequaat antwoord; het is iemand die uitermate goed ingevoerd is in het hele Samsung-systeem. Binnen no-time was alles dik in orde, en liep ik met een glimlach van oor tot oor en een goed-werkende nieuwe telefoon de winkel uit! Vorige week was ik er weer even voor een screen protector voor mijn nieuwe mobiel, wat door LEE werd afgehandeld. Ik kan niet anders zeggen dat ook híj me erg prettig en goed geholpen heeft, met veel zorg en aandacht! Het is trouwens ook leuk om te zien hoeveel positiviteit en collegialiteit er onderling in het team is. Dit is absoluut een verdienste van BOB, degene die dit bedrijf aanstuurt. iRepairNow is een computer reparatiebedrijf waar ik in feite al een paar jaar kom, omdat ik weet dat ik hier prettig en snel geholpen wordt door zeer vakkundig personeel. De medewerkers geven efficiënt en op een ahw. haast ouderwetse manier persoonlijke aandacht aan hun klanten. Dit is toch wat iedereen wil?!! Kortom: dit bedrijf is een ware aanwinst in ‘computerland’, en ik hoop nog lang bij dit bedrijf terecht te kunnen!

Uitstekend!

Scherm en batterij van iPhone 11 laten vervangen. Na korte tijd begon het scherm in 3 hoeken los te zitten. Na paar dagen aankijken en hoeken terug drukken toch maar even (zonder afspraak) langs gegaan. Werd direct keurig te woord gestaan en geholpen. Klaar terwijl u wacht, dus uitstekend!

Goede snelle service

Ben snel geholpen en telefoon was een uur later weer klaar. Goede reparatie en goede service.

Top service vriendelijk en snel

Keurig, vriendelijk en snel geholpen, Minpuntje na vervanging van mijn iPhone scherm is de camera aan de voorkant een stuk minder scherp. Het lijkt wel of er wat vuil aan de binnenkant zit,

O jee, is er tijdens het sluiten van het toestel tocht nog een stofje naar binnen geglipt? Kom even langs, dan verhelpen we het voor je! We willen natuurlijk geen wazige selfies of dat je onherkenbaar bent met FaceTime...

Klant staat op 1 , eerlijk advies

Super service. Geven altijd een eerlijk advies. Ook als dit niet in het voordeel is van het bedrijf. Ga hier al jaren heen voor al mijn reparaties van mijn apple apparaten. Niet goed geld terug. Garantie verlopen? Geen probleem dan komen ze met een mooie oplossing. Top bedrijd!

Vriendelijke, snel en goed.

De jongens geven goede informatie en en werken zeer zorgvuldig! iPhone scherm weer als nieuw.

Ik ben met veel deskundigheid en zorg geïnformeerd over mijn computer

I Repair heeft mijn telefoon overgezet, computer overgezet en heeft mij veel informatie gegeven hierover. Dit alles met veel enthousiasme, deskundigheid en aangepast aan mijn minimale kennis van zaken.

Goede service en snel geholpen

Over iRepairNow BV