Top bedrijf, professioneel en erg vriendelijk!

Mooi bedrijf, met kundig en creatief personeel!

Uitstekend.

Bedrijf doet wat het belooft en denkt mee.

Enthousiast

Spontaan geholpen. Er werd meegedacht met het ontwerp. Strakke leveringsafspraak kunnen nakomen. Top!

prima werk

moet je ervaren

Enthousiast

Aardig en enthousiast geholpen. Er werd meegedacht met mijn idee. Daarnaast zijn jullie de strakke planning kwa levering nagekomen. Top!

Dik in orde

Op korte termijn waren wij op zoek naar een relatiegeschenk. Met Repko konden wij vlot schakelen. Al vlot een aantal suggesties ontvangen die aansloten bij ons idee. Ontwerp over en weer gestuurd om vervolgens de opdracht te verstrekken. Eindresultaat was supersnel geleverd en werd zeer goed ontvangen. Dus: hulde!

Gravures mooi gemaakt.

Kwaliteit, nette prijs en vlot geleverd.

Top service, professioneel en erg vriendelijk.

Mooi bedrijf met mooie mensen!

Top service, professioneel en erg vriendelijk.

Mooi bedrijf met mooie mensen!

Goede service en snelle levering

Goede prijs / kwaliteitsverhouding

Op zich tevreden over Repko met betrekking tot prijs/kwaliteit. Alleen de facturen komen altijd veel en veel te laat. Je bent dan al vergeten waar eea voor bestemd was. Structureel verhaal. En dat is ontzettend jammer.

Goede prijs / kwaliteitsverhouding

prima samenwerking

Geweldige benadering en creatieve aanvulling op onze wensen

Goed geholpen! Op t laatste moment nog wat kunnen bestellen en prachtig uitgevoerd door Repko! Toppers zijn het

Perfecte service

Zoals altijd weer prachtige prijzen.

Snel en enthousiast geholpen. Strakke leveringsafspraken nagekomen. Kon mooi zo. Top!