Persoonlijk en creatief

De leiding kent de kinderen, er worden veel leuke dingen gedaan met de kinderen. Ik laat mijn kinderen met een gerust hart over aan de Bso!

• Betrouwbaarheid

Een gezellige sfeer, vertrouwd, mooi gebouw mooi boerderij met kleine dieren. Leuke lokatie

Wij brengen ons zoontje met een goed gevoel naar jullie toe. Net als onze dochter die ook vier jaar bij jullie is geweest. Er worden leuke dingen georganiseerd. Er is een gezellige sfeer. We vinden de lokatie mooi en de sfeer van een boerderij met wat kleine dieren ook er leuk voor de kinderen.

• Betrouwbaarheid

Leuke begeleiders en leuke activiteiten

We hebben hiervoor ook de mening van onze zoon gevraagd. We zijn zeer tevreden over de BSO. Martijs vindt het altijd heel gezellig om bij jullie te komen. Jullie organiseren vaak leuke activiteiten.

• Betrouwbaarheid

Flexibel, fantastisch, zorgzaam en deskundig

De mensen zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam en staan altijd voor de kinderen klaar. Elke keer wordt er weer een creatief programma bedacht bij zowel de crèche als de bso. Op margedagen wordt er altijd wat leuks bedacht ter vermaak en bij de crèche gaan ze met mooi weer naar buiten met de bakfiets. Iedere leidster neemt de tijd voor je. Onze kinderen gaan altijd met veel plezier naar de opvang.

• Betrouwbaarheid

Er werken fijne mensen en gaan super met de kinderen om.

Er heerst een fijne sfeer. Het open deuren beleid is ook goed. Iedereen is vriendelijk. Ook worden er leuke dingen gedaan met de kinderen. Ik laat mijn kind er met vertrouwen achter.

We sturen onze kinderen er al meer dan 10 jaar met een gerust hart heen

Professioneel en passievol onze kinderen gaan er altijd met plezier heen en willen nooit aan het eind van de dag weer mee naar huis.

• Betrouwbaarheid

Wij zijn erg tevreden over de crèche er is goede communicatie en krijgen ook goede adviezen.

Zoals hier boven genoemd zijn wij erg tevreden. Wij merken dat ons kind ook met veel plezier naar de crèche gaat. Jullie zijn voor ons ook erg flexibel. Meestal kunnen we bij jullie terecht als we hoog zitten!

Aardig personeel dat meedenkt

Al vanaf 3 maanden gaat Bente naar deze opvang en dus nu al ruim 7 jaar naar volle tevredenheid.

• Betrouwbaarheid

Fijne medewerkster met warmte en oog voor het kind

Beide kinderen zijn op KDV (2-4jr) en jonge held (4-6jr) geweest. Steeds dezelfde gezichten, lekker naar buiten kunnen. Beide kinderen angstige periode gehad met moeite met afscheid maar werd goed in meegedacht en opgepakt. Medewerkers zijn heel fijn en warm en geven veilig en goed gevoel. Ook prettige organisatie waarin alles goed bespreekbaar is en gied gecommuniceerd wordt. Open deuren beleid leek ons erg fijn maar had ook zijn mindere kanten. Jonge kinderen onder 2 mengen zich met bijna peuters. Het geeft echter wel veel bewegingsruimte en veel speelmaterialen en speelplekken wat voor met name peuters erg fijn is. Leuke activiteiten voor de 3+ groei. Tm 2jr kan soms wat meer stimulering en cognitieve uitdaging gebruiken (iig bij onze nieuwsgierige en leergierige peuter). Op KDV voor kleuters is het wel erg druk en prikkelrijk door alle leeftijden. Dit moet bij je kind passen. Voor 1 kind was het te overweldigend en had een kleinere groep of wat minder rauwdauwers om zich heen meer gepast.

Kindvriendelijk en toegankelijk

De opvang is relatief klein waardoor het contact heel persoonlijk is. Ons zoontje gaat altijd met veel plezier naar de opvang. De overdracht is prettig en persoonlijk. Kortom we zijn heel tevreden.

• Betrouwbaarheid

Geduldig, liefdevol en aandacht voor het individuele kind.

Hele goede ervaring. Goede communicatie. Oog voor de kinderen, zien de ontwikkelingen zelf. Veel buitenspelen en verantwoorde keuze qua voeding.

• Betrouwbaarheid

Oprecht betrokken medewerkers, de kinderen zijn dol op ze!

We zijn uitermate tevreden over De Kleine Held, een super opvang!

Warm

Heel blij met hoe Nora het bij jullie heeft. Veel ruimte, lieve leidsters, veel buiten. Veel knuffelen.

Goede service, duidelijke communicatie

• Betrouwbaarheid

Fijn personeel en zoon komt altijd blij terug

Vriendelijke mensen, die leuk met de kids omgaan. Veel speelruimte in en om het gebouw. Ons zoontje komt altijd tevreden thuis. Berichtjes en foto’s vinden we erg fijn met hoe de dag is gelopen. Hopelijk kunnen we binnenkort luiers recyclen.

• Betrouwbaarheid

Een hele fijne kinderopvang met een gemoedelijke sfeer en leidsters die met liefde en humor werken

Hele positieve ervaring met deze kinderopvang (de babygroep). Het gebouw vind ik top, een omgebouwde boerderij met groen er omheen. De sfeer is gemoedelijk, open en vrij. Er is een open deuren beleid waardoor de kinderen ook een kijkje kunnen nemen bij de baby’s en andersom. Leidsters zijn betrokken, liefdevol en werken met plezier en humor. Ik vind het daarnaast heel fijn dat enthousiast reageerden op mijn wensen wat betreft eten (kleintjes/rapley/zelf vers eten) en dit ook oppakten. Mijn dochter gaat er met veel plezier heen!

• Betrouwbaarheid

Goede zorg voor mijn kind!

Ervaring met zowel KDV als BSO. Zeer tevreden, met name vanwege de klantgerichtheid. Oog voor persoonlijke aandacht, bijv. bij de momenten van overdracht. Daarnaast ook flexibiliteit bij de planning van de opvang uren.

Zeer goed en betrokkenbijde opvangvan onze (3) kinderen

Al onze 3 kinderen genieten hier van hun opvang 1x per week op de donderdag.

Toegankelijk en behulpzaam

Prima kinderdagverblijf, wel wat druk en aan de grote kant, maar onze kinderen zijn er heel tevreden en veel prettige medewerk(st)ers.

• Betrouwbaarheid

Informeel, flexibel en laagdrempelig, maar wel professioneel

Wij hebben twee zonen op Kinderdagverblijf "De Kleine Held". We kunnen ze elke dag met een gerust hart daar achterlaten en erop vertrouwen dat ze goed verzorgd worden en dat ze zich uitstekend vermaken.

• Betrouwbaarheid

Hele leuke mensen en goede service

Alleen maar goede ervaringen, zowel op de baby, peuter en bso...! Gewoon dikke prima...

Toegankelijk, creatief, gezellig, actief

Onze ervaring is zeer positief, kwaliteit is duidelijk zichtbaar. kinderen zijn er gelukkig. Op de bso soms alleen erg druk, wat de ene beter trekt dan de ander.

• Betrouwbaarheid

prima personeel op leuke locatie

- al 8 jaar een betrouwbaar adres voor onze kinderen - leuk gevarieerd binnen- en buiten-speelaanbod

• Betrouwbaarheid

Meedenkend en service gericht.

Een leerkracht die ziek is. Dan moet je tegenwoordig je kind weer mee naar huis nemen. Gelukkig loopt er dan iemand van de BSO in de school die meteen aanbiedt dat je je kind bij hen mag brengen.

• Betrouwbaarheid

Een flexibele, prettige kinderopvang met deskundig en betrokken personeel

Management gaat flexibel om met de dagdelen. Met goed overleg kan er uitzonderingen gemaakt worden. Hetzelfde geldt voor het tussendoor aanvragen van een dagdeelopvang. Vaak is er dan nog wel plek. Personeel is erg vriendelijk en betrokken naar onze zoon, wij als ouders en andere familieleden. Er worden thema's behandeld die passend zijn voor het seizoen of feestdagen.