Super mooi product, hele prettige communicatie en service

Erg klantvriendelijk in de communicatie en luisteren goed naar de wensen van de klant. Wij zijn erg enthousiast over het eindresultaat!!

snelle en goede service

Emailcontact effectief en adequaat antwoord. Goed product, zeer redelijke prijs en snelle levering, complimenten!

Snelle service, prachtig product, vriendelijk personeel.

Wij hadden binnen een dag een origineel kado nodig. Bij Repko konden we terecht voor een prachtige broodplank met inscriptie, wat een dag later klaar stond om opgemaakt te worden door de Zuivelhoeve. Een theaterbon maakte het geheel af.

Wij zijn zeer tevreden, korte lijnen, goede service en snelle levering

Wij zijn zeer tevreden, korte lijnen, goede service en snelle levering

Prettige mensen om mee te werken en zeker aan te bevelen.

Alles is mogelijk, geen gezeur, goede adviezen en hulpvaardig bij het uitdenken van een trofee.

Zeer goede service

Zeer goede ervaring, snelle reacties op onze mails, goede kwaliteit!

Fantastische vriendelijke service!

Meedenken en uitstekende service!

Goede service, flexibel en kwaliteit

Prettige samenwerking en snelle reactie op vragen en het maken van proefexemplaar

Goede service, vriendelijk, staan altijd klaar, punctueel

Al jarenlang levert Repko de prijzen aan de KNGU in Friesland. Medailles worden zeer overzichtelijk afgeleverd en op het juiste tijdstip en juiste plek. Alleen maar lof.

Prima service!

Prima ervaring met het bestellen van awards, vriendelijke mensen aan de telefoon en snelle levering.

Het personeel van Repko kan samen met de klant een creatieve oplossing bedenken.

Goede en persoonlijke behandeling in een heel ongedwongen sfeer.

heel goed

plezierige behandeling, goede service, kwaliteit goed.

uitstekend

Snelle levering en hulp bij bestellingen

meedenkend, goede service, attent en volgens afspraak

staat hierboven

denken mee, doen en leveren

Repko is onze leverancier van diverse signing. Denken met het ontwerp mee, doen wat ze zeggen en leveren volgens afspraak

goede service en creatief meedenken in oplossingen.

Wij hebben ervaren dat bij Repko op een respectvolle en creatieve manier werd meegedacht om de drie tekstplaten voor de gedenktekens in onze tuin en op het graf van onze zoon te realiseren. Het is een mooi geheel geworden waar wij dankbaar voor zijn.

Goede, betrokken en snelle service!

De mensen denken met je mee, zijn vriendelijk en deskundig.

Uitstekende service, denken mee, flexibel

Vriendelijk, behulpzaam, snel, flexibel

Top service & top kwaliteit!

Wij zijn zeer tevreden met de service en het resultaat. Ook de snelheid en aflevering waren naar grote tevredenheid.

Hele snelle service, doen erg hun best om voor gewenste datum te leveren.

Repko maakt prachtige bekers met mooie graveerplaten. Ze zorgen er altijd voor dat de bekers op de gewenste data geleverd kunnen worden. Wij bestellen de bekers voor de Regionale Voetbal Academie al meerdere jaren bij de Repko, naar volle tevredenheid!

Heel goed

Snelle levering, goed kwaliteit

Denkt goed mee met opdrachtgever.

Vriendelijke en snelle service!

Wij hebben veel contact gehad met Douwe! Hij heeft ons goed geholpen en alles snel geproduceerd! Erg fijn, omdat het spoed had!

In een woord KLASSE service!!

Super service, snel, heel klantvriendelijk proberen echt hun uiterste best te doen! Douwe nog hartstikke bedankt voor de super mooie café bel!! Op 3 dagen gemaakt en geleverd in Limburg vanuit Sneek 🎉 Helemaal Top!! Vriendelijke groetjes Romy...

Snelle service en goed meegedacht in het te leveren eindproduct.

zie opmerking hierboven

Over Repko Sportprijzen-Graveerbedrijf