Helemaal top!

Fijne medewerkers die goed met je meedenken. Eerlijk advies, als een kledingstuk je niet staat wordt dat ook gezegd. De dames geven je alle tijd om rustig al het uitgezochte door te passen. Paskamers zijn zeer ruim en netjes.

Hartelijke en ervaren verkoopsters

Een goede sortering mode. Men neemt de tijd voor je. Niets is te veel.

heel goed

Vriendelijk ,goed adviseren ,helemaal goed .

Heel klantvriendelijk, eerlijke mening over hoe iets staat.

Het is nooit te veel moeite om ook na het zoveelste stel kleding gepast te hebben, nog weer iets te vinden wat bij mij past. Ik word altijd heel vriendelijk geholpen met prima resultaat. Er is altijd gezellig een kopje koffie of thee. Prima service ook als het gaat om korter maken of veranderen van kleding.

Vriendelijk

Heel goed geholpen en goed advies

Een top winkel!

Bij binnenkomst wordt er netjes goedendag gezegd, Je krijgt de mogelijkheid om even lekker rond te kijken en verder helpen ze je uitzoeken wat jij aangeeft dat je graag wilt hebben. Ze zijn eerlijk en zeggen ook als het niet staat. Kortom: Een Top winkel!

Een prettige behandeling en goede adviezen.

Niet opdringerig geheel vrijblijvend.

Altijd eerlijk en behulpzaam.

Al is het voor een nieuw kledingitem of het verstellen ervan, altijd goed en eerlijk advies.

Weer super leuke collectie voor 2019

Wij zijn in voor vernieuwing, dus vanaf nu een tablet in de winkel om uw beoordeling te vragen ,we zijn het zelf ook aan het uitproberen en het werkt goed !

vriendelijk goede keuze

mooie kwaliteit

Mooie collectie en hartelijke en goede service

Kom graag samen met mijn moeder bij de modeshows, zo’n leuke opzet is dat! Goede parkeergelegenheid, mooie collectie en hartelijke en goede service.

Goede service.

Prima begeleiding bij het vinden van een nieuw vest.

Dit verwacht je niet meer

Ik moest broeken hebben voor mijn moeder van 87 die 150 km van ons vandaan woont. Zij is zelf niet meer mobiel om naar een winkel te gaan. Hoe lastig is dat om precies de juiste pasvorm te vinden voor oudere mensen. Wij kregen na veel passen en meten twee broeken mee om die bij haar te gaan passen. “Als ze niet goed zijn breng je ze maar terug en als zij ze wel wil dan graag de kaartjes mee terugnemen om af te rekenen”. Geweldige service wat je in deze tijd haast niet meer verwacht. Ik ben blij dat het begrip “vertrouwen en service” nog bestaat.

Prettige rustige en klantvriendelijke ervaring.

Gisteren 10-05-2019, naar Pijnappel. Heerlijk rustig rondkijken, niemand die je dwingt. Zal ik de kleding die je hebt uitgezocht bij een paskamer neerhangen? oké. Gepast en nog weer nieuwe bij gepakt, niets is teveel. Zo fijn geshopt en heel goed geslaagd voor mijn maatje meer. Sportief en leuk. Als je dit in het echt ziet is het toont heel anders dan via internet. En niet met van de grote zakken en punten die je bij bepaalde winkels met maatje meer wel hebt. Van het najaar ga ik eerst naar Pijnappel.

Wij kwamen in januari voor zomer feestkleding. Hing nog in het magazijn. Prima geslaagd.

Prettig geholpen !

Prettig geholpen, goed advies gehad.

mooi kleding en aardig personeel.

De moeite waard voor een bezoek

Zéér klantvriendelijk

Goede collectie, Zeer vriendelijk personeel, prima prijzen

100%. Service, prachtige collectie,. Zeer vriendelijk personeel, Personeel dat je herkent, juiste adviezen geeft, ook wanneer het niet staat !! Voldoende deskundig personeel dat de tijd neemt en adviseert.Ruime paskamers.. Overzichtelijk tentoongesteld.. goede prijzen voor de geboden kwaliteit. 200%.

Mooie mode. Voor je dagelijkse outfit maar ook voor een goed feest

Veel leuke kleding gekocht en geholpen door gezellige en behulpzame dames.

Klantvriendelijk personeel

Ik kom graag in de winkel omdat je perfect geholpen wordt en ook eerlijk gezegd wordt als iets niet staat. Daar houd ik wel fijn.

Het was voor mijn tante van 86 en voor mij een Geweldige winkel ervaring. Deskundig advies, en heel veel hulp!! met het passen van al de mooie kleding!! Wij komen zeker terug ;))

Prima!

Goede service, bijzonder klantvriendelijk

Goede service en persoonlijke aandacht.

We waren weliswaar de enige klanten, maar dat neemt niet weg dat de service prima was. Er werd goed meegedacht en leuke nieuwe dingen gebracht.

Goed geslaagd

Super goed geslaagd Ondanks de drukte toch goede aandacht en advies gekregen 👍👍

waar de klant koningin is

vakvrouwschap in combinatie met klantgerichtheid en een gevarieerd aanbod, ook in prijs en maat, maken een bezoek aan de winkel altijd de moeite waard. De vermaakservice is perfect.