Ik had al een tijd problemen met mijn MacBook, zo traag. Heel veel hulp gehad van Apple maar niet opgelost. Bij IRepairNow hebben mijn MacBook een nieuwe harde schijf gegeven. Ok € 500,— verder, maar hij loopt als een zonnetje! Dat scheelt een heleboel tijd en ergernis. Ik kreeg er nog een beschermhoes bij. Dus, bijzonder tevreden en zeer aan te bevelen! Marja van Osch

prima service

hartelijk kundig personeel

Irepairshop in Haarlem

Zeer fijne en deskundige repairshop! Goed geholpen door medewerker Jim. De man had alle tijd voor mij en ik werd met respect behandeld. Echt een aanrader wanneer je iets hebt met je computer of mobiel!

Topservice!

Macbook gebracht voor vervanging touchpad. Bleek niet nodig te zijn, ter plekke gratis gerepareerd (schroefje was verbogen).

Had oude computer waar nog harde schijf inzat, die ik graag wilde overzetten naar mijn huidige computer. Hoewel de man in de winkel Apple deskundige was, zei hij er zeker even naar te willen kijken. Binnen 20 minuten was het probleem opgelost, mochten we de oude computer achterlaten en ....geen kosten. Dat is echte service!!!

Zeer prettig

Medewerkers zeer deskundig en vriendelijk. En vooral, ze nemen de tijd voor je!

Topadvies, topservice, fijne lui!

Kreeg n prima 'swap'-advies en bestanden overgezet. Omdat ik geen auto heb werd.mijn aankoop aan huis gebracht zonder kosten. Hele leuke vriendelijke bejegening.

TOP service

Vandaag een iPhone zes laten checken, omdat deze niet meer opgeladen kon worden. In Coronatijd geen probleem om langs te gaan in Haarlem en de telefoon was snel en kosteloos gerepareerd: er zat stof in het oplaadgedeelte. Wat een snelle en vakkundige service!

Geweldige service

Ze hebben mij echt fantastisch goed geholpen!

Service met een hoofdletter S!!

De klantvriendelijkheid en serviceverlening van de jongens van iRepairNow is een voorbeeld voor veel bedrijven waaronder Fixers en Apple zelf! Waar je bij andere bedrijven al snel "nee" of "kan niet" hoort, gaan deze mannen niet 1 maar 3 stappen verder om hun klanten tevreden te krijgen. Ook als je niet direct als klant contact opneemt, maar om advies vraagt, word je vriendelijk te woord gestaan en krijg je zeer goed en bruikbaar advies.

Altijd scherpe prijzen, maatwerk en service

Al jaren kan ik een beroep doen op IRepairnow als dat nodig is. Maatwerk, geweldige service, betrouwbaar advies, deskundigheid en scherpe prijzen. Twijfel niet. Hier moet je zijn.

Snel en vriendelijk, voor een scherpe prijs!

Al meerdere iPhones onder handen laten nemen, voor nieuwe schermpjes, nieuwe batterij, etc. Zo gaan zo nog heel lang mee. Altijd snel en prijs ook scherp. Aardige medewerkers, die bij problemen je netjes te woord staan, dus zeker aan aanrader.

Zeer klantgericht en professioneel!

Wat een fijn, enorm klantgericht en professioneel bedrijf! Onze IMac was kapot en binnen 2 dagen kregen we het vonnis, repareren was helaas erg kostbaar en dus in overleg besloten voor een goede 2e hands IMac te gaan. Op een plezierige manier met ons meegedacht en de beste oplossing gegeven! En ook nog hulp gekregen bij t overzetten van onze documenten met daarbij de opmerking dat we altijd mogen bellen bij vragen! Kortom, aanrader!

Uitstekende service

Niets is IRepair Now te moeilijk of te veel !

IRepairNow geeft een prima service met duidelijke afspraken!

Binnen 1 dag mijn Iphone weer als nieuw met een goed werkende accu.

Altijd vakkundig zorgt ervoor dat ik terugkom en anderen adviseer

To-the point communicatie Realistisch geprijsd Goede ervaring met de reparaties

Snelle service

Batterij werd vervangen in 15 minuten

Uitstekende service gekregen

Ik had problemen met mijn iPhone het stekkertje ging er niet meer in ik dacht aan een nieuwe invoer aan de onderkant maar hij even de telefoon helemaal schoon gemaakt en ook mijn 2 de telefoon helemaal voor niks gewoon uitstekende service en hij doet het weer perfect!!

prima en supersnel geholpen

prima en supersnel geholpen

Topzaak!

Ik kom al jaren bij Irepair en heb ze zien groeien. Steeds professioneler bezig en 100 % betrouwbaar. Deskundigheid en vriendelijkheid absoluut. Een echte aanrader en vele kennissen heb ik al bekend gemaakt met Irepair. Parkeren bijna voor de deur en geen wachttijden! Wat wil je nog meer. Say no more!

Topservice

Mijn laptop was binnen een dag klaar. Precies op tijd voor mijn reis, supersnelle service! (9747)

Binnen 2 minuten geholpen

Ik kwam de winkel binnen, erg vriendelijk personeel. Binnen 2 minuten wachten was ik gelijk geholpen.

Super service

Wat een super zaak. Snelle service, betaalbaar, vriendelijk en goed personeel. Rekening en updates via de mail. Kortom fantastisch

Heel goed!

Fijne service en vriendelijk personeel die goed advies geeft, zonder opdringerig te zijn. Frisse winkel. ik kwam voor schermreparatie, er was geen 30 min service maar was wel in 2,5 uur klaar. snel genoeg voor mijn! ik kom zeker terug. en redelijke prijs!

Beste June, bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent en graag nog eens terug komt. Laten we voor jou hopen dat dat niet nodig is ;-) Als je de volgende keer een afspraak inplant kunnen we onze 27-minuten service bieden! Zonder afspraak proberen we zo snel mogelijk, vandaag was het dus wat drukker... Een fijn weekend en geniet van je nieuwe scherm met levenslange garantie!