Snelle Service

Op laatste moment bestelde prijzen konden in overleg snel worden geleverd . Goede service en goede prijzen !

Prijs/kwaliteit goed

Prijs/Kwaliteit is goed. Wat ik en velen met mij superirritant vinden is daf je factuur veel en veel te laat krijgt. En dan moet je er soms ook nog om vragen. Je krijgt de factuur soms zo laat dat je alles al weer vergeten bent.

Snelle levering

Snelle levering

Order prima uitgevoerd

Prettige mensen en order exact volgens opdracht uitgevoerd. (pennen met kleurverloop in tekst). Over 1000 pennen weer.

Mooi bedrijf met mooie mensen!

Vakkundig, kwaliteit, prettig in de omgang, snel en niet duur.

Ik wilde een voorzittershamer laten graveren. Naar Repko gegaan en werd door de eigenaar op bijzonder prettige en deskundige manier te woord gestaan. Het resultaat mocht er ook zijn. Keurig werk, aflevering op de afgesproken tijd en een schappelijke prijs. Ik weet wel waar ik voortaan naar toe ga voor dit soort klusjes!

Mooie kwaliteit met snelle levering

Bootplaat met gravure ziet er mooi uit, zware kwaliteit. Tekst is keurig overgenomen en contact over levering en betaling ging prima. Ik ben er blij mee en de plaat krijgt een mooi plekje aan boord.

Vriendelijk, betrouwbaar, servicegericht, meedenkend

Vriendelijk, betrouwbaar, servicegericht, meedenkend

Fantastisch bedrijf

Een bel aangekocht inclusief het graveren daarvan, na een paar keer telefonisch contact gehad te hebben en de opzet van het graveren via de mail ontvangen te hebben was alles zo geregeld en een stuk voordeliger dan in de randstad dus kopen daar die bel.

Prettig contact en een snelle levering.

Diverse keren contact gehad met de firma Repko en alle contacten zijn prettig en correct verlopen. Mijn bestelling is snel geleverd. Ik ben uitermate tevreden.

Super fijne ervaring met Repko.

Duidelijke communicatie, flexibel en kwalitatief goede producten.

Als anderen t laten afweten, lost Repko het op! Topservice!

'Iemand' was vergeten te bestellen bij Repko, een lang en schaamteloos proces volgde, maar Repko loste het super op, hartelijk dank!

Snel Overtreft de verwachting Klantgericht Al meer dan 11jaren klant

Goed en snel geholpen en een geweldig resultaat

Super goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel Geweldig resultaat

super goede service

naam plaatje voor boot besteld voor kado sinterklaas en netjes op tijd geleverd

Oppenhuizerweg 7 9

8606AP Sneek