Hele leuke mensen en goede service

Alleen maar goede ervaringen, zowel op de baby, peuter en bso...! Gewoon dikke prima...

Toegankelijk, creatief, gezellig, actief

Onze ervaring is zeer positief, kwaliteit is duidelijk zichtbaar. kinderen zijn er gelukkig. Op de bso soms alleen erg druk, wat de ene beter trekt dan de ander.

• Betrouwbaarheid
prima personeel op leuke locatie

- al 8 jaar een betrouwbaar adres voor onze kinderen - leuk gevarieerd binnen- en buiten-speelaanbod

• Betrouwbaarheid
Meedenkend en service gericht.

Een leerkracht die ziek is. Dan moet je tegenwoordig je kind weer mee naar huis nemen. Gelukkig loopt er dan iemand van de BSO in de school die meteen aanbiedt dat je je kind bij hen mag brengen.

• Betrouwbaarheid
Een flexibele, prettige kinderopvang met deskundig en betrokken personeel

Management gaat flexibel om met de dagdelen. Met goed overleg kan er uitzonderingen gemaakt worden. Hetzelfde geldt voor het tussendoor aanvragen van een dagdeelopvang. Vaak is er dan nog wel plek. Personeel is erg vriendelijk en betrokken naar onze zoon, wij als ouders en andere familieleden. Er worden thema's behandeld die passend zijn voor het seizoen of feestdagen.

Een prima kinderdagverblijf

Onze dochter gaat met veel plezier heen.

• Betrouwbaarheid
Fijn open crèche! Jooske heeft het er erg naar haar zin

Professioneel en flexibel

• Betrouwbaarheid
Superfijn KDV met hartelijke en vriendelijke mensen!

Goede sfeer, prettige mensen die met je meedenken.

• Betrouwbaarheid
prettige begeleiding van de kinderen

Superfijn dat ons kind vanaf 3 maanden oude peuter tot en met de basisschoolleeftijd op een plek terecht kan met veelal dezelfde gezichten. Ze kennen mijn kind goed en weten wat er speelt

• Betrouwbaarheid
Flexibel, goede zorg, mooie ruimte, leuke mensen

Onze zoon gaat al een kleine 2 jaar met veel plezier naar de kleine held

• Betrouwbaarheid

Staan altijd voor ieder kind klaar, vakkundig en behulpzaam

• Betrouwbaarheid
Kindvriendelijk, persoonlijke benadering en leuke activiteiten.

Betrouwbare prettige kinderopvang waar de kinderen met plezier heen gaan.

• Betrouwbaarheid
Prettige opvang waarin per kind wordt bekeken wat hij/zij nodig heeft.

Prettige opvang waarin per kind wordt bekeken wat hij/zij nodig heeft.

• Betrouwbaarheid
Na 11 jaar nog steeds dik tevreden!

Zowel crèche als bso dikke prima. Leuk contact met al het personeel, kinderen voelen zich er thuis. Creatief, sportief, cultureel....ze zijn van alle marktenbthuis. Worden ook veel leuke dingen georganiseerd.

• Betrouwbaarheid
Gemoedelijk, vriendelijk, vernieuwend, actief programma en persoonlijke aandacht

Zie ook zin hierboven. Activiteiten voor elke leeftijdsgroep, tevens aangepast aan het weer.

Vertrouwelijke Opvang met vriendelijk personeel

De kinderen zijn altijd blij als ze naar de opvang gaan. Hebben vaak iets te vertellen als ze thuis komen en maken/doen leuke dingen. Het is prettig als ze de achtergrond van je kinderen weten en spelen hier veel op in. Zijn betrokken bij de gang van zaken in het gezin. Ze zijn geïnteresseerd en als je vragen hebt kun je altijd bij ze terecht en krijg je een duidelijk antwoord. Wij laten met een vertrouwd gevoel onze kinderen achter bij deze opvang.

• Betrouwbaarheid
Hele fijne omgeving waar je kinderen zichzelf kunnen zijn, en waar ze zich veilig voelen.

Als je zoekt naar een KDV en een BSO dan wil je het beste voor je kind. De locatie en de leidsters en leider maken deze BSO tot een plek waar je kind helemaal zichzelf kunnen zijn. Ze zijn allemaal super lief en hebben begrip voor elke situatie. Ze stimuleren de kinderen daar waar ze dat nodig hebben. Ik wil geen andere VSO en BSO meer voor mijn kinderen. Hier blijven ze tot ze uiteindelijk naar de middelbare school gaan.

• Betrouwbaarheid
Goed en lief personeel, de kinderen hebben het uitstekend naar hun zin, goede/snelle service en flex

Een betrouwbaar gevoel

Het geeft mij een betrouwbaar gevoel om mijn kinderen toe te vertrouwen aan de jonge held. Personeel altijd even vriendelijk en maken tijd voor een goede overdracht. Altijd creatieve bezigheden voor de kinderen. Echt top!

Leuk personeel

Personeel die het leuk vinden om met kinderen te werken , en echt hun best doen om er voor de kinderen iets leuks van te maken Veel activiteiten , en altijd even vriendelijk

• Betrouwbaarheid
Vriendelijk, open, kleinschalig, creatief.

De kleine/jonge held is een vriendelijk bedrijf met fijne medewerkers. De lijnen zijn kort en de medewerkers zijn goed te benaderen en denken met je mee. Het bedrijf is kleinschalig en overzichtelijk, dat bevalt ons heel goed. Het open deuren beleid spreekt ons aan, kinderen komen met elkaar in aanraking maar hebben ook hun veilige en bekende thuisbasis. Er worden veel leuke dingen georganiseerd en het buitenleven krijgt veel aandacht, dat vinden wij belangrijk. Samenwerking met school is ook goed!

Betrokken en betrouwbare opvang

We zijn uitermate tevreden over De Kleine Held. De medewerkers zorgen goed en liefdevol voor onze kleintjes en hebben vaak leuke en creatieve initiatieven. Tel daarbij op dat alles flexibel en professioneel georganiseerd is en wij zijn helemaal tevreden.

• Betrouwbaarheid
Leuke en lieve leidsters en erg flexibel met opvang.

Heel goed. Leuke sfeer en lieve leuke leidsters. Ook erg fijn dat het flexibel is. Dat je dagen mag ruilen. En mijn ervaring is dat ze ook eerlijk zijn over hoe de dag met het kind ging.

• Betrouwbaarheid
Fijne opvang met leuk personeel

Onze dochter gaat naar de opvang en lijkt het daar erg naar haar zin te hebben. Personeel is vriendelijk en de opvang is flexibel als er is iets aangepast moet worden

• Betrouwbaarheid
Fijne, flexibele organisatie met korte lijnen.

Het team van Sjoukje (en zij zelf) is super. Kundig, flexibel en prettig in de omgang. Onze kinderen voelen zich thuis en worden "op maat", passend bij hun persoonlijkheid benaderd, dat geeft vertrouwen.

Over KDV De Kleine Held & BSO De Jonge Held