Geweldige VAKMAN

Ook deze keer: in één woord GEWELDIG! De diensten van deze vakman in het verleden al meerdere malen gebruikt. Altijd een vriendelijk zéér deskundig advies gehad. Door persoonlijke omstandigheden moest dit keer de klus met meer spoed gedaan worden dan gepland. En dan is het mooi om te ervaren dat menselijke wensen ook worden gehoord!!!! Alle lof voor: 1 het omgooien van het werkschema, 2 het begrip, 3 het vakmanschap, 4 de topkwaliteit, 5 het extra werk, 6 en zeker niet op de laatste plaats de vriendelijkheid. GEWELDIG!!!!!!!!!!!

Geweldig een echte vakman!

Cor heeft onze bank geweldig gerepareerd. Hij was doorgezakt maar dit is nu volledig verstevigd door een echte vakman!

Zeer vakkundig, met hart en ziel oefent hij zijn vak uit.

Cor heeft ons heel fijn advies gegeven bij t opmaken van 2 bankjes en een rookstoel, zodat alles 1 mooi en speels geheel werd. De banken en rookstoel zijn heel mooi bekleed met 2 bij elkaar passende kleuren stof. Aangezien wij katten hebben die graag aan stoffering gaan hangen, ging Cor deskundig mee op zoek naar katten krabbend bestendig materiaal waarbij hij zelf het ook uit probeerde op de stof. Cor gaf de nodige aandacht en adviseerde ons heel erg goed. Zo fijn dat ik nu ook bij Cor terug kom om mijn stoelen opnieuw te laten bekleden

Ben over Cor Schoones Meubelstoffering zeer tevreden, een vakman!

Perfecte nieuw beklede klassieke stoelen

advies is geweldig