snelle afwikkeling

Binnen een dag nieuwe sloten.

Prima werk geleverd conform de afspraak.

Iets minder is het feit dat ik op 25-07-2017 een betalingsherinnering per email kreeg terwijl ik contant meteen heb betaald na uitvoering van de werkzaamheden. Niet echt zorgvuldig.

Inderdaad niet erg zorgvuldig. Mijn fout! Ik heb de factuur per mail naar u verstuurd met de tekst "contant voldaan" maar ben vervolgens vergeten een kopie in ons "contant" bakje te doen. Sorry hiervoor!

Helemaal top

Peter heeft er bij ons 2 sloten op de deur bijgezet. Dit heeft langer geduurd dan hij dacht. Wij hebben Peter daar niet over gehoord en hij heeft zijn werk helemaal goed en keurig afgemaakt. Wij zijn dermate tevreden dat wij Peter t.z.t. de andere 6 sloten ook laten veranderen. Kortom een zeer tevreden klant. Graag tot ziens. Paul/Carla brink Best

Hartstikke goed

Betrouwbaar, denkt mee/vooruit, kortom super!

Prima vakwerk!

Goed resultaat, en de extra moeite genomen om de deur even recht te hangen zodat ie minder klemt. Top.

Goed - correct - netjes

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden

Goede service, komt afspraken na.

Goede service, komt afspraken na.

Een "echte" slotenmaker die ook echt uit Helmond e.o komt !!!!!!!!

Probleem : sleutel afgebroken en driepuntsslot werkt niet meer. Op internet zoeken tussen allerlei 24H slotenmakers. Veel kaf en weinig koren. Peter's website ontdekt met foto en bedrijfswagen. He dacht ik dat geeft vertrouwen. Peter gebeld, moest van Lieshout naar Helmond komen. Was er snel en heeft zeer snel en zonder beschadigingen de problemen opgelost. Echt klasse. Geeft bovendien ook goede adviezen o.a. : vervang na verloop van tijd je sleutels en daarmee voorkom je (o.a. mijn) problemen. Klasse, deskundig, en betaalbaar. Heb meteen zijn contactgegevens in mijn mobiele telefoon gezet voor het geval dat....... ! Een absolute aanrader voor mensen die acuut ondersteuning nodig hebben op slotengebied !!!!!!

snel gereageerd, prima werk afgeleverd, vriendelijk geholpen.

goed advies en prettig geholpen

prima en snelle service

Mijn eerste ervaring met Sleutel- en Slotenservice Peter v.d. Linden was zeer goed. Ik ben vlot geholpen tegen een redelijke prijs.

Top service en kwaliteit afgeleverd

Top service

Over Linden Sleutel- en Slotenservice Peter vd