Professioneel advies en vakkundig afgewerkt.

Plezierig en betrouwbaar contact. Professioneel werk!

Luistert goed wat de klant wil en maakt de klus dan netjes en secuur af

Goede ervaringen.

Snelle en goede service.

Gebeld op zondag, zeer snelle en deskundige service (sleutel was afgebroken), Prijs was redelijk , ben in het verleden eerder in aanraking gekomen met een malafide slotenmaker prijs was schrikbarend. Bij volgende slotproblemen zal ik Peter zeker benaderen, hij heeft mijn vertrouwen gewonnen. Peter

Snelle en deskundige service !

Snelle en deskundige service!

geweldig

peter is een vakkundige aardige slotenmaker die snel en betrouwbaar instaleert. een absolute aanrader! wii zijn zeer en zeer tevreden over zijn dienstverlening

Vakkundig en vriendelijk.

Peter van der Linden heeft bij ons een defect meerpuntslot vervangen. Er kon snel een afspraak gemaakt worden. Het werk werd vriendelijk en vakkundig uitgevoerd. De kosten zijn zeer redelijk.

Perfecte service en kwaliteit

Perfecte service en kwaliteit tegen een zeer schappelijke prijs. Dit is een echte vakman.

Makkelijk en snel sloten vervangen.

contact was makkelijk, afhandeling snel. Simpelweg gewoon goed.

Vriendelijke man, met een goed product

Prima werk geleverd

goede service voor een nette prijs

gebeld voor nieuwe cylindersloten, ze zijn ze op komen meten en een week daarna vervangen. ook goed advies gehad over het onderhoud van de sloten en over verdere beveiliging van het huis, top.

Deskundig en perfecte service.

Begrijpt wat de bedoeling is en maakt alles perfect werkend.Ben een uiterst tevreden relatie.

Goede dienst zeer te vrede

Deskundig, snel en vruendelijk

Zie boven!

snelle afwikkeling

Binnen een dag nieuwe sloten.

Prima werk geleverd conform de afspraak.

Iets minder is het feit dat ik op 25-07-2017 een betalingsherinnering per email kreeg terwijl ik contant meteen heb betaald na uitvoering van de werkzaamheden. Niet echt zorgvuldig.

Inderdaad niet erg zorgvuldig. Mijn fout! Ik heb de factuur per mail naar u verstuurd met de tekst "contant voldaan" maar ben vervolgens vergeten een kopie in ons "contant" bakje te doen. Sorry hiervoor!

Helemaal top

Peter heeft er bij ons 2 sloten op de deur bijgezet. Dit heeft langer geduurd dan hij dacht. Wij hebben Peter daar niet over gehoord en hij heeft zijn werk helemaal goed en keurig afgemaakt. Wij zijn dermate tevreden dat wij Peter t.z.t. de andere 6 sloten ook laten veranderen. Kortom een zeer tevreden klant. Graag tot ziens. Paul/Carla brink Best

Hartstikke goed

Betrouwbaar, denkt mee/vooruit, kortom super!

Prima vakwerk!

Goed resultaat, en de extra moeite genomen om de deur even recht te hangen zodat ie minder klemt. Top.

Goed - correct - netjes

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden

Goede service, komt afspraken na.

Goede service, komt afspraken na.

Een "echte" slotenmaker die ook echt uit Helmond e.o komt !!!!!!!!

Probleem : sleutel afgebroken en driepuntsslot werkt niet meer. Op internet zoeken tussen allerlei 24H slotenmakers. Veel kaf en weinig koren. Peter's website ontdekt met foto en bedrijfswagen. He dacht ik dat geeft vertrouwen. Peter gebeld, moest van Lieshout naar Helmond komen. Was er snel en heeft zeer snel en zonder beschadigingen de problemen opgelost. Echt klasse. Geeft bovendien ook goede adviezen o.a. : vervang na verloop van tijd je sleutels en daarmee voorkom je (o.a. mijn) problemen. Klasse, deskundig, en betaalbaar. Heb meteen zijn contactgegevens in mijn mobiele telefoon gezet voor het geval dat....... ! Een absolute aanrader voor mensen die acuut ondersteuning nodig hebben op slotengebied !!!!!!

snel gereageerd, prima werk afgeleverd, vriendelijk geholpen.

goed advies en prettig geholpen

prima en snelle service

Mijn eerste ervaring met Sleutel- en Slotenservice Peter v.d. Linden was zeer goed. Ik ben vlot geholpen tegen een redelijke prijs.

Top service en kwaliteit afgeleverd

Over Linden Sleutel- en Slotenservice Peter vd

Sleutelservice voor regio Eindhoven Goede beveiliging van uw huis begint bij goed hang- en sluitwerk. Daar kunnen we u uiteraard van voorzien. Maar mocht u snel een slotenmaker nodig hebben in de regio Eindhoven omdat u zichzelf heeft buitengesloten, ook dan kunt u op ons rekenen. Sleutel- en Slotenservice Peter van de Linden gaat verder dan het bijmaken van een extra setje sleutels. Wij komen snel uw kant op zodat u niet lang voor een gesloten deur staat.